Mies uhkaa, että jos en opettele kävelemään korkokengissä niin hän nolaa minut isäni syntymäpäivillä
Miehen eksät ovat kaikki olleet tyypillisiä perus naisellisia naisia. Aina juhlissa korkokengät ja joskus arkenakin. Olen ollut miehen (ei naimisissa, ihan vaan seurustelusuhde) kanssa nyt 3,5 vuotta. Nyt on tulossa ensimmäinen tilaisuus, jossa minut halutaan näyttää julkisesti.
Minä en osaa kävellä korkokengillä varsinkin kun pitäisi olla piikkikorot. Mitä teen jos kaadun? Mies kuvaa koko tapahtuman. Aikoo näyttää kaikille sen, jos kaadun tai muuten hoipertelen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi näyttää sinut julkisesti SINUN ISÄSI syntymäpäivillä ja jos et opettele kävelemään korkokengillä, hän ottaa takaisin venäläisen exänsä? Kannattaako tuommoisen ukon kanssa aikaansa viettää, älä ainakaan ota häntä mukaan isäsi syntymäpäiville.
Niin ja onko isäsi edes kutsunut sitä venäläistä exää paikalle, ei sitä toisten ihmisten synttäreille niin vain lampsita, oli jalassa korkkarit tai ei!
Suosittelen, että teet näin: Jätät miehesi ja opettelet kävelemään korkokengillä. Sitten vaan baanalle (korkkarit jalassa) uuden miehen kanssa.
Jos miehesi olisi fiksu, hän arvostaisi oman tyttöystävänsä seksikkätiä jalkoja ILMAN korkokenkiä. Hän ei osaa arvostaa sinua (uhkaa videoida ja nolata sinut) joten sinun kannattaa vaihtaa miestä. Vaihtamalla paranee!
Vierailija kirjoitti:
AP nolasi jo itsensä ihan itse tällä aloituksellaan.
Ap voisi pitää vuoden tauon aloitusten tekemisestä. Sun provot ovat huonoja ja ne on helppo tunnistaa.
Mieheni kieltänyt korkokenkien käytön turvallisuussyistä kun en osaa niillä kävellä ja kerran kaaduin niissä keskelle suojatietä keskellä kirkasta päivää. Jalat kiittää matalista kengistä
Näytä sille ja laita Kuomat. Ne on helppo sujauttaa jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opetellut käyttämään ja kävelemään korkeakorkoisilla kengillä miehen pyynnöstä. Mutta huom nimenomaan pyynnöstä, kertaakaan hän ei ole pakottanut ja nauttii aina kun yllätän hänet käyttämällä erityistilanteissa korkeakorkoisia.
Hän ei todellakaan nolaa minua jo joskus kompuroin vaan on huolissaan ettenhän loukannut jne. Mutta yleensä homma toimii koska valitsen sopivat hetket korkojen käytöölle.
Pyytää saa mutta ei uhkailla jne. Ja jos korkeat korot on ehdoton jollekkin niin kannattaa sanoa se jo suhteen alussa. Ja mieluiten valita heti ihminen joka jo valmiiksi käyttää mieluisia kenkiä jos se itselle on tärkeää.
Hah. Tämä oli niin miehen kirjoittama viesti kuin olla ja voi. :D
Uhkasiko sama mies syödä lasten vanukkaat?
Mulla meni kylmät väreet selkäpiitä pitkin sanoista "näyttää julkisesti".
Ei sinun ongelmasi ole korkkareilla käveleminen vaan se, että olet ollut jonkinlainen salarakas 3,5 vuotta. Ensiesiintyminenkin SINUN isäsi syntymäpäivillä ...
Jos tämä ei ole provo, niin eipä hyvin mene.
Tiesitkö että hänet voi potkaista pellolle jotta hän voi olla tautisen ja kuppaisen exänsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi näyttää sinut julkisesti SINUN ISÄSI syntymäpäivillä ja jos et opettele kävelemään korkokengillä, hän ottaa takaisin venäläisen exänsä? Kannattaako tuommoisen ukon kanssa aikaansa viettää, älä ainakaan ota häntä mukaan isäsi syntymäpäiville.
Niin ja onko isäsi edes kutsunut sitä venäläistä exää paikalle, ei sitä toisten ihmisten synttäreille niin vain lampsita, oli jalassa korkkarit tai ei!
🤣
Korkkarit iskee kuin miljoona volttia.
Mies sitä ja mies tätä. Haukotuttaa..