Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulehdus anaalin jälkeen

Vierailija
01.11.2019 |

Olen N.
Viikko sitten kuumat treffit.Sitä ennen just sheivailut.Homma päättyi B-rappuun ja miehellä on iso.Tiukat farkut jalkaan ja nepalilaisessa tulista ruokaa.

Seurauksena virtsatietulehduksen tyyppistä oiretta ja arkuutta molemmissa paikoissa pari päivää.
Nyt B-rapun seutu vielä viikon päästä todella arka.Kakkaaminen tuntuu ihan polttavalta.Pakaroiden väli on tulipunainen ja peräaukon ympärillä punaista tosi kipeää finnimäistä tai oikeastaan enemmän nokkosen polttaman oloista ryyhkää.
Pakaraväli tuntunut tuon panoreissun jälkeen kostealta ja ihan kuin tihkuisi jotain kosteaa peräaukosta ulos.Kipu ja kirvely ihan hirveää.Ainakaan vielä ei ole häpyhuulissa tai emättimessä.

Onko tuttua?Miten ja millä olette hoitaneet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porailee näköjään sitten muitakin

No joo, aika monta miestä olen porannut ja ne minua. Mikään ei ole parempaa kun saada mulkkua peppuun tai työntää omaansa toisen miehen peppuun. Chiliä täytyy jatkossa välttää.

AP

Sanoit aloituksessa, että olet nainen?

Vierailija
22/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porailee näköjään sitten muitakin

No joo, aika monta miestä olen porannut ja ne minua. Mikään ei ole parempaa kun saada mulkkua peppuun tai työntää omaansa toisen miehen peppuun. Chiliä täytyy jatkossa välttää.

AP

Sanoit aloituksessa, että olet nainen?

Ei tuo tainnut olla ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ilmoittanut miehelle, että sait häneltä herpeksen? Onkohan se ollut hänellä (suussa?) jo kauan?

Tietenkin olen ilmoittanut.Hänellä ei tosiaan ole mitään näkyviä oireita eikä kumpikaan meistä ole kokenut herpesinfektiota aiemmin.Siitä on kuitenkin kysymys,koska eilen aloitettu lääkitys tuntuu jo helpottavan oireitani.

Anaaliseksi itsessään ei tätä aiheuttanut,mutta tietenkin se kävi mielessä yhdistettynä mausteiseen ruokaan ja sheivaamiseen.Olen aika herkkäihoinen ja sheivailu jo itsessään saattaa aiheuttaa punoitusta ym.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi