Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot ei kestä enää, mun mies taitaa olla oikeasti tyhmä!!

Vierailija
02.11.2019 |

Touhuttiin uloslähtöä ja mies kysyy että mitä lapselle (1v) kannattaa pukea tällä ilmalla. Vastasin että välikausihaalari riittää kun laittaa ohuen villahaalarin alle. Kenkiä laittaessani huomasin että lapsella oli pelkästään se villahaalari, ja vk-haalari, mies oli riisunut lapselta sisävaatteet kokonaan pois. Koska minä olin antanut ohjeet ”vk-haalari ja villahaalari alle”.

Tällästä urpoilua koko ajan jatkuvasti ja kaikesta. Pelkään että joudun ottamaan eron kivasta miehestä ihan vaan sen takia etten jaksa tässä pikkulapsiarjessa pitää tommosta söpönä, voimat loppuu kun mihinkään toisen tekemiseen ei voi luottaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VK-haalari ? Liittyykö tämä jotenkin VT-ja VKT-linjaan?

Viipuri-Kuparsaari-haalari.

Vierailija
22/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VK-haalari ? Liittyykö tämä jotenkin VT-ja VKT-linjaan?

Viipuri-Kuparsaari-haalari.

Tämä haalarimalli pelasti Suomen kesällä 1944.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pukeminen tuntuu olevan rakettitiedettä... Itse olen antanut miehelle aika vapaat kädet päättää vaatetuksesta, jos on menossa lapsen kanssa ulos, mutta kuopus on miehen ensimmäinen lapsi ja kaikki vaatejutut ovat vielä uutta. Itse menisi collareilla ja hupparilla ulos.

Ollaan tehty pukeminen muutenkin mahdollisimman helpoksi: nyt pakkasilla merinovillakerrasto, jonka päälle talvihaalari riittää. Merinovillainen kypärälakki. Ehkä pipo päälle, jos tuulee. Hanskat, sukat, kengät. Siinä se. Kovemmilla pakkasilla kerrasto päälle sitten toinen kerros. Nämä kaikki löytyvät yhdestä paikasta eteisestä.

24/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tyypillistä. Pöljä neuvoo ja jos kirjaimellisesti noudattaa pöljän ohjeistusta niin se ei ole pöljän vika että lopputulos on pöljä😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
25/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vika. AP on takuuvarmasti niitä pirttihirmuja, jotka nalkuttavat kyllästymiseen asti jokaikisestä pikkuasiasta, jos se ei ole tehty täsmälleen miten hän haluaa. Sillä ei ole v*tunkaan väliä mitä sillä räkänokallasi on päällä ulkoillessa, pääasia että pysyy lämpimänä.

Vierailija
26/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta mä olin mun lapsuudenkodissa vähän vastaavanlainen, koska toisen reaktioita jännittäessä omaa kykyä arvioida asioita ei vain kehittynyt.

Ehkä miehen pitäisi enemmän hoitaa lasta omillaan oman arvionsa mukaan, niin tilanne saattaisi kehittyä?

Vierailija
27/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet... omani oli kaivanut pojalle kerhokuvauksen pieneksi jääneitä vaatteita pussista kaapin ylähyllyltä vaikka olin  jättänyt tarkoitetun asun lastenhuoneen nojatuoliin ja hyllyllä oli myös viikattuina kivoja, oikeankokoisia  vaatteita ! Mutta ei piti avata yläkaappi ja repiä  sieltä kiinni solmittu muovipussi. 

Vierailija
28/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Tuo on niin tyypillistä. Pöljä neuvoo ja jos kirjaimellisesti noudattaa pöljän ohjeistusta niin se ei ole pöljän vika että lopputulos on pöljä😄

Minun on ainakin  vaikea uskoa kenenkään olevan niin tampio että luulisi lapsen olevan ulkohaalarin alla pelkäss' vaipassa !! Joten antaisin samat ohjeet kuin ap.

Vierailija
29/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies muissa asioissa vaikuta normaalia tyhmemmältä, kyse on luultavasti juuri sitä, että on naisen nipotuksen vuoksi päätellyt helpointa olevan tehdä kaikki kirjaimellisesti juuri niin kuin sanotaan.

Vierailija
30/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takana on varmaan se, että olet ollut vihainen kun mies ei ole tehnyt just täsmälleen niin kuin olet käskenyt, siis aikaisemmin. Niinpä mies otti sen nyt kirjaimellisesti. Kokeilepa antaa miehen itse päättää miten lapsi puetaan, ei se niin vaarallista ole. 

Muistan itsekin kun kiukustuin ihan täpöllä aikoinaan, kun mies tuli mua hakemaan töistä ja lapsella oli päällä liian pieniä vaatteita. Siis hihat ja lahkeet puolivälissä jalkaa ja kättä, ihan kun joku rääsyläinen. Ja eka kerta kun työkaverit näki lapsen. Oli ottanut vaatteet kirppiskassista, kun olin sanonut, että ota pesuhuoneen kaapin päältä ja kassi oli siinä (ja oikeat vaatteet). Itsekin olin aika tiukka ohjeistaja taaperon hoitoon, niin mies oli yrittänyt parhaansa noudattaa ohjeita. Ihan on normaaliälyinen kuitenkin. 

Tää kertoo naisista kaiken. "Työkaverit näki ekaa kertaa lapsen". Ei ollu instagrammia eikä vasebuukkilaatua lapsi, raivarit siis!!

Naisellehan ne syyt tulee kun ihmiset näkee että lapsi ei ole kunnolla puettu, eikä miehelle.

Vierailija
31/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehesi kunnioitus sinua kohtaan on vielä paljon matalampi.

Vierailija
32/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg. 

Ehkä se on oppinut tottelemaan sua todella kirjaimellisesti? 

Toisaalta musta tuntuu että monet miehet on just tollasia. Raivostuttavaa.

Vierailija
33/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä niin tyhmä, että pystyisin hyvin tehdä jotain vastaavaa..

N20

Niin. Kuulostaa lämpimältä asulta, jos on villahaalari ja päällihaalari. Miksi pitäisi olla vielä kolmas kerros vaatteita, kun ulkona plusasteita?

Vierailija
34/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma vika. AP on takuuvarmasti niitä pirttihirmuja, jotka nalkuttavat kyllästymiseen asti jokaikisestä pikkuasiasta, jos se ei ole tehty täsmälleen miten hän haluaa. Sillä ei ole v*tunkaan väliä mitä sillä räkänokallasi on päällä ulkoillessa, pääasia että pysyy lämpimänä.

Haha tässä tuli 100% asiaa. Uskomatonta miten pienistä asioista naiset voivat repiä raivarit ja vielä puhuvat jostain suhteen lopettamisesta. Ei saatana.

Vierailija
35/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Minun on ainakin  vaikea uskoa kenenkään olevan niin tampio että luulisi lapsen olevan ulkohaalarin alla pelkäss' vaipassa !! Joten antaisin samat ohjeet kuin ap.

Mutta eihän hän ollut pelkässä vaipassa ulkohaalarin alla. Lapsella oli lisäksi villakerrasto?

Vierailija
36/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Suomessa kasvatetaan edelleen pojat ja tytöt usein niin eri tavalla, ettei kannata ihmetellä jos miehet ovat kykenemättömiä perhe-elämään.

Kasvattaakaa äidit ja isät(!) lapsenne - sekä tytöt että pojat - vastuullisiksi ja omilla aivoillaan ajatteleviksi. Älkää antako niiden poikalasten vaan nuhrata siellä huoneessa tietokoneen kanssa. Pienestä asti osallistakaa lapset tekemään aina jotain pientä ruoanlaitossa, pöydän kattamisessa, tiskikoneen täyttämisessä tai tyhjentämisessä, siivoamisessa, pyykinpeussa, pikkusisarusten hoidossa jne...

Ei se koko elämänsä muissa puuhissa pyörinyt poikalapsi yhtäkkiä kolmekymppisenä itsestään muutu ihmeisäksi ja kodinhengettäreksi.

Vierailija
37/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paljon paljon tyhmempi takuulla kun yliälykäs siippa ja teen tyhmempiä juttuja- silti me ollaan tosi onnellisia. Siippa huumorintajuinen, se auttaa kai pahimpien kukkuu-juttujeni yli.

Vierailija
38/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että miehet tekee noin tahallaan päästäkseen tekemästä mitään. Samasta syystä ne tunkee kaikki pyykit samaan pesuohjelmaan, vaikka niissä lukee "pestävä samanväristen kanssa" ja laittaa tiskikoneeseen Fairyä.

Älä anna periksi, ap. Lähde viikoksi yksin johonkin. Tai kuukaudeksi.

Vierailija
39/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap sanoo että villahaalari ja toinen haalari, niin ainakin minä käsittäisin että ne silloin riittävät ilman muita vaatteita. 

Miksi mies kyselee ap:lta, miksei pue itse kuten haluaa.

Vierailija
40/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että joka asia täytyy sanoa tosi tarkkaan miehelle, muuten menee pieleen. Sanonkin välillä pilkunnussijaksi, kun pitää kirjain kerrallaan sanoa kaikki.

Teini-ikäinen poika on muuten ihan samanlainen. Välillä sanonkin, että hulluks tulee teidän kanssa. On kuitenkin ihan hyväntahtoista läppää, ei siinä mitään.

Pitää laskeutua miehen tasolle ja saada katsekontakti ennen kuin kertoo mitä ja miten pitää tehdä. Kuten pienelle lapselle. Sitten ne osaa ihan itse, no pienellä avustuksella ja peräänkatsomisella :) 40v kokemuksella sanon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme