Tulehdus anaalin jälkeen
Olen N.
Viikko sitten kuumat treffit.Sitä ennen just sheivailut.Homma päättyi B-rappuun ja miehellä on iso.Tiukat farkut jalkaan ja nepalilaisessa tulista ruokaa.
Seurauksena virtsatietulehduksen tyyppistä oiretta ja arkuutta molemmissa paikoissa pari päivää.
Nyt B-rapun seutu vielä viikon päästä todella arka.Kakkaaminen tuntuu ihan polttavalta.Pakaroiden väli on tulipunainen ja peräaukon ympärillä punaista tosi kipeää finnimäistä tai oikeastaan enemmän nokkosen polttaman oloista ryyhkää.
Pakaraväli tuntunut tuon panoreissun jälkeen kostealta ja ihan kuin tihkuisi jotain kosteaa peräaukosta ulos.Kipu ja kirvely ihan hirveää.Ainakaan vielä ei ole häpyhuulissa tai emättimessä.
Onko tuttua?Miten ja millä olette hoitaneet?
Kommentit (23)
Lääkäriin ja sukupuolitautitesteihin vaan, siltä tuo vaikuttaa ihan ilman kokemustakin aiheesta.
M41
Sukupuolitauti tarttuu myös anaaliin
Tietenkin olen myös oireita sukupuolitaudeista selvittänyt.Nämä tuli kuitenkin käytännössä heti eli ei mitään itämisaikaa ja mitään kipuja alavatsssa ei ole.Siksi epäilen,että vain fyysisen rasitteen vaikutusta ja ehkä peräaukosta tihkunut bakteereita pakaraväliin.Tavallinen apteekin peräpukamavoide helpottaa oiretta.Nyt kokeilllut 1 vrk.Tarviiko tähän antibiootit ja auttaisiko ne?Jos sp-tauti niin mitä epäilette?Klamydia ollut kerran ja siihen liittyi vain kutinaa.Tänä on enemmän raju ihottuma.
Lekuriin. Voi olla limakalvot rikki peräpäässä ja pieniä verenpurkaumia ja suonikohjun tapaisia. Vaimolle kävi noin, kun nain kerran kookkaalla kalullani anaalin. En tiedä mitä lekuri siellä operoi, mutta jotain sen tapaista parsi. Sen jälkeen ole sitten anaaliin enää päässytkään. Muttei ole haitannut, kun pillu tuntunut ihan yhtä pieneltä. Silloinkin anaaliin pannessa piti oikein katsoen varmistaa, että varmaan oli b-rapussa. No kaikkea ei voi saada. Jos on koosta hyötyä on haittaakin.
AP:tä on nyt vaan porattu liikaa. Onko terskassasi mitään?
Kannatti antas kakkosta. En tajua mikä miehiä vaivaa kun paskareikää pitää vongata, se ei ole tarkotettu kun ulostamiseen. Toivottavasti saat itsesi kuntoon ja viisastut.
Kännissä et ole tuntenut luonnollista kipua,
Jos selvinpäin olet saanut taudin.
Mä en usko ainakaan, että kävitte ulkona syömässä. Ainakin mun mielikuvani on, että nepalilainen ei ole tulista. Ollaan muutamassa paikassa käyty syömässä, sehän on sellasta tandor(uuni)-ruokaa.
Mutta siis jonkun taudinhan olet sinne voinut saada ja pukam(i)a taisi ainakin tulla. Käy tautitesteissä ja ens kerralla sitten fiksummin.
N25
Vierailija kirjoitti:
AP:tä on nyt vaan porattu liikaa. Onko terskassasi mitään?
Haju.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko ainakaan, että kävitte ulkona syömässä. Ainakin mun mielikuvani on, että nepalilainen ei ole tulista. Ollaan muutamassa paikassa käyty syömässä, sehän on sellasta tandor(uuni)-ruokaa.
Mutta siis jonkun taudinhan olet sinne voinut saada ja pukam(i)a taisi ainakin tulla. Käy tautitesteissä ja ens kerralla sitten fiksummin.
N25
Miten tämä mitään epäilyksiä herättää?Miksi ei ole käynyt syömässä?
AV-mamman logiikka yllättää aina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Miten tämä mitään epäilyksiä herättää?Miksi ei ole käynyt syömässä?
AV-mamman logiikka yllättää aina...
Aloittaja sanoi käyneensä syömässä tulista ruokaa nepalilaisessa. Nepalilainen ei ilmeisesti ole tulista. Ehkä tuli mielikuva, että on kaunisteltu asiaa kuinka ovat sopineet seksitreffit kämpille ja p*rse repesi.
Ap raportoi:
Kävin lääkärissä Mehiläisessä ihan yleislääkärille nyt tasan kuusi päivää treffeistä.
Diagnoosi oli ilman mitään labroja tai muita spt-testejä genitaalialueen rajuoireinen herpes.
Sain reseptin tablettilääkitykseen ja kipuun Burana 800 ja Panacodiin.
Peräpukamavoide oli kuulemma paha virhe ja pahensi oiretta ja levitti herpesvirusta.
Lääkäri tajusi heti mistä on kysymys ja kun kerroin,että miehellä ei näkyviä oireita lääkäri vielä ystävällisesti kysyi,että onko mies nuollut tätä peräaukon seutua ja hänellä olisi jotain herpestä suussaan.
Nyt toipumaan!Kiitos kaikille vastauksista!
PS:Käytiin tosiaan syömässä.Ajattelin,että oisko mausteinen ruoka+haavauma voineet aiheuttaa jonkun allergisen reaktion.
Mies eikä myöskään peppeseksi hänen kanssa ole mikään yhden tapaamisen ihme vaan ollaan oltu suhteessa jo pitkään.
Tämä vielä tiedoksi Neiti Etsivät:)
AP
Porailee näköjään sitten muitakin
Vierailija kirjoitti:
Miehen luonteeseen kuuluu porata kaikkia mahdollisia reikä.
Vierailija kirjoitti:
No joo, aika monta miestä olen porannut ja ne minua. Mikään ei ole parempaa kun saada mulkkua peppuun tai työntää omaansa toisen miehen peppuun. Chiliä täytyy jatkossa välttää.
AP
Oletko ilmoittanut miehelle, että sait häneltä herpeksen? Onkohan se ollut hänellä (suussa?) jo kauan?
taisi sillä mahti mulkulla olla tippui onnea olet voitaja