Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat kyllä sellaisia lampaita.. kaupassa itsepalvelukassa vapaana mutta silti mennään hirveän jonon jatkeeksi tavalliselle kassalle

Vierailija
03.11.2019 |

Onko se niin pelottavaa erota vähän joukosta?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteesta käytä itsepalvelukassaa. Halua asioida ihmisen kanssa ja varmistaa hänen työllisyyden.

Kiitti v*tusti, että minun täytyy tehdä tätä robottityötä sinun "jalomielisyytesi" takia!

t. kaupankassa

Vierailija
22/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan usein rahalla. Se ei itsepalvelukassalla onnistu.

Milläs ne muut maksaa?

kortilla

Taikaseinästä? :DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassakin voisi olla vain menumatin tapainen robotti jolle vilautettaisiin pankkikorttia ovensuusta tullessa ja se trööttäisi sumpit kuppiin ja lämmittäisi valikosta valitun pakastepullan. Toisesta ovesta asiakas pääsisi sitten ulos kun on ensin laittanut riskinsä tiskikoneeseen. Siivoojaa ehkä vielä tarvitaan vai voisiko kahvila ruiskuttaa itsensä sprinklereillä puhtaaksi sulkemisajan jälkeen? Rohkeiden oman tien kulkijoiden uuden ajan kahvilakonsepti! Lampaat kaipaa jotain pöytiintarjoilua ja ihmiskontakteja.

Vierailija
24/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suutauksesta joissa palvelualojen ihmiset korvataan koneilla. Haluan ja vaadin että minua palvelee ihminen. Kohtahan syrjäseutujen lääkärtikin korvataan burana autoaateilla.

Vierailija
25/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin sellainen itsepalvelukassa kuin Keski-Euroopassa, joissa voi maksaa seteleillä ja kolikoilla.

Oman kokemukseni mukaan itsepalvelukassoilla saa jonottaa samaan tapaan, kun ihmiset sählää siellä ostostensa ja korttiensa kanssa.

Vierailija
26/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan usein rahalla. Se ei itsepalvelukassalla onnistu.

Milläs ne muut maksaa?

kortilla

Ja sillä tilillä johon kortti on linkitetty niin ei ole rahaa vaan mitä?

Vierailija
27/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En periaatteesta käytä itsepalvelukassaa. Halua asioida ihmisen kanssa ja varmistaa hänen työllisyyden.

Kiitti v*tusti, että minun täytyy tehdä tätä robottityötä sinun "jalomielisyytesi" takia!

t. kaupankassa

Lol. Et sinä missään töissä ole. Kassa voi ottaa loparit ihan koska tahtoo. Halukkaita siihenkin hommaan kyllä riittää.

Vierailija
28/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kaupankassa

nyt et pääsekään työttmäksi, vaan joudut tekemään töitä :D

Vierailija
29/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän melkein aina, jos on pitkät jonot. Mutta käsittääkseni -30% alennustuotteet eivät käy itsepalvelukassoille. Joutuu siis maksamaan täyden hinnan. Olen siis kerran maksanut täyden hinnan, kun tajusin vasta kassalla asian. 

Vierailija
30/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ahtaalle itsepalvelupöydälle ei mahdu kärryllistä tavaraa. Se ei osaa alekuponkeja. Se on ihan turha. Kuitenkin siinä myyjä kyttää vieressä ja laite huutaa, kutsu myyjä paikalle.

Ihan sama mennä tilavalle kassalle ja lappaa kärryllinen tavaraa siihen, ottaa Lotto, samalla ilmoittaa, että tarjouskana oli hyllystä loppu ja ketsupissa on väärä hinta ja sukkahousuissa ei ollut hyllynlaidassa hintaa ollenkaan.

Samalla myyjä soittaa toppahousuosastolle, mikä niiden tarjoushousujen koodi on ja samalla varmistaa, että koskeehan se sukka-ale myös raidallisia sukkia, ei pelkästään rumia maastokuvioisia. Siinä samalla myyjän piippaillessa tavaraa, nostan vielä hihnalle lähihyllystä nenäliinat, laastaria, purkkapussin ja hammastikkuja.

Vierailija
31/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisia järjen jättiläisiähän tämä maa on täynnä. Siksi meillä ei olekaan enää täällä töitä kellekään, eikä edes yrittämään lähteminen kannata.

Vierailija
32/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatti ei hyväksy maksua luonnossa. Kassatyttö hyväksyy.

Vierailija
33/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. :D Sen huomaa peukuttelujen määrästäkin. Jos jossain viestissä on jo 10 yläpeukkua, niin peukutetaan myös koska ei uskalleta uida valtavirtaan. BÄÄ BÄÄ! Ja vielä kun pitää nojautua niin helkutin lähelle sitä jonottajaa, että siitä haistaa hiustalin. Antakaa tilaa muille. Tämä on yksi syy miksi menen aina ip-kassalle. Jaksa noita kuvottavia lampaita jotka hönkii niskaani.

Mika sinua harmittaa elämässäsi noin paljon? Jättikö puoliso?

Vierailija
34/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoa ei voi ostaa itsepalvelukassalta.

Vierailija
35/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykukyu kirjoitti:

Itse käytän melkein aina, jos on pitkät jonot. Mutta käsittääkseni -30% alennustuotteet eivät käy itsepalvelukassoille. Joutuu siis maksamaan täyden hinnan. Olen siis kerran maksanut täyden hinnan, kun tajusin vasta kassalla asian. 

Yleensä itsepalvelukassa valvoo ainakin yksi myyjä, joka sitten auttaa jos joku apua tarvitsee jne. Se myyjä kuuluu kutsua jos on alennustuotteita, se sitten laittaa ne alennukset koneeseen niin ei tartte täyttä hintaa maksaa.

Vierailija
36/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina ihmiskassaa, että hänellä riittäis töitä.

Vierailija
37/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kokeillut itsepalvelukassaa, hyvin ennakkoluuloisena. Lopuksi kone otti vahingossa viivakoodin jostain jo maksamastani tuotteesta ja kun yritin perua sitä, näytölle tuli joku teksti että "kysy apua henkilökunnalta". Kassamyyjän piti kuitenkin tulla kassapisteeltä auttamaan, kesken varsinaisen työnsä.

Vierailija
38/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jokunen vuosi, ja tämäkin ketju kaivetaan esille. Silloin ihmiset ihmettelevät, että kaikenmoisia turhia tekosyitä oli keksitty. Ja kaikki ovat sitä mieltä, että oli hyvä, että kaupankassan alentavasta ja epäinhimillisestä työstä päästiin eroon!

Vierailija
39/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kaupankassa

Jos sinut olisi oikeasti pakotettu siihen työhön, olisit jo todennäköisesti ilmoittanut tilanteestasi ensin iltapäivälehtiin ja sitten ehkä ammattiliittoon tai poliisille.

Vierailija
40/105 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. :D Sen huomaa peukuttelujen määrästäkin. Jos jossain viestissä on jo 10 yläpeukkua, niin peukutetaan myös koska ei uskalleta uida valtavirtaan. BÄÄ BÄÄ! Ja vielä kun pitää nojautua niin helkutin lähelle sitä jonottajaa, että siitä haistaa hiustalin. Antakaa tilaa muille. Tämä on yksi syy miksi menen aina ip-kassalle. Jaksa noita kuvottavia lampaita jotka hönkii niskaani.

Mika sinua harmittaa elämässäsi noin paljon? Jättikö puoliso?

Se olis halunnut mennä tavalliselle kassalle ostamaan röökiä ja lottokupongin nätiltä myyjättäreltä mutta jono oli liian pitkä ja joutui menemään itsepalvelukassalle? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi