Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikot la-su

03.06.2006 |

Huomenta uniset ensikot, täällä taas on vasta pe-ilta mutta olen silti jo lauantain fiiliksissä...

Sadeye - miten kävi??? Ja ihanaa, hyvin ansaittua juhlapäivää!!

Tuli mieleen, että jotkut olivat eilen (tänään) mietiskelleet työ- ja vauva-asioiden laskelmointia...tutulta kuulosti! Me ollaan molemmat aina oltu viimeisen päälle " järki-ihmisiä" , ts. suunniteltu kovasti missä järjestyksessä asiat olisi viisasta tehdä. Tarkoitus oli, että vauva-asiaa siirretään, kunnes mulla takana tietty määrä työkokemusta yms. No, nyt sitten ollaan kuitenkin päätetty että vauva saa tulla kun on tullakseen - ja luotetaan siihen, että muut asiat kyllä järjestyvät ajallaan. Jotenkin huojentunut olo, kun uskaltaa kerrankin tehdä siten mitä sydän sanoo!

Vielä loppukevennys tämänpäiväisestä papakäynnistä: Makasin siinä pedillä ja lekuri alkoi virittelemään instrumenttejä " sinne" ...ja sanoi sitten että " anteeksi mutta nämä voivat olla vähän kylmiä" ...ja jatkoi sitten että " MUTTA SINÄHÄN OLET SUOMESTA JOTEN OLETKIN VARMAAN TOTTUNUT KYLMÄÄN" !!! Aloin hirnumaan ihan tajuttomasti, ja mietin että luuleeko toi tosiaan että meillä suomessa on niiiiin kylmä että ollaan ihan pesä jäässä...vai luuliko se että meidän miehillä on jotkut jääpuikot...hihh... Tiedän, että tää on nyt levotonta tekstiä mutta kun hermostuksissani siinä pedillä makasin, niin meni vähän hysteeriseksi se touhu! Tarinan opetus on se, että ei kannata nauraa hervottomasti gynetutkimuksen aikana - vaikeuttaa hieman sitä toimenpidettä :)

En tiedä saitteko tosta selostuksesta mitään selkoa...mutta hauskaa lauantaita kuitenkin!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille tsemppauksesta; nettipimentohan on lähes pahinta mitä Ensikko-kuumeilijalle voi tapahtua.

Joo Killa, täällä mä vaan riekun, todennäköisesti tuonne vaihdevuosiin saakka. Eli ei oo näköpiirissä mun poistumistani Odottajiin ; )

Tuosta alko-gallupista: Itse olin aika pitkään lähes ilman alkoa, joskus vaan lasi viiniä ruuan kanssa (siis opiskeluaikojen JÄLKEEN tietty). Nyt on jotenkin alkanut lipsua niin, että tässäkin kierrossa oviksen jälkeen se punkun litkiminen meni vähän överiksi - eli lasillisen sijaan menikin esim. puoli pulloa ja eräänä iltana hoitelin koko pullollisen ihan itsenäisesti. Se on sikäli huono homma, että sitten mun alkaa tehdä ihan hirveästi mieli tupakkaa. Ja arvatkaas onko huono olo seuraavana päivänä (kun en siis normaalisti polta)?

Ja telkkarisarjoista katson Lostia, Las Vegasia, Pelkokerrointa ja csi:tä (näitä kaikkia siis jos kotiudun raksalta ajoissa, kun en yleensä muista nauhoittaa mitään). Paitsi en katso sitä csi New Yorkia, kun en pysty keskittymään siinä muuhun kuin sen yhden naisen karseisiin pusuhuuliin (täytetty silikonilla tms.). 24 kuului myös mun suosikkeihin. Toivottavasti syksyllä alkais joku kiva sarja taas! Nyt kesällä ei kauheasti varmaan ehdi mitään seurailla.

Hei nyt kaikki tytsät peukutuksia mun ensi tiistaiselle työhaastattelulle : ) Mä olin jo melkein pääsemässä tosi hyvään hommaan viime vuoden puolella, mutta jostain syystä se kaatui psykologisiin testeihin = D Eli pääsin ko. testeihin kahden muun hakijan kanssa n. 50 hakijan joukosta... Olin kuulemma vähän liian luova sellaiseen työhön jota hain. No nyt olis sitten hakusessa sellainen paikka johon mun luovuuttani nimenomaan tarvittaisiin. Olen ollut seitsemän vuotta samassa firmassa vakituisena, ja nyt olis siis firman sisällä tämä homma jota haen. Saisi vähän muutakin ajateltavaa kuin sen vaavin alullepanemisen...

Kp taitaa olla 31/28-32. Ei oikein oireita suuntaan tai toiseenkaan.

Pajuska! Kyllähän niitä testejä aina uusia saa - testaa ihmeessä jos mieli tekee; oireesi kuulostavat kyllä älyn lupaavilta!

Nyt täytyy vähän valmistautua siihen haastatteluun (pidetään englanniksi, joten täytyy preppailla sanastoa jne.). Rentouttavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

- Jessica -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla