♥ Lauantaiporinoihin TAMMENTERHOT ♥
Kommentit (22)
Huh...Olin just seitsemän tuntia 4 ja 6 vuotiaitten lasten kanssa ja 3 tuntia siinä oli vielä 1 v vauva ja 8 vuotias isosisko. Kyllä rupes kuulkaa tuntumaan että kun sais tämän yhdenkin terveenä syliin ni taitaa olla meijän lapsiluku täynnä:) Aivan hulvatonta menoa eikä varmaan kymmenen kättä ja silmää edes riittäs pitämään koko katrasta koossa.Mua aina noitten sessioitten jälkeen todellakin epäilyttää oma jaksaminen, mutta sit lohduttaudun että kyllä sen yhden vauvan kanssa pärjää helposti noihin verrattuina:) Ja onneks on mieskin apuna, nyt olin yksin kun hän on töissä.
Taisi tammikuisissakin olla muutamia suurperheen äitejä. Täytyy sanoa, että kovasti kyllä ihailen teitä ja toivotan jaksamista:)
Aika huono olo on ollu. Ei kyllä edelleenkään oo tarvinnu oksentaa, mutta ne kerrat millon oon koko elämäni aikana oksentanu on laskettavissa muutenkin kahen käden sormilla. 2 kertaa on ollu oksennustauti vaan, mulle ei ikinä oo tarttunu vatsataudit paitsi brasiliassa ja thaimaassa:)
Nyt meen kyl yöunille, tuntuu että nukahan pystyyn ja korvatkin varmaan soi sen lasten metelin jälkeen vielä pitkään:)
Hyviä öitä jokaiselle tammenterholle!
-beijaflor rv 8+3
[color=darkviolet]Tänään oli sitten likellä, että laatta lentää. Shoppailureissulla ajeltiin. Jotenkin valoista toisiin ajelu ja pysähtely alko tekeen pahaa. Mietin siinä, ett oispa varmaan makee näky ku mie yrjöisin liikennevaloissa oven raossa :/ Sapuskan puutettakin se oli osaksi, kun olo alko kummasti koheneen aterian jälkeen.
Kuulosti tosi hurjalta tuo ettei koko kohtua löydy!! Oliko alottelija kyseessä? En tiedä noista ultrista onko niitä kuinka erilaisia, mutta ison sairaalan ultralla ku edellisessä raskaudessa ultrasi niin samalla vehkeellä kohtu ja munasarjat. Torstaihin asti pitää jaksaa eka neuvolaan, että mitä ultra kertoo. . .hirvittää. Tosin nyt on ollut kunnolla oireita verrattuna tuulimunaan ja varhaiseen keskenmenoon, että ehkä turhankin luottavaisin mielin välillä.
[color=blue]Nasu [color=violet]minäkään en osaa kertoa kohdunulkoisen oireita. Kerran neuvolassa sanoivat, että siinäkin oireet vaihtelee. Inhottavan epämääräistä. Ultralla sen voi sitten varmaksi sanoa. bdbdbdbdbd meille kaikille.
[color=darkviolet]Illan jatkoja. Tämä akka lähtee saunaan :)
Zatu