Maha kivikova rv28. Mitä voi olla?
Minulla on maha kivikova koko ajan. Ollut nyt ainakin pari tuntia. Olen kuullut, että silloin ei välttämättä kaikki ole hyvin. Mitähän se voisi olla?
Kommentit (3)
..mutta mulle tuli mieleen oman lääkärini kommentti kun kävin ruskean vuodon takia päivystyksessä rv 23+jotain ja lääkäri paineli vatsaa ja mutisi jotain tyyliin.." vatsa tuntuu ihan pehmeältä, jos se on kova niin saattaa viitata istukkaongelmaan.." . Puhuikohan se jostain rappeutumasta tai kovettumasta vai mistä.. Eli jos jatkuu niin kandee kysäistä neuvolasta, en niin tarkkaan muista kun ei sitten itseäni tuo asia niin koskenut silloin. Niin ja en halua pelotella, tuli vaan mieleen tuo lääkärikäynti jolloin vatsan kovettumisesta oli puhetta.
eli mulla oli aika paljon tommosia vatsan kovettumisia rv. 20-25
ja mulla ainakin olivat supituksia, ja tosiaan kestivät todella pitkään. yleensä olivat kivuttomia, ja sitten kun kivasti rasitin itseni tuon supistuksen ollessa päällä, niin tuli sellainen krammpaamisen tunne/kipu...
ja lääkäri määräsi vain lepoa mulle. oli kuulemma kohtu niinkuin ylirasittunut.. eli kun kasvoi niin nopeasti, ja sitten itse liikuin todella pajlon.
teidä sitten mitä oli, mutta mulla ainakin lepo auttoi, eli kaikki fyysinen vatsaan kohdistuva rasitus pois.. siivoaminen,nostelu, kantelu..ym.
kannattee ihmeessä kysyä joltain ammatti ihmiseltä, ku ei kuulosta ainakaan normaalilta!!
miisa rv.38+1
Kuulostaa supistukselta mutta outoa että kestää noin kauan. Koska vatasi on toiminu? Mulla kans tuollasia nk maraton supistuksia kunnes sitten alkaa vatsa toimiin. Siis jos nyt supistus ylipäätään onkaan mutta mulla tosiaan ollu samanlaista joskus ja kaikki viimeultrauksen jälkeen ihan hyvin joka tapahtui viikko sitte ja sitä ennen ollu tälläsia vatsan " kovistelua" . Kipuja mulla ei silti ole ollu tms. Mulla nyt rv 32+5