Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista

Vierailija
03.11.2019 |

Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…

Kommentit (374)

Vierailija
261/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei kannata pariutua kenenkään miehen kanssa, koska ovat niin epäluotettavia. Ne Naisissa juttu naisesta, jonka mies jätti, kun nainen sairastuu syöpään. Ja syöpähoidoissa ollessaan törmäsi useisiin naisiin, joille käynyt samoin. Mm 40vuotta naimisissa ollut pariskunta, kun nainen sairastuu syöpään, mies jätti. Naiset eivät tee näin. "Kun hiukset lähtee, mies jättää!" Te miehet olette itsekkäitä, itsekeskeisiä ja kun tulee se vastamäki, lähdette kalppimaan.

Jos nämä Miehet, jotka "ovat päässeet parisuhteeseen", ovat ns "valuoyksilöitä", niin minkäköhänlaisia ovat nämä, jotka eivät ole päässeet?

Sensaatiohakuisia juttuja kirjoitetaan tietenkin aina poikkeustapauksista. 

Muutamaa promillea lukuunottamatta mies jää vaimonsa hoitajaksi, jos käy niin, että mies elää pidempään terveenä. 

No itseasiassa neljäsosa miehistä ei jää, eli jättää naisen, kun tämä sairastuu vakavasti. Ja valitettavasti olen tähän työssäni törmännyt. Mies myös jättää, jos syntyy vammainen lapsi

No itse_asiassa laitapa lähdettä tuolle neljäsosalle.

Vierailija
262/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä väitteitä, että ihmisen pitää täyttää tietyt kriteerit päästäkseen parisuhteeseen. Kuulostaa siltä, että yliyritetään ja yritetään rakentaa suhdetta pohjalle, joka ei kestä. Sillä kun oikeasti synkkaa jonkun kanssa, niin ei sitä arvoteta, onko mikä koulutus ja työpaikka. Meinaan kun oman elämäni rakkauden tapasin, oli hän osa-aikatyössä, eikä todellakaan missään uraputkessa, mutta hänen kanssaan oli hyvä olla ja tiesin, että työelämässä on nykyaikana vaiheita, että ei ole helppoa löytää sitä kokoaikaista työtä ja mitä haluaa elämällään tehdä.

Jos lähdet etsimään vain tietynlaiseen muottiin sopivaa ihmistä, niin näin väkimäärältään vähäisessä maassa et välttämättä sitä löydä. Pitää kohdata se ihminen, ei hänen sosiaalista statustaan tai harrastuksiaan.

Kuka täällä muu on puhunut sosiaalisesta statuksesta tai harrastuksista kuin sinä?

Kyllä on olemassa asioita, jotka ovat ehdoton Nou Nou, esim jos arvomaailma ei kohtaa . Miehillä nämä ovat 99 oros pinnallisia asioita, esim suurin osa ei suostuisi seurustelemaan ylipainoinen kanssa, tai tunnen monta miestä, joille naisen rintojen koko (suuret) on tärkein kriteeri

Viittaan tuohon lehtijuttuun, jossa ihmetellään miksei urheilullinen mies kelpaa. Ihan kuin harrastukset takais automaattisen saannin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Vaikka mun kohdalle osuisi millainen mies tahansa, en ikimaailmassa suostuisi pilaamaan mun vartaloa vauvamahalla:(”

Apua. Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?:D

Minkä ikäinen olet? 16?

Siis mitä ihmeellistä tässä muka oli? Ei mua huvita venyttää mun vatsan alueen ihoa pilalle:)

Vierailija
264/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kerrottu että kunhan mies vain on tarpeeksi kiinnostava niin naisia kyllä löytyy. En osaa muuta sanoa.

Vierailija
265/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. 3 vuotta vanhempi insinöörismies, kohta maisterintutkinto valmis. Enpä ole koskaan seurustellut.

Vaatimuksiakin on jonnin verran, koska nykypäivänä ei ole di-siivoja pariskuntia. Ellei sitten siivooja ole seksikäsvartaloinen neiti. Vaatimuksina koulujen käynti ja ulkonäöstä huolta pitäminen. Sekä ikä tietenkin +-5 vuota. Ehkä jos posiitivinen merkki, niin 3 vuotta. 

”Miehille ei koulutus ja status merkitse mitään, toisin kuin hypergamisille naisille.”

Vierailija
266/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä väitteitä, että ihmisen pitää täyttää tietyt kriteerit päästäkseen parisuhteeseen. Kuulostaa siltä, että yliyritetään ja yritetään rakentaa suhdetta pohjalle, joka ei kestä. Sillä kun oikeasti synkkaa jonkun kanssa, niin ei sitä arvoteta, onko mikä koulutus ja työpaikka. Meinaan kun oman elämäni rakkauden tapasin, oli hän osa-aikatyössä, eikä todellakaan missään uraputkessa, mutta hänen kanssaan oli hyvä olla ja tiesin, että työelämässä on nykyaikana vaiheita, että ei ole helppoa löytää sitä kokoaikaista työtä ja mitä haluaa elämällään tehdä.

Jos lähdet etsimään vain tietynlaiseen muottiin sopivaa ihmistä, niin näin väkimäärältään vähäisessä maassa et välttämättä sitä löydä. Pitää kohdata se ihminen, ei hänen sosiaalista statustaan tai harrastuksiaan.

Kuka täällä muu on puhunut sosiaalisesta statuksesta tai harrastuksista kuin sinä?

Kyllä on olemassa asioita, jotka ovat ehdoton Nou Nou, esim jos arvomaailma ei kohtaa . Miehillä nämä ovat 99 oros pinnallisia asioita, esim suurin osa ei suostuisi seurustelemaan ylipainoinen kanssa, tai tunnen monta miestä, joille naisen rintojen koko (suuret) on tärkein kriteeri

Viittaan tuohon lehtijuttuun, jossa ihmetellään miksei urheilullinen mies kelpaa. Ihan kuin harrastukset takais automaattisen saannin.

Mietin itse tuota samaa. Itselleni miehen urheilullisuudella ei ole mitään merkitystä eikä ollut nuorempanakaan. Ilmaisu "olen urheilullinen" oli kiinnostavuudeltaan samaa tasoa kuin että "minulla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa". Kävin itsekin aiemmin kuntosalilla ja kävelin paljon, yli 10 km lenkkejä useita kertoja viikossa, mutta en koskaan ole ollut kiinnostunut urheilusta tai halunnut olla urheilullinen saati etsinyt puolisoa, jonka kanssa urheilla yhdessä.

eri

Vierailija
267/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei kannata pariutua kenenkään miehen kanssa, koska ovat niin epäluotettavia. Ne Naisissa juttu naisesta, jonka mies jätti, kun nainen sairastuu syöpään. Ja syöpähoidoissa ollessaan törmäsi useisiin naisiin, joille käynyt samoin. Mm 40vuotta naimisissa ollut pariskunta, kun nainen sairastuu syöpään, mies jätti. Naiset eivät tee näin. "Kun hiukset lähtee, mies jättää!" Te miehet olette itsekkäitä, itsekeskeisiä ja kun tulee se vastamäki, lähdette kalppimaan.

Jos nämä Miehet, jotka "ovat päässeet parisuhteeseen", ovat ns "valuoyksilöitä", niin minkäköhänlaisia ovat nämä, jotka eivät ole päässeet?

Muutamaa promillea lukuunottamatta mies jää vaimonsa hoitajaksi, jos käy niin, että mies elää pidempään terveenä. 

No itseasiassa neljäsosa miehistä ei jää, eli jättää naisen, kun tämä sairastuu vakavasti. Ja valitettavasti olen tähän työssäni törmännyt. Mies myös jättää, jos syntyy vammainen lapsi

No kuule. Esimerkiksi Cancer lehdessä on aiheesta tutkimus julkaistu, mutta myös muualla- käyppä lykemassa sieltä

Vierailija
268/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä tyypissä pitää vikaa olla jossei kumppania löydä edes Jyväskylän kaltaisessa yliopistokaupungissa ,jossa on suhteellisen paljon nuoria naisia. Toisaalta itse sanoo ettei ole edes todella yrittänytkään, niin miten se kuvittelee ketään löytävänsä.

Mitä? Näitkö tämän tekstin?

"Hän on käyttänyt Tinderiä ja muita deittisovelluksia ja käynyt treffeillä. Mitään pidempiaikaista suhdetta ei kuitenkaan ole löytynyt."

Luitkos itse tämän kohdan;

"Rasmus ymmärtää, ettei perhettä perusteta noin vain. Hän on pitänyt silmänsä auki, muttei ole aktiivisesti etsinyt sopivaa kumppania.

– En usko siihen etsimällä etsimiseen. Totta kai kohtalo voi aina avittaa."

Monihan sanoo, ettei etsimällä löydy sen jälkeen, kun on tullut pettymyksiä deittisovellusten kautta, eikä ketään löydy. Aivan varmasti hänkin on omat yrittämisensä tehnyt. Yksin sitä suhdetta ei kuitenkaan pysty perustamaan.

Ainahan sitä voi odotella että lottovoitto tai unelmien työpaikka tai kumppani tipahtaa taivaasta syliin, mutta jos ei toimi aktiivisesti ei mitään saakkaan.

Samaa voi sanoa niille tuhansille naisille, jotka kuvittelevat, että se oikea tulee sitten jossain kaupan kassalla tai kadulla vastaan. Voin kertoa: Ei tule.

Nämä naiset nyt ei tosin tule itkemään kovaa kohtaloaan viikosta toiseen iltalehtien palstoille.

Vaan he tulevat tänne itkemään mistä mä löydän miehen. Ja sitten itkevät itsensä uneen punkkuhiprakassa kissanpissan hajuisessa kämpässään unelmoidessaan että se tyyny olisi mies. Voi kun joku koskis mua edes vahingossa.

Emceleitä kaikki tyyni.

Vierailija
269/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. 3 vuotta vanhempi insinöörismies, kohta maisterintutkinto valmis. Enpä ole koskaan seurustellut.

Vaatimuksiakin on jonnin verran, koska nykypäivänä ei ole di-siivoja pariskuntia. Ellei sitten siivooja ole seksikäsvartaloinen neiti. Vaatimuksina koulujen käynti ja ulkonäöstä huolta pitäminen. Sekä ikä tietenkin +-5 vuota. Ehkä jos posiitivinen merkki, niin 3 vuotta. 

”Miehille ei koulutus ja status merkitse mitään, toisin kuin hypergamisille naisille.”

Sekä nyksälleni että eksälleni koulutukseni ja se, että työ on tärkeässä roolissa elämässäni, on ollut tärkeää. Enkä olisi muunlaista miestä huolinutkaan kuin sellaisen, joka jakaa saman arvomaailman ja haluaa itsekin pystyä puhumaan myös töistään tietäen, että toinen ymmärtää.

Eli älä yleistä.

Vierailija
270/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset sen miehensä valitsevat omilla kriteereillänne. Jos painottaa rahaa ja kiiltoa enemmän kuin muita asioita, saattaa siinä tietysti huonostikin käydä. 

Tämä!

Väenvänkällä halutaan se mies, joka eniten huutaa ja joka on kovin naistennaurattaja. Tuota en ikinä ole naisissa ymmärtänyt. Toimivat niin eri logiikalla kuin miehet mitä tulee parinvalintaan. 

Ai naisten pitäisi toimia samalla parinvalintalogiikalla kuin miesten? No sittenhän vaan nuoret, pitkät, komeat miehet pääsisivät pariutumaan . Miehethän haluavat nuoren, kauniin ja hoikan naisen.....Ai niin, paitsi pillun ja kodinkoneen puutteessa "alentuvat tyytymään" jopa "huonompaan vaihtoehtoon"

Miesten ei ole todettu viehättyvän erityisesti psykopaattinaisista. Naisten on todettu viehättyvän nimenomaan psykopaattimiehistä. 

Missä siis näin on todettu, paitsi jenkkien dailymailissä?

Vierailija
271/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule. Esimerkiksi Cancer lehdessä on aiheesta tutkimus julkaistu, mutta myös muualla- käyppä lykemassa sieltä

Olen lukenut tuon tutkimuksen. Onko 21 % neljäsosa? Oliko kaikissa eron hakija mies?

Vierailija
272/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset sen miehensä valitsevat omilla kriteereillänne. Jos painottaa rahaa ja kiiltoa enemmän kuin muita asioita, saattaa siinä tietysti huonostikin käydä. 

Tämä!

Väenvänkällä halutaan se mies, joka eniten huutaa ja joka on kovin naistennaurattaja. Tuota en ikinä ole naisissa ymmärtänyt. Toimivat niin eri logiikalla kuin miehet mitä tulee parinvalintaan. 

Miesten ihanne yleensä on juuri empaattinen, lämmin ja ihmisläheinen nainen. 

Naiset todistettavasti viehättyvät psykopaattisia piirteitä omaavista miehistä. 

Haista paska! Älä Vttu yritä vierittää naisten syyksi. Te miehet olette lähes kaikki itsekkäitä ja itsekeskeisiä ja empatiakyvyttömiä

Why women are attracted to psychopaths

https://nypost.com/2019/10/22/why-women-are-attracted-to-psychopaths/

Tämä selittääkin nimenomaan sen miksi kiltimmät ja epäitsekkäämmät miehet jäävät yleensä yksin. Naiset eivät pidä tällaisia luonteenpiirteitä miehessä kiinnostavina. 

Ei muuten pidä paikkaansa. Hormonaalinen ehkäisy sotkee naisten parinvalintaa: saa naisen valitsemaan perheestä huoltapitävän miehen

Tästäkään ei ole mitään näyttöä, vain pari metodologisesti heikkoa evoluutiopsykologien leikkipaperia.

Vierailija
273/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Markuksella (vai Rasmuksella?) on paska käytös naisia kohtaan tai joku muu asennevamma, joka estää parisuhteen jatkamisen.

Monestihan seurustelu aloitetaan juuri pinnallisin perustein: paperit löytyy ja kroppa kunnossa, kiva tyyppi siis. Kun aletaan oikeasti syventää suhdetta, saattaa taustalta löytyäkin jotain epämiellyttävää. Esim. narsistinen luonne, väkivaltaisuutta, äärimmäistä mustasukkaisuutta, riippuvuuksia jne. Näistä on vaikea puhua julkisesti, eikä ko. tyyppi itse ehkä huomaa niitä ollenkaan, vaan vika on aina siinä ämmässä joka lähti kävelemään.

Toinen vaihtoehto on, että Markus/Rasmus on itse niin vaativa, ettei kukaan nainen kelpaa, kun hän itse muka on niin tasokas. Jokainen nainen on liian läski, liian vanha, naama ei miellytä, ei ole tarpeeksi koulutusta, ei riittävän urheilullinen... Silmä kovana hän kyttää Tinderissä, tulisiko joku riittävän kaunis ja koulutettu nainen vastaan. Mutta mikään ei koskaan riitä.

Oikeastaan ei ole muita vaihtoehtoja kuin nämä kaksi. Markuksen/Rasmuksen kannattaa siis korjata omia asenteitaan.

Vierailija
274/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään hyvä, ettei saamattomat vässykät lisäänny.

Eikä kaikki kaipaa lapsia, ihmisiä on liikaa näinkin.

No tuo Rasmus ei ole saamaton vässykkä, vaan koulut käynyt komea urheilullinen mies. Naiset eivät silti arvosta ulkonäköä, vaan ainoastaan rahaa ja statusta eli aatetta siitä että on "haluttu" omassa viitekehyksessään. Eli naisen logiikalla ruma sikaläski rikas rikollinen on viehättävämpi kuin komea köyhä urheilullinen työtön.

Entä, jos naisen parinvalintamekanismia muuttaisi jollain empatiaa lisäävällä kemikaalilla? Kun tähän asti se on tuonut massasukupuuton ja ilmastonmuutoksen suosimalla ahneutta.

Mistä tiedät Rasmuksen olevan komea?

Ovatko sukusi naiset (äitisi, siskosi, serkkusi, tätisi jne) kaikki parisuhteessa rikollisten kanssa, vai mistä ihmeestä maailmankuvasi kumpuaa? Miksi sinä haluaisit naisen, joka haluaisi rikollisen miehen? Miksi esimerkiksi minun kaltaiseni naiset (joille ei ikimaailmassa kelpaisi rikollinen) eivät kiinnosta sinua?

No kaikissa leffoissa ja iltalehdissä kaiken maailman kummajaisstatuspellemiehillä on aina kaunotar kierrossa mutta se kunnollinen faijamatskumies jää seinäruusuksi. Mik jäggeri mikään komea ole mutta malleja riittää etc etc. lisäksi enrikee ikleesias sanoi että vasta kun oli kuuluisa ja rikas niin naiset kiinnostui vaikka oli komea ollut aina?

Kun joku mies tarjoaa naiselle jotain jännittävää tai luksusta niin silloin kaikki arvot ja periaatteet heittää nainen roskakoriin. Siksi massasukupuutto ja ilmastonmuutos.

Vierailija
275/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikuisopiskelija. En millään tapaa erotu ulkoisesti tai esiintymiseltäni ikäiseni korkeakoulutettujen piireissä. Olen ihan hyvännäköinenkin, eikä mun luonteessa ole merkittäviä vikoja. Mutta mulla ei ole mitään jakoa korkeakoulutettuihin miehiin joissa ei ole jotain pahasti vialla. Tämä tyypillisesti vielä toteutuu niin, että musta ensin kiinnostutaan, ja sitten kun elämäntilanteeni nousee esiin, kiinnostus alkaa hiipua.

Jos se ei ole koulutuksesta kiinni, aikamoisen salaliiton ovat sinkkumiehet saaneet aikaan saadakseen tilanteen näyttämään muulta kuin mitä se on.

Vierailija
276/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että Markuksella (vai Rasmuksella?) on paska käytös naisia kohtaan tai joku muu asennevamma, joka estää parisuhteen jatkamisen.

Monestihan seurustelu aloitetaan juuri pinnallisin perustein: paperit löytyy ja kroppa kunnossa, kiva tyyppi siis. Kun aletaan oikeasti syventää suhdetta, saattaa taustalta löytyäkin jotain epämiellyttävää. Esim. narsistinen luonne, väkivaltaisuutta, äärimmäistä mustasukkaisuutta, riippuvuuksia jne. Näistä on vaikea puhua julkisesti, eikä ko. tyyppi itse ehkä huomaa niitä ollenkaan, vaan vika on aina siinä ämmässä joka lähti kävelemään.

Toinen vaihtoehto on, että Markus/Rasmus on itse niin vaativa, ettei kukaan nainen kelpaa, kun hän itse muka on niin tasokas. Jokainen nainen on liian läski, liian vanha, naama ei miellytä, ei ole tarpeeksi koulutusta, ei riittävän urheilullinen... Silmä kovana hän kyttää Tinderissä, tulisiko joku riittävän kaunis ja koulutettu nainen vastaan. Mutta mikään ei koskaan riitä.

Oikeastaan ei ole muita vaihtoehtoja kuin nämä kaksi. Markuksen/Rasmuksen kannattaa siis korjata omia asenteitaan.

Palstan vakiovastaus™©®

Hohhoijaa taas.

Vierailija
277/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse tuota samaa. Itselleni miehen urheilullisuudella ei ole mitään merkitystä eikä ollut nuorempanakaan. Ilmaisu "olen urheilullinen" oli kiinnostavuudeltaan samaa tasoa kuin että "minulla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa". Kävin itsekin aiemmin kuntosalilla ja kävelin paljon, yli 10 km lenkkejä useita kertoja viikossa, mutta en koskaan ole ollut kiinnostunut urheilusta tai halunnut olla urheilullinen saati etsinyt puolisoa, jonka kanssa urheilla yhdessä.

eri

Urheilullisuuskin on niin laaja käsite. Joku pitää itseään urheilullisena kun seuraa lätkään, toinen koska käy lenkillä, kolmas koska treenaa triathlonia. Mutta kohtaavatko triathlonisti ja penkkiurheilija toisensa ja ymmärtääkö sunnuntailenkkeilijä tosissaan treenaavan ja kisoihin osallistuvan vakaumusta?

Sama kuin sanoisi harrastavansa elokuvia. Maku ei välttämättä kuitenkaan kohtaa, vaikka kumpikin tykkäisi leffoista, mutta omanlaisistaan.

Suhteella on mahkuja vasta sitten, kun tykkäät toisesta juuri siksi, että hän tykkää niistä älyttömistä komedioista, joista et itse välitä.

Vierailija
278/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sait siivoajalta pakit? Oikeesti viestisi kertoo kehittymättömästä ihmisestä ja on jopa luotaantyöntävä.

Vierailija
279/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.

mies51v

Kuinka paljon lapsettomia yli 40-vuotiaita naisia oikein tunnet? Ja oletko varma, että he ovat omasta halustaan lapsettomuuden valinneita vaiko olosuhteiden pakosta sellaiseksi jääneitä? Minä tunnen 10-15 ensimmäiseen ryhmään kuuluvaa naista eikä kukaan heistä ole katkera tai mieleltään järkkynyt. Eivät itse asiassa edes oma-aloitteisesti puhuisi valinnastaan, koska heillä ei ole tarvetta siihen. Muita ihmisiä se tuntuu kyllä kalvavan ja he nimenomaan haluavat jatkuvasti jauhaa asiasta.

Niinpä. Eivät kestä kuulla mitään lapsista..ja minkähän takia. Näitä tapauksia löytyy. Eräs puoli tuttu edellisenkaltainen tapaus löysi 43 vuotiaana miehen ja hedelmöityshoitojen kautta sai lapsen ja näyttäisi vielä olevan yli-iloinen tästä ja hyvä äiti. En ole viittinyt kiusata häntä siitä, että: " miten se nyt mieli näin muuttui"

Mies51v

Tähän voin naisena vastata suoraan, että mieli voi hyvinkin muuttua, os ja kun OIKEA mies tulee kohdalle. Sehän on tärkein syy perustaa perhe, kun kohtaa ihmisen, jonka kanssa se tuntuu hyvältä.

Sitä jos ei ole kokenut, voi lapsettomuus tuntua parhaalta vaihtoehdolta, ja se on täysin ok.[/sitte]

Vaikka mun kohdalle osuisi millainen mies tahansa, en ikimaailmassa suostuisi pilaamaan mun vartaloa vauvamahalla:(

Olipa kommentti. Ensin myönsit asian ja sitten tyrmäsit. Tämän takia naisen löytäminen suomesta on vaikeaa. Useimmilla ajatus karkaa jo alkumetreillä kauas pois.

mies51v

Vierailija
280/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Vaikka mun kohdalle osuisi millainen mies tahansa, en ikimaailmassa suostuisi pilaamaan mun vartaloa vauvamahalla:(”

Apua. Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?:D

Minkä ikäinen olet? 16?

Siis mitä ihmeellistä tässä muka oli? Ei mua huvita venyttää mun vatsan alueen ihoa pilalle:)

Mulla on 2 lasta, ei arven arpea eikä löysää ihoa. Sikspäkki näkyy taas niinkuin ennen lapsiakin :) mä sain kaiken :)