Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoitus olisi ostaa olohuoneeseen uusi senkki. Tiedättekö, tuleeko lurjus mukana vai pitääkö se tilata erikseen?

Vierailija
02.11.2019 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaatko lurjuksella tyyppiin, joka kokoaa sen senkin?

Vierailija
2/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran pelkkä lurjus, muttei senkkiä ollenkaan. Tein reklamaation.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se kuuluu hintaan, ihan samalla tavalla kuin Notre Damen mukana saa aina kellonsoittajan.

Vierailija
4/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. Ikeasta ostaa, niin ei varmaan saa lurjusta mukaan. Mut kai ne jonain lisäosana sen lurjuksenkin myy.

Vierailija
5/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se kuuluu hintaan, ihan samalla tavalla kuin Notre Damen mukana saa aina kellonsoittajan.

Musta tämä on huonoin kylkiäinen ikinä ottaen huomioon hankinnan arvon. Asiakkaan aliarvioimista.

Vierailija
6/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. Ikeasta ostaa, niin ei varmaan saa lurjusta mukaan. Mut kai ne jonain lisäosana sen lurjuksenkin myy.

Ikean lurjukset on koottava itse. Ovat sitten sellaisia skandinaavisen pelkistettyjä. Arvolurjusasioissa kääntyisin Vepsäläisen puoleen, ellei antiikki kiinnosta.

Vierailija
7/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sohvan mukana vätys (lienee sama asia kun lurjus) Nyt en pääse eroon kummastakaan...sohvasta enkä vätyksestä. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä ostaa.

Vierailija
8/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli sohvan mukana vätys (lienee sama asia kun lurjus) Nyt en pääse eroon kummastakaan...sohvasta enkä vätyksestä. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä ostaa.

Voi ei, tosi hankala tilanne...mutta vätys poistuu yleensä sohvan mukana. Jatkossa osta nk. pönötyssohva, joka ei sovellu makaamiseen. Makuusohvat vetävät vätyksiä puolensa kuin hunaja kärpäsiä.

Vierailija
9/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen lurjuksen kauppaan, vaikka tulisi kylkiäisenäkin. Tuttava tilasi senkin Iskusta ja erikseen tilattava lurjus on tullut hänelle todella kalliiksi.

Vierailija
10/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean lurjukset on koottava itse. Ovat sitten sellaisia skandinaavisen pelkistettyjä. Arvolurjusasioissa kääntyisin Vepsäläisen puoleen, ellei antiikki kiinnosta.

Itse hankkisin mieluiten juuri antiikkisenkin lurjuksineen. Ennen tehtiin laatutyötä ja lurjuksetkin oli kestävää sorttis.

Vierailija
11/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kerran pelkkä lurjus, muttei senkkiä ollenkaan. Tein reklamaation.

Lurjukset tulee luvattoman usein ja nopeaan. Eikä senkkiä tosiaankaan ole näillä näkynyt.

Vierailija
12/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aloituksesta ei selvinnyt että olisiko ap juurikin halunnut sen lurjuksen. Jos sellaisen haluat niin liity johonkin treffisivustolle. Kohta on jonossa asti lurjuksia tyrkyllä, siitä senkun valkkaat.

Vierailija
13/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin wishiltä lurjuksen senkkiimme, lähettivät, mokomat, ryökäleen. Onko mielestänne ihan WT, jos sisustukseen kuuluu senkin ryökäle?

Vierailija
14/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin wishiltä lurjuksen senkkiimme, lähettivät, mokomat, ryökäleen. Onko mielestänne ihan WT, jos sisustukseen kuuluu senkin ryökäle?

Ei kai nyt sentään WT? Eihän niillä ole edes senkkejä. Vai onko? Ryökäle kuulostaa kyllä jo aika tilaa vievältä lisukkeelta. Mikäs siinä, jos teillä on sille tilaa.

Muista kuitenkin, että ryökäle tarvitsee runsaasti liikuntaa, joten sen pitää päästä ulos senkistä vähintään kolme kertaa päivässä, joka ikinen päivä. Usein ovsy vielä pitkäikäisiä, joten siitä on jaksettava huolehtia vuosia. Itse olisin varmaankin palauttanut mokoman.

Vierailija
15/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ihmiset hankkivat nykyään lurjuksensa Tinderistä. Siinä on enemmän valinnanvaraa kuin kalusteliikkeen standardilurjuksessa.

Vierailija
16/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ihmiset hankkivat nykyään lurjuksensa Tinderistä. Siinä on enemmän valinnanvaraa kuin kalusteliikkeen standardilurjuksessa.

Niin varmaan, mutta saako sieltä senkkejä??

Vierailija
17/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Rontti. Menee hyvin sekä senkistä että Lurjuksesta. Sen voi heittää.pihallekkin ja palaa aina lähtöpaikkaan.

Vierailija
18/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Rontti. Menee hyvin sekä senkistä että Lurjuksesta. Sen voi heittää.pihallekkin ja palaa aina lähtöpaikkaan.

Eikö näitä sanota bumerangeiksi?

Vierailija
19/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin homo tuli kyllä ihan samaan hintaan. 

Ehkä on parasta soittaa liikkeeseen ja kysyä lurjusten tilannetta. 

Vierailija
20/33 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin homo tuli kyllä ihan samaan hintaan. 

Ehkä on parasta soittaa liikkeeseen ja kysyä lurjusten tilannetta. 

No jos jonkun yllätyssenkin hankkii, niin voihan sen mukana tulla lurjuksen sijaan homo, hullu tai vaikkapa vekkuli. Mutta kyllä siitä saa sitten itseään soimata, jos ei etukäteen selvitä millaista senkkiä on hankkimassa. Selvästä virheestä senkinsisällössä taas voi ja pitääkin reklamoida myyjäliikettä. Ei siitä mitään tule jos senkkeihin tungetaan kaikenmaailman ylijäämiä, mitä sinne varastoon on jäänyt lojumaan.. Puolustakaa oikeuksianne senkinhankkijat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme