Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista

Vierailija
03.11.2019 |

Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…

Kommentit (374)

Vierailija
301/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että Markuksella (vai Rasmuksella?) on paska käytös naisia kohtaan tai joku muu asennevamma, joka estää parisuhteen jatkamisen.

Monestihan seurustelu aloitetaan juuri pinnallisin perustein: paperit löytyy ja kroppa kunnossa, kiva tyyppi siis. Kun aletaan oikeasti syventää suhdetta, saattaa taustalta löytyäkin jotain epämiellyttävää. Esim. narsistinen luonne, väkivaltaisuutta, äärimmäistä mustasukkaisuutta, riippuvuuksia jne. Näistä on vaikea puhua julkisesti, eikä ko. tyyppi itse ehkä huomaa niitä ollenkaan, vaan vika on aina siinä ämmässä joka lähti kävelemään.

Toinen vaihtoehto on, että Markus/Rasmus on itse niin vaativa, ettei kukaan nainen kelpaa, kun hän itse muka on niin tasokas. Jokainen nainen on liian läski, liian vanha, naama ei miellytä, ei ole tarpeeksi koulutusta, ei riittävän urheilullinen... Silmä kovana hän kyttää Tinderissä, tulisiko joku riittävän kaunis ja koulutettu nainen vastaan. Mutta mikään ei koskaan riitä.

Oikeastaan ei ole muita vaihtoehtoja kuin nämä kaksi. Markuksen/Rasmuksen kannattaa siis korjata omia asenteitaan.

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

Mitä tarjoat vastaukseksi naiselle, joka valittaa ettei löydä miestä?

En ainakaan mitään väsynyttä läppää tyyliin "nainen on palkinto miehelle ja kaikkien miesten pitää täyttämän jalon naisen vaatimukset aamen." Koska sitähän palstan arvoisa hameväki aina esittää; vaatimuksia, vaatimuksia, vaatimuksia.

Jos nainen ei löydä miestä niin en edes ihmettele. Hyviä miehiä on TODELLA harvassa, suurin osa palstamammoista tyytyy siihen kulissisuhteeseensa, surullista mutta ah niin totta.

Minä miehenä en ole koskaan kohdannut vertaistani naista, enkä pidättele hengitystäni että koskaan kohtaisinkaan. Samoin uskon että kaltaiseni nainen ei koskaan kohtaisi tarpeeksi laadukasta miestä. Siinä tapauksessa olisi lähinnä kyse siitä tyytyykö vaiko ei. Monet naiset tuntuvat tyytyvän. Minä en koskaan.

Vierailija
302/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että Markuksella (vai Rasmuksella?) on paska käytös naisia kohtaan tai joku muu asennevamma, joka estää parisuhteen jatkamisen.

Monestihan seurustelu aloitetaan juuri pinnallisin perustein: paperit löytyy ja kroppa kunnossa, kiva tyyppi siis. Kun aletaan oikeasti syventää suhdetta, saattaa taustalta löytyäkin jotain epämiellyttävää. Esim. narsistinen luonne, väkivaltaisuutta, äärimmäistä mustasukkaisuutta, riippuvuuksia jne. Näistä on vaikea puhua julkisesti, eikä ko. tyyppi itse ehkä huomaa niitä ollenkaan, vaan vika on aina siinä ämmässä joka lähti kävelemään.

Toinen vaihtoehto on, että Markus/Rasmus on itse niin vaativa, ettei kukaan nainen kelpaa, kun hän itse muka on niin tasokas. Jokainen nainen on liian läski, liian vanha, naama ei miellytä, ei ole tarpeeksi koulutusta, ei riittävän urheilullinen... Silmä kovana hän kyttää Tinderissä, tulisiko joku riittävän kaunis ja koulutettu nainen vastaan. Mutta mikään ei koskaan riitä.

Oikeastaan ei ole muita vaihtoehtoja kuin nämä kaksi. Markuksen/Rasmuksen kannattaa siis korjata omia asenteitaan.

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

Ei kannata tyytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei kannata pariutua kenenkään miehen kanssa, koska ovat niin epäluotettavia. Ne Naisissa juttu naisesta, jonka mies jätti, kun nainen sairastuu syöpään. Ja syöpähoidoissa ollessaan törmäsi useisiin naisiin, joille käynyt samoin. Mm 40vuotta naimisissa ollut pariskunta, kun nainen sairastuu syöpään, mies jätti. Naiset eivät tee näin. "Kun hiukset lähtee, mies jättää!" Te miehet olette itsekkäitä, itsekeskeisiä ja kun tulee se vastamäki, lähdette kalppimaan.

Jos nämä Miehet, jotka "ovat päässeet parisuhteeseen", ovat ns "valuoyksilöitä", niin minkäköhänlaisia ovat nämä, jotka eivät ole päässeet?

Sensaatiohakuisia juttuja kirjoitetaan tietenkin aina poikkeustapauksista. 

Muutamaa promillea lukuunottamatta mies jää vaimonsa hoitajaksi, jos käy niin, että mies elää pidempään terveenä. 

No itseasiassa neljäsosa miehistä ei jää, eli jättää naisen, kun tämä sairastuu vakavasti. Ja valitettavasti olen tähän työssäni törmännyt. Mies myös jättää, jos syntyy vammainen lapsi

Itsehän naiset sen miehensä valitsevat omilla kriteereillänne. Jos painottaa rahaa ja kiiltoa enemmän kuin muita asioita, saattaa siinä tietysti huonostikin käydä. 

Tämä!

Väenvänkällä halutaan se mies, joka eniten huutaa ja joka on kovin naistennaurattaja. Tuota en ikinä ole naisissa ymmärtänyt. Toimivat niin eri logiikalla kuin miehet mitä tulee parinvalintaan. 

Miesten ihanne yleensä on juuri empaattinen, lämmin ja ihmisläheinen nainen. 

Naiset todistettavasti viehättyvät psykopaattisia piirteitä omaavista miehistä. 

Miesten ihanne on nuori kaunis, hoikka ja hyvät tissit ja perse ja antaa pllua- tyyppinen nainen. Miehet " olettaa" että kaikki naiset ovat empaattisia ja hoivaavia, ja eivät tajua, kun krpänsä perässä juoksevat, että ei näin ole. Te miehet pidätte naisten " valvollisuutena" olla empaattisia ja hoivaavia

Projisoit jälleen. 

Kuten monesti todettu; naismakuja on yhtä monta kuin on miestäkin. 

Mitenkäs se yksi mies tuolla muutama sivu sitten parahtikaan: ”Vai pitäisi muka urheilullisen miehen tyytyä läskiin sohvaperunaan!”

Se oli hänen mielipiteensä. 

Minä tiedän monia miehiä, jotka pitävät lihavista naisista. 

"Naismakuja on yhtä monta kuin on miestäkin"

Vierailija
304/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Markus-Rasmus haluaa edetä liian nopeasti ja esittelee excelillä 5-vuotissuunnitelmansa yhteen muuttamisesta, naimisiin menosta, kolmesta mukulasta ja montessoripäiväkodista. Päälle allekirjoitus sopimukseen seksistä 2,5 kertaa viikossa ja sanktiot ylimääräisistä kiloista.

Naisille määrätietoisuus tuntuu olevan punainen vaate. Halutaan vain heilua tuuliviirinä.

Vierailija
305/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

En ainakaan mitään väsynyttä läppää tyyliin "nainen on palkinto miehelle ja kaikkien miesten pitää täyttämän jalon naisen vaatimukset aamen." Koska sitähän palstan arvoisa hameväki aina esittää; vaatimuksia, vaatimuksia, vaatimuksia.

Jos nainen ei löydä miestä niin en edes ihmettele. Hyviä miehiä on TODELLA harvassa, suurin osa palstamammoista tyytyy siihen kulissisuhteeseensa, surullista mutta ah niin totta.

Minä miehenä en ole koskaan kohdannut vertaistani naista, enkä pidättele hengitystäni että koskaan kohtaisinkaan. Samoin uskon että kaltaiseni nainen ei koskaan kohtaisi tarpeeksi laadukasta miestä. Siinä tapauksessa olisi lähinnä kyse siitä tyytyykö vaiko ei. Monet naiset tuntuvat tyytyvän. Minä en koskaan.

T. N.arsisti

Vierailija
306/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

T. N.arsisti

Joka ikinen kerta tarjoatte tuota väsynyttä ulivastausta. Naiset ovat juuri tuollaisia. Kissoja jotka vaativat että heitä palvellaan ja jumaloidaan.

Se on vain sellainen pikku juttu että ette ANSAITSE sitä.

Ansaitkaa se.

Vierailija
307/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasmus voi kuvailla itsensä vaikka miten ihanaksi saaliiksi. Paha sanoa mistä kiikastaa. Taviksuus ei ainakaan karkoita naisia.

Joku Rasmuksen treffideitti pystyisi valaisemaan asiaa. Rasmuksen kannattaisi kysyä heiltä missä hän voisi kehittää itseään.

Johan se täällä myönnettiin. Tavis = tyyyylsäääää

Vierailija
308/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Novoivoi, ei moni nainenkaan saa miestä, mutta eipä niistä kanneta huolta, näistä "markuksista" vaan.

Jaa missäs tuollaisia naisia on :D

Suurissa kaupungeissa joissa sinkkunaisia en enemmän kuin sinkkumiehiä.

30+ naiset heräävät hiljalleen siihen, ettei olisi kannattanut nirsoilla nuorempana. Nainen haluaa vähintään yhtä hyvin koulutetun. Niille koulutetuille (varakkaille) miehille taas kelpaa myös se amiksesta pudonnut jolla on mahtavat rinnat ja salilla trenattu perse. Kielitaito (jos ymmärrätte mitä tarkoitan) on plussaa.

Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtään sellaista paria, joilla olisi iso koulutusero. En tunnista tuollaista ilmiötä Suomessa muutenkaan. Voit varmaan antaa jonkun lähteen väitteellesi, kiitos jo etukäteen.

Itse asiassa tämä tuli helposti vastaan, kun etsin itse:

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy…

"Lähes joka toisen suomalaisparin (45 prosenttia) kohdalla kummallakin osapuolella on samantasoinen koulutus. Puolisoiden samankaltainen koulutustaso korostuu kaikkein voimakkaimmin ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden kohdalla."

"Isot koulutuserot puolisoiden välillä ovat hyvin harvinaisia."

"

Samalla tuore tutkimus vesittää entisestään myyttiä korkeasti koulutetusta sinkkunaisesta, joka on niin nirso, ettei hän kelpuuta ketään.

Jo aiemmin on tutkittu, että kaikkein todennäköisimmin liittojen ulkopuolelle jäävät matalasti koulutetut miehet ja naiset.

– Näyttää siltä, etteivät korkeasti koulutetut naiset jää liittojen ulkopuolelle, vaan he ottavat itseään matalammin koulutetun miehen, Mäenpää toteaa."

Niin, eipä niitä näe sairaanhoitajanaisen ja lakimiehen liittoja. Tai sairaanhoitaja ja menestyvä yritysjohtaja. Lääkäri-lakimiesliittoja on taasen paljon ja toki myös lääkäripariskuntia. Olen nähnyt sellaisenkin tapauksen että lääkärinainen meni junttiduunarin kanssa naimisiin ja mainitsee ukostaan joka työpäivä ainakin yhden kerran.

Tai menestyvä rallikuski ja somejulkkis

Tai menestyvä jääkiekkoilija ja ex-missi/meikkitaiteilija

Tai punaisissa speedoissa oleva taiteilija ja... joku

Tai poliitikko ja Tuksu (mikä hän sitten olikaan)

Vierailija
309/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei kannata pariutua kenenkään miehen kanssa, koska ovat niin epäluotettavia. Ne Naisissa juttu naisesta, jonka mies jätti, kun nainen sairastuu syöpään. Ja syöpähoidoissa ollessaan törmäsi useisiin naisiin, joille käynyt samoin. Mm 40vuotta naimisissa ollut pariskunta, kun nainen sairastuu syöpään, mies jätti. Naiset eivät tee näin. "Kun hiukset lähtee, mies jättää!" Te miehet olette itsekkäitä, itsekeskeisiä ja kun tulee se vastamäki, lähdette kalppimaan.

Jos nämä Miehet, jotka "ovat päässeet parisuhteeseen", ovat ns "valuoyksilöitä", niin minkäköhänlaisia ovat nämä, jotka eivät ole päässeet?

Muutamaa promillea lukuunottamatta mies jää vaimonsa hoitajaksi, jos käy niin, että mies elää pidempään terveenä. 

No itseasiassa neljäsosa miehistä ei jää, eli jättää naisen, kun tämä sairastuu vakavasti. Ja valitettavasti olen tähän työssäni törmännyt. Mies myös jättää, jos syntyy vammainen lapsi

Itsehän naiset sen miehensä valitsevat omilla kriteereillänne. Jos painottaa rahaa ja kiiltoa enemmän kuin muita asioita, saattaa siinä tietysti huonostikin käydä. 

Tämä!

Väenvänkällä halutaan se mies, joka eniten huutaa ja joka on kovin naistennaurattaja. Tuota en ikinä ole naisissa ymmärtänyt. Toimivat niin eri logiikalla kuin miehet mitä tulee parinvalintaan. 

Miesten ihanne yleensä on juuri empaattinen, lämmin ja ihmisläheinen nainen. 

Naiset todistettavasti viehättyvät psykopaattisia piirteitä omaavista miehistä. 

Miesten ihanne on nuori kaunis, hoikka ja hyvät tissit ja perse ja antaa pllua- tyyppinen nainen. Miehet " olettaa" että kaikki naiset ovat empaattisia ja hoivaavia, ja eivät tajua, kun krpänsä perässä juoksevat, että ei näin ole. Te miehet pidätte naisten " valvollisuutena" olla empaattisia ja hoivaavia

Projisoit jälleen. 

Kuten monesti todettu; naismakuja on yhtä monta kuin on miestäkin. 

Mitenkäs se yksi mies tuolla muutama sivu sitten parahtikaan: ”Vai pitäisi muka urheilullisen miehen tyytyä läskiin sohvaperunaan!”

Se oli hänen mielipiteensä. 

Minä tiedän monia miehiä, jotka pitävät lihavista naisista. 

Ai yksilöllisiä eroja? Mutta vain miehillä? Kaikki naiset pitävät Psykopaateista?

Vierailija
310/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, että että vielä livakammin nostaisivat kytkintä tuollaisessa tilanteessa nämä palstavänisköt, joille valtion kuulemma pitäisi kustantaa ilmaista pllua sillä aikaa, kun heille etsitään isotissistä ja vähäpuheista kodinkonetta.

Sinulla on kyllä hankala trauma, ja se ei ole yhdenkään miehen vika.

Hävettääkö sinua nyt omat vai aateveljien aivopierut?

Vierailija
311/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään ettei lapsia synny. Miehet vihaavat naisia ja naiset vihaavat miehiä.

Vierailija
312/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Novoivoi, ei moni nainenkaan saa miestä, mutta eipä niistä kanneta huolta, näistä "markuksista" vaan.

Jaa missäs tuollaisia naisia on :D

Suurissa kaupungeissa joissa sinkkunaisia en enemmän kuin sinkkumiehiä.

30+ naiset heräävät hiljalleen siihen, ettei olisi kannattanut nirsoilla nuorempana. Nainen haluaa vähintään yhtä hyvin koulutetun. Niille koulutetuille (varakkaille) miehille taas kelpaa myös se amiksesta pudonnut jolla on mahtavat rinnat ja salilla trenattu perse. Kielitaito (jos ymmärrätte mitä tarkoitan) on plussaa.

Ja kun mies haluaa itseään nuoremman isotissisen fitnessbeibin, niin käy näin, että itketään 30+vuotiaan iltapäivälehden sivuilla sitä kun ei saa naista ja lapsia. Kyynel. Mitäs olette, miehet, niin kranttuja, kannattaisi tyytyä oman tasaiseen naiseen, eikä haaveilla itseään nuoremmista ja kauniimmista

Kyllä sen aina saa. Ei tarvita kuin varallisuutta.

Kertoo kaiken tarpeellisen naisista.

Vai NAISISTA.

Kertooko tuo myös kaiken kaikista MIEHISTÄ, että joku on valmis vaikka maksamaan siitä, että saa rahalla ostettua, näyteltyä seksiä?

Mitä myös avioliitto on. Harvinaisen kallista vain laakia kohden.

Va niin. Ja sellaiseen kuitenkin pitäisi päästä vaikka itkun kanssa ja väkisin.

Vierailija
313/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

Minä miehenä en ole koskaan kohdannut vertaistani naista.

Niin. Naiset ovat kehnoimmillaankin huomattavan paljon tasokkaampia kuin monet miehet.

Vierailija
314/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. 3 vuotta vanhempi insinöörismies, kohta maisterintutkinto valmis. Enpä ole koskaan seurustellut.

Vaatimuksiakin on jonnin verran, koska nykypäivänä ei ole di-siivoja pariskuntia. Ellei sitten siivooja ole seksikäsvartaloinen neiti. Vaatimuksina koulujen käynti ja ulkonäöstä huolta pitäminen. Sekä ikä tietenkin +-5 vuota. Ehkä jos posiitivinen merkki, niin 3 vuotta. 

”Miehille ei koulutus ja status merkitse mitään, toisin kuin hypergamisille naisille.”

Sekä nyksälleni että eksälleni koulutukseni ja se, että työ on tärkeässä roolissa elämässäni, on ollut tärkeää. Enkä olisi muunlaista miestä huolinutkaan kuin sellaisen, joka jakaa saman arvomaailman ja haluaa itsekin pystyä puhumaan myös töistään tietäen, että toinen ymmärtää.

Eli älä yleistä.

Kyllä valtaosalle miehistä tuolla on vain 10% merkitys. Ulkonäöllä sitäkin enemmän

mies51v

Sitten me pyörimme ihan eri piireissä. Onneksi.

Todennäköisesti pyöritään. Minä pyörin piireissä missä on akateemisista amiksiin ja kaikkea siltä välitä.

Naimisissa olevia ja naimattomia ja ennenkaikkea tavallisia ihmisiä.

mies51v

Vierailija
315/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

Mikä sussa on niin laadukasta?

Vierailija
316/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierestä erään 30+v ystävämiehen menoa seuranneena pakko sanoa, että usein se vika on kyllä itsessä. Tai pikemminkin siinä että tavoitellaan aina jotain ”parempaa” tai jopa mahdotonta.

Esim. hänellä aivan huippu työ ja palkka, kuitenkaan työ ei ole se kaikki kaikessa. Omistusasunto hyvällä alueella, on tutkintoa ja harrastuksia, ulkonäkökin kohdallaan ja on hyvin pitkä mies vielä. Paperilla siis kaikkien naisten unelma. Luonnepuoli myös kunnossa.

Tälle miehelle ei kuitenkaan kelpaa omanlaisensa tai pitäisikö sanoa ikäisensä nainen. Olin jo iloinen kesällä, kun hän tapaili yhtä todella mukavaa ja kaunista naista, näin heitä pari kertaa ja nainen oli hauska ja sellainen vaimomateriaali tyyppiä.

Noh, kuten aina, hän sitten tuskastui ”ei tullut jotain isompia tunteita” ja jatkoi tinderin pläräämistä piirittäen itseään vain huomattavasti nuorempia naisia, jotain pikkuisen päälle parikymppisiä. Nättejä tyttöjä toki mutta vielä tyttöjä. Ei kukaan 22v halua alkaa perustamaan perhettä tai ole muutenkaan elämässään ihan samalla sivulla, kun on opiskelut kesken ja mennään reissailemaan ulkomaille ilman paluulippua yms.

Tätä tämä ystäväni ei taas tajua vaan jatkaa vaan tämän mahdottoman yhtälön yrittämistä vaikka niitä hänelle sopivampiakin naisia olisi tarjolla vaikka kuinka. Sitten harmittelee meille ikisinkkuuttaan. Kehenkään ei toki tarvitse ”tyytyä” mutta saa kyllä syyttää myös itseään jos jo lähtökohtaisesti etsii itselleen ihan vääränlaista (/ikäistä) ihmistä eikä ikinä opi.

Vierailija
317/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään ettei lapsia synny. Miehet vihaavat naisia ja naiset vihaavat miehiä.

Ei naiset miehiä vihaa. Kunhan lämpimikseen huudattavat näitä palstaneitseitä, jotka kyllä toki vihaavat naisia. Ihan kaikkia. Vaikka sellainen olisi pakko saada, mutta silti.

Vierailija
318/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tule näitä Rasmuksia kotoa hakemaan, välillä pitää itsekin tehdä aloitteita.

Mulla on kiltti, urheilullinen ja perheen haluava kolmekymppinen mies. Ihan on tarpeeksi jännä ja kiltti. Tavattiin aika puolivahingossa kun molemmat oli omien kavereidensa kanssa viettämässä iltaa ja jäätiin suustamme kiinni. Kyllä niitä ottajia muitakin olisi, eli on vain kiinni omista sosiaalisista taidoista. Voi olla muutenkin vähän turn-off jos etsii äitiä eikä kumppania.

Vierailija
319/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja arvoja omaavia naisia on vaikka kuinka paljon. Yleensä ovat vaan hieman vaatimattoman näköisiä tapauksia. Joten Markuskin voisi lopettaa tavoittelemasta seksyjä jännänaisia.

Vierailija
320/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ihmettele, jos kumppania ei tuolle miehelle löydy. Kuulostaa siltä, että haluaa vaan jonku synnyttämään itselleen lapsia, ja se jos mikä on erittäin luotaantyöntävää.

Joo, se on ikävää jos tapailukumppaneille tulee tuo fiilis. Eihän siinä jaksa olla, jos toinen ei oo kiinnostunut susta muuna kuin sohvan jatkeena.

Kumppania etsitään sillä perusteella, että sen kanssa on mukavaa olla. Se on sun ystävä. Lähtökohtaisesti HÄN tuo jo yksinään sun elämään jotain. Ei pelksätään lapsia tekemällä.

Tietty kysäistään, että onko sulla samat tavoitteet kuin mulla, esim. lapset, mutta siitä ei tehdä pääpointtia.

Ensisijaisesti TE kaksi ootte se yksikkö.

Siihen sitten aletaan yrittää lapsia.

Ei toisinpäin.