Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla onnenraili: palkka yli 5000 €/kk, velaton omakotitalo ja kaksi maailman ihaninta lasta

Vierailija
02.11.2019 |

Niin moni epäonnistuu elämässä. Niin moni kärsii mielenköyhyydestä tai pienestä palkasta. Itse olen saanut kaiken. En voisi elämältä mitään enempää toivoa. Sain kaiken. Niin moni ei saa mitään ja katkeruus sekä viha täyttää heidän elämänsä. Heille olen malka silmässä, aistin sen halvan kateuden heissä. Apple-kellot käsissä juoksemme SUVimme luokse ja mieheni kaasuttaa varmoin ottein pois perheemme. Se on suloinen näky.

Raili, Espoo

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Malmön Mairen siskokin on löytänyt palstalle

Vierailija
42/49 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onnistuu/epäonnistuu elämässä" on mielestäni sikäli omituinen sanonta, että kaikki kuitenkin kuollaan ja kuoltuamme ei millään ole merkitystä enää. Ja toiselle elämässä onnistuminen voi merkitä vaikkapa kiipeämistä Mount Everestin huipulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raili jauhotti kateellisten suut!

Vierailija
44/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta mun palkka on 7000e ja koen olevani PIENIpalkkainen. Siis suhteessa vastuihini ja asematasooni työssä. Hyvä että ap ”Raili” on tyytyväinen.

Vierailija
45/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei nyt välitetä tuosta perheen kaasutuksesta, niin tuli jotenkin alistetun naisen mielikuva. Miksi mies kaasuttelee varmoin ottein? Mikset itse ajanut autoa? Päättääkö mies, että rahasi pistetään aina uuteen autoon ja kelloihin? Mikset osta sijoitusasuntoa tai muuten laita rahojasi poikimaan?

46/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa meillä yksi lapsi, velaton asunto jossa emme asu ja palkka sekä mulla että miehellä 5000e/kk

Vierailija
47/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne, mutta vielä parempi - en muuttunut mulkuksi.

Vierailija
48/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo Raili!

Vierailija
49/49 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti saat syövän kun lesoilet. Otatko rahat mukaan hautaan vai miten aiot nauttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän