Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot ei kestä enää, mun mies taitaa olla oikeasti tyhmä!!

Vierailija
02.11.2019 |

Touhuttiin uloslähtöä ja mies kysyy että mitä lapselle (1v) kannattaa pukea tällä ilmalla. Vastasin että välikausihaalari riittää kun laittaa ohuen villahaalarin alle. Kenkiä laittaessani huomasin että lapsella oli pelkästään se villahaalari, ja vk-haalari, mies oli riisunut lapselta sisävaatteet kokonaan pois. Koska minä olin antanut ohjeet ”vk-haalari ja villahaalari alle”.

Tällästä urpoilua koko ajan jatkuvasti ja kaikesta. Pelkään että joudun ottamaan eron kivasta miehestä ihan vaan sen takia etten jaksa tässä pikkulapsiarjessa pitää tommosta söpönä, voimat loppuu kun mihinkään toisen tekemiseen ei voi luottaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miehelläsi asperger? Eivät he idiootteja ole, ottavat asiat vain herkemmin kirjaimellisesti

Terv. as-lapsen äiti

Vierailija
42/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen Aivot Ovat Jalkovälissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ketjussa huomaa, että miehelle ei anneta päätösvaltaa lapsen asioissa. Tämäkään ketju ei ole poikkeus. Sitten ihmetellään, kun syntyy omituisia lopputuloksia ja hermot menevät kireälle. Jos miehenne kysyy, että mitä laitan lapselle päälle, esitätte vastakysymyksen, että mitä hän itse laittaisi lapsen päälle. Lakatkaa antamasta niitä valmiita vastauksia kaikkeen ja tekemästä kaikkea mihenne puolesta, niin kyllä he oppivat. Ohjatkaa tätä yhteiskuntaa poispäin siitä ajatuksesta, että nainen on aina oikeassa, koska nimen omaan tämä ajatus on se juuriajatus, miksi miehet kokoajan kysyvät pieniinkin asioihin ohjeita naisilta.

Tähän pukemiseen liittyen: Se lapsi ei siihen kuole herranjumala, jos hänelle nyt tulee hieman kylmä ulkona. Voitte aina palata takaisin sisälle ja laittaa lisää vaatetta, kun alkaa palelemaan. Tässä kehittyy myös se miehen harkintakyky lapsen pukemisessa. Lastenhoito ei ole mitään salatiedettä, joten lakatkaa pitämästä sitä sellaisena. Kyllä miehetkin osaavat, kun siihen annetaan mahdollisuus, eikä aina kyseenalaisteta kaikkea ja olla heti puuttumassa. Harvat lastenhoitovirheet ovat vakavia, kuten esimerkiksi lääkitysksen unohtaminen, jos sairastaa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi