Mies uhkaa, että jos en opettele kävelemään korkokengissä niin hän nolaa minut isäni syntymäpäivillä
Miehen eksät ovat kaikki olleet tyypillisiä perus naisellisia naisia. Aina juhlissa korkokengät ja joskus arkenakin. Olen ollut miehen (ei naimisissa, ihan vaan seurustelusuhde) kanssa nyt 3,5 vuotta. Nyt on tulossa ensimmäinen tilaisuus, jossa minut halutaan näyttää julkisesti.
Minä en osaa kävellä korkokengillä varsinkin kun pitäisi olla piikkikorot. Mitä teen jos kaadun? Mies kuvaa koko tapahtuman. Aikoo näyttää kaikille sen, jos kaadun tai muuten hoipertelen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sinut halutaan "näyttää julkisesti"??? Anteeksi mikä universumi?
Joo, siis tarkoitat kai, että mies on nyt tästä lähtien ex? Tai sitten tämä on vain miehen kirjoittama provo.
Tämä on ihan totta. Mies vaihtaa kuulemma venäläiseen eksäänsä jos minä en suostu. Eksä nauttii miesten miellyttämisestä, korkokenkeineen ja näyttävine koruineen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis tarkoitat kai, että mies on nyt tästä lähtien ex? Tai sitten tämä on vain miehen kirjoittama provo.
Tämä on ihan totta. Mies vaihtaa kuulemma venäläiseen eksäänsä jos minä en suostu. Eksä nauttii miesten miellyttämisestä, korkokenkeineen ja näyttävine koruineen.
ap
No antaa vaihtaa, mitä sinä tuollaisella teet? Normaaleita miehiä ei kiinnosta jotkut korkokengät tai näyttävät korut naisessa, tämä on fakta.
Edelleen tämä on kylläkin provo, mutta leikitään nyt sitten mukana.
Olenko jollain aikamatkalla? Pyörryttää!
Olen syntynyt 1963 ja ap:n kysymyksen voisin olettaa olevan jostain menneiltä vuosikymmeniltä. Muutaman kuukauden päästä siirrymme 20-luvulle! Olenko oikeassa?
Onko feministit jo kuolleet sukupuuttoon?
Miksi sinun pitäisi opetella kävelemään korkokengissä? Miksi mies ei itse tee niin?
Kun mies uhkailee, niin se on niin valtava turn off, että miehelle on helppo sanoa hyvästit.
No et ota sitä mukaan isäsi synttäreille.
Etkä enää mihinkään muuallekaan.
Paitsi jos välttämättä haluat miehen, joka nolaa sut milloin mistäkin syystä julkisesti.
Myöhemmin mukaan kuvioihin tulee muutakin alistamista. Todennäköisesti muutakin väkivaltaa.
Kannattaa miettiä mitä haluat elämältäsi. Valinta on sun.
Ymmärrän että monet miehet pitävät korkeita korkoja naisella seksikkäinä, kauniina jne.
Vaikea uskoa että olisit ollut jo 3,5 vuotta korkokenkiä rakastavan miehen kanssa ja hän olisi tyytynyt siihen että ei et ole kertaakaan käyttänyt korkokenkiä ?? Siis miksi nyt sitten yhtäkkiä tuollainen vaatimus ja uhkailu?
Mitä on tapahtunut? Onko mies lämmitellyt suhteen exn kanssa ja etsii nyt syytä erota ja niin että tavallaan syy olisi sinussa? Siis ajaa sinua tilanteeseen jossa sinä teet aloitteen eroon.
Ainakin minä eroaisin tuollaisten uhkausten jälkeen ehdottomasti.
Minä olen opetellut käyttämään ja kävelemään korkeakorkoisilla kengillä miehen pyynnöstä. Mutta huom nimenomaan pyynnöstä, kertaakaan hän ei ole pakottanut ja nauttii aina kun yllätän hänet käyttämällä erityistilanteissa korkeakorkoisia.
Hän ei todellakaan nolaa minua jo joskus kompuroin vaan on huolissaan ettenhän loukannut jne. Mutta yleensä homma toimii koska valitsen sopivat hetket korkojen käytöölle.
Pyytää saa mutta ei uhkailla jne. Ja jos korkeat korot on ehdoton jollekkin niin kannattaa sanoa se jo suhteen alussa. Ja mieluiten valita heti ihminen joka jo valmiiksi käyttää mieluisia kenkiä jos se itselle on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa näihin provoihin.
Niin yliampuvia, että epäilen onko aloittaja ihan tässä maailmassa.
Höpö höpö. Tuossa venäläisen exän kohdalla karisi viimeinenkin uskottavuuden tynkä. Ja miten se mies voi nolata sinut oman isäsi synttäreillä? :D :D :D
Ootko sä se sama tyyppi näiden korkkareidesi kanssa, kuin tuolla aikaisemmassa ketjussa niiden stay-uppien? Fetissit on ihan normaaleja asioita, mutta ehkä sun kannattaisi vaihtaa jollekin toiselle palstalle trollaamaan niillä?
Miten mies voi näyttää sinut julkisesti SINUN ISÄSI syntymäpäivillä ja jos et opettele kävelemään korkokengillä, hän ottaa takaisin venäläisen exänsä? Kannattaako tuommoisen ukon kanssa aikaansa viettää, älä ainakaan ota häntä mukaan isäsi syntymäpäiville.