Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot ei kestä enää, mun mies taitaa olla oikeasti tyhmä!!

Vierailija
02.11.2019 |

Touhuttiin uloslähtöä ja mies kysyy että mitä lapselle (1v) kannattaa pukea tällä ilmalla. Vastasin että välikausihaalari riittää kun laittaa ohuen villahaalarin alle. Kenkiä laittaessani huomasin että lapsella oli pelkästään se villahaalari, ja vk-haalari, mies oli riisunut lapselta sisävaatteet kokonaan pois. Koska minä olin antanut ohjeet ”vk-haalari ja villahaalari alle”.

Tällästä urpoilua koko ajan jatkuvasti ja kaikesta. Pelkään että joudun ottamaan eron kivasta miehestä ihan vaan sen takia etten jaksa tässä pikkulapsiarjessa pitää tommosta söpönä, voimat loppuu kun mihinkään toisen tekemiseen ei voi luottaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ite penikkasi, ilmoita penikan isälle että ottaa sen viikonloppuisin.

Vierailija
2/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin eteisessä itkemään ja jäin kotiin, tosi kypsää, tiedän, lannistuin vaan ihan totaalisesti. Ahdistaa huomata miten kunnioitus omaa mieltä kohtaan väistämättä laskee, vaikka koitan ajatella että kaikilla on omat vahvuutensa jne jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miestä. Miksi omaa mieltäkin, toisaalta. Pitäisi osata nauraa tämmöisille pikkujutuille.

Ap

Vierailija
4/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä niin tyhmä, että pystyisin hyvin tehdä jotain vastaavaa..

N20

Vierailija
5/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se alaisen vika ole jos johtaja antaa tyhmiä monitulkinnallisia käskyjä

Vierailija
6/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheeheh,,, no tuo on nyt vaan ajattelemattomuutta, ja suin ohjeiden noudattamista kirjaimellisesti. SEN SIJAAN sinun olisi pitänyt sanoa, että" SINÄ isänä  itse päättelet" , ja seurata sivusta miten mies menettelee. Itse toimin näin vanhan isäni kanssa. EN OTA sitä ROOLIA että alan hänen henk.koht. avustajakseen kaikessa, missä hän tyrittää tukeutua minuun, koska se passivoi, ja hän ei ala ajattelemaan itse vaikka voisi vielä. Pikkuhiljaa yrittää nimittäin ulkoistaa minulle, ainoalle läheiselleen kaiken tv:n virityksestä sähkön kilpailutukseen jne.

Vierailija
7/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani olin tulossa kommentoimaan, että älä vain lisäänny tuollaisen kanssa. Myöhäistä.

Vierailija
8/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin tossuttanut miehen ettei se uskalla enää soveltaa yhtään.

Vierailija
9/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis anteeksi nyt, mutta Mieshän teki täsmälleen niin kuin neuvoit. Ei ole syytä valittaa eikä moittia tyhmyydestä, jos itse et osaa antaa sellaista neuvoa kuin haluat noudatettavan. Jos olisit neuvonut että ”välikaushaalari ja villahaalari sen ja sisävaatteiden väliin”, voisit ehkä Moittia.

Toisaalta miehesi puki lasta oikeammin. Niitä villahaalareita on ihan rturha pukea ainakaan koko sisävaatekerran päälle. Jos siellä alla on jotain farkkuja tms, jotka pönköttää alla, villahaalari ei pääse tekemään tehtäväänsä kunnolla. Siis lämmittämään tasaisesti. Jos villahaalari on jotain karvastelevaa materiaalia, jätetään alle aluspaita ja legginsit, mutta kaikkein paras ja lämpimin tapa on pukea villa suoraan ihoa vasten.

Vierailija
10/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat käteen ne vaatteet, mitkä pitää laittaa niiden sisävaatteiden päälle.

Turha tehdä tuosta stressiä, jos mies on hiukan yksiniittinen, jossa hänessä on korvaavia hyviä puolia.

Toista tuo pukeutumiskuvio niin monta kertaa, että painuu takaraivoon se kuvio.

Opetat sitten kesän tullen pois...

Vierailija
11/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takana on varmaan se, että olet ollut vihainen kun mies ei ole tehnyt just täsmälleen niin kuin olet käskenyt, siis aikaisemmin. Niinpä mies otti sen nyt kirjaimellisesti. Kokeilepa antaa miehen itse päättää miten lapsi puetaan, ei se niin vaarallista ole. 

Muistan itsekin kun kiukustuin ihan täpöllä aikoinaan, kun mies tuli mua hakemaan töistä ja lapsella oli päällä liian pieniä vaatteita. Siis hihat ja lahkeet puolivälissä jalkaa ja kättä, ihan kun joku rääsyläinen. Ja eka kerta kun työkaverit näki lapsen. Oli ottanut vaatteet kirppiskassista, kun olin sanonut, että ota pesuhuoneen kaapin päältä ja kassi oli siinä (ja oikeat vaatteet). Itsekin olin aika tiukka ohjeistaja taaperon hoitoon, niin mies oli yrittänyt parhaansa noudattaa ohjeita. Ihan on normaaliälyinen kuitenkin. 

Vierailija
12/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olisin kysynyt ukoltasi että pruukako hänkin olemaan ilkosillaan ulkovaatteiden alla vai mikä älynväläys oli kyseessä? Toisaalta hän edes kysyi. Ei ole tainnut saada/joutua olemaan yksinsä vastuussa pienestä vielä? Sen aika alkaisi olemaan jo ennen kuin menee sun hommiksi täysin. Jos vuoden on ollut apulaisena ja saanut läksytystä kaikesta niin voi olla vaan hermona kaikesta lapseen liittyvästä tekemisestä eikä edes yritä ajatella itse kun se ei ole toiminut

Vierailija
13/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takana on varmaan se, että olet ollut vihainen kun mies ei ole tehnyt just täsmälleen niin kuin olet käskenyt, siis aikaisemmin. Niinpä mies otti sen nyt kirjaimellisesti. Kokeilepa antaa miehen itse päättää miten lapsi puetaan, ei se niin vaarallista ole. 

Muistan itsekin kun kiukustuin ihan täpöllä aikoinaan, kun mies tuli mua hakemaan töistä ja lapsella oli päällä liian pieniä vaatteita. Siis hihat ja lahkeet puolivälissä jalkaa ja kättä, ihan kun joku rääsyläinen. Ja eka kerta kun työkaverit näki lapsen. Oli ottanut vaatteet kirppiskassista, kun olin sanonut, että ota pesuhuoneen kaapin päältä ja kassi oli siinä (ja oikeat vaatteet). Itsekin olin aika tiukka ohjeistaja taaperon hoitoon, niin mies oli yrittänyt parhaansa noudattaa ohjeita. Ihan on normaaliälyinen kuitenkin. 

Tää kertoo naisista kaiken. "Työkaverit näki ekaa kertaa lapsen". Ei ollu instagrammia eikä vasebuukkilaatua lapsi, raivarit siis!!

Vierailija
14/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset eivät anna edes yrittää! Niin monen monta isää tavannut päiväkodissa,lapset mitä ihmeellisimmissä virityksissä,vaimot/äidit sun muut ovat antaneet epämääräisiä ohjeita JA tosiaan ne kirppiskassit sikinsokin muun tavaran joulossa! JA lapset ns kusettavat isää,kyllä tän saa laittaa,äiti on sanonu.

Äidit, OHJATKAA niiä ukkojanne ja KERÄTKÄÄ  liian pienet vaatteet pois!

Vierailija
15/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottelevainen on, teki just niinkuin sanoit.

Tuloksesta voit syyttää vain itseäsi.

Vierailija
16/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kertoo naisista kaiken. "Työkaverit näki ekaa kertaa lapsen". Ei ollu instagrammia eikä vasebuukkilaatua lapsi, raivarit siis!!

Tuohon aikaan ei kuule ollut kumpaakaan.

Vierailija
17/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

smaaaamall kirjoitti:

naiset eivät anna edes yrittää! Niin monen monta isää tavannut päiväkodissa,lapset mitä ihmeellisimmissä virityksissä,vaimot/äidit sun muut ovat antaneet epämääräisiä ohjeita JA tosiaan ne kirppiskassit sikinsokin muun tavaran joulossa! JA lapset ns kusettavat isää,kyllä tän saa laittaa,äiti on sanonu.

Äidit, OHJATKAA niiä ukkojanne ja KERÄTKÄÄ  liian pienet vaatteet pois!

Eli äitien vika tämäkin? On liikaa odottaa että isät tietäisivät lastensa oikean vaatekoon ja sen mitkä vaatteet milloinkin ovat tilanteeseen / säähän sopivat?

Vierailija
18/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on assi, ja tarvitsee kirjakielisen perinpohjaisen ohjeistuksen, koska ns. maalaisjärkeä ei vain ole?

Vierailija
19/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VK-haalari ? Liittyykö tämä jotenkin VT-ja VKT-linjaan?

Vierailija
20/43 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että joka asia täytyy sanoa tosi tarkkaan miehelle, muuten menee pieleen. Sanonkin välillä pilkunnussijaksi, kun pitää kirjain kerrallaan sanoa kaikki.

Teini-ikäinen poika on muuten ihan samanlainen. Välillä sanonkin, että hulluks tulee teidän kanssa. On kuitenkin ihan hyväntahtoista läppää, ei siinä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän