Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikot la-su

03.06.2006 |

Huomenta uniset ensikot, täällä taas on vasta pe-ilta mutta olen silti jo lauantain fiiliksissä...

Sadeye - miten kävi??? Ja ihanaa, hyvin ansaittua juhlapäivää!!

Tuli mieleen, että jotkut olivat eilen (tänään) mietiskelleet työ- ja vauva-asioiden laskelmointia...tutulta kuulosti! Me ollaan molemmat aina oltu viimeisen päälle " järki-ihmisiä" , ts. suunniteltu kovasti missä järjestyksessä asiat olisi viisasta tehdä. Tarkoitus oli, että vauva-asiaa siirretään, kunnes mulla takana tietty määrä työkokemusta yms. No, nyt sitten ollaan kuitenkin päätetty että vauva saa tulla kun on tullakseen - ja luotetaan siihen, että muut asiat kyllä järjestyvät ajallaan. Jotenkin huojentunut olo, kun uskaltaa kerrankin tehdä siten mitä sydän sanoo!

Vielä loppukevennys tämänpäiväisestä papakäynnistä: Makasin siinä pedillä ja lekuri alkoi virittelemään instrumenttejä " sinne" ...ja sanoi sitten että " anteeksi mutta nämä voivat olla vähän kylmiä" ...ja jatkoi sitten että " MUTTA SINÄHÄN OLET SUOMESTA JOTEN OLETKIN VARMAAN TOTTUNUT KYLMÄÄN" !!! Aloin hirnumaan ihan tajuttomasti, ja mietin että luuleeko toi tosiaan että meillä suomessa on niiiiin kylmä että ollaan ihan pesä jäässä...vai luuliko se että meidän miehillä on jotkut jääpuikot...hihh... Tiedän, että tää on nyt levotonta tekstiä mutta kun hermostuksissani siinä pedillä makasin, niin meni vähän hysteeriseksi se touhu! Tarinan opetus on se, että ei kannata nauraa hervottomasti gynetutkimuksen aikana - vaikeuttaa hieman sitä toimenpidettä :)

En tiedä saitteko tosta selostuksesta mitään selkoa...mutta hauskaa lauantaita kuitenkin!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille pitkiä kiertoja poteville Desejo, Tappert ja Hapö. Toivottavasti tilanteet selviää pikimmiten.

Desejo: Tosi harmillista, että nyt jo toisen kerran elimistö tekee temppuja. Toivottavasti kesä ja loma saa hormonit hyrräämään ja plussan näkyviin.

Jessis: Tsemppiä sen koneen kanssa. Ja stressitöntä odottelua, jospa tärppäis jo aikaa odotellessa ihan luomusti yllättäen! bd

Minullakin on ollut nettiongelmia kohta kuukauden verran, yhteys pätkii aina välillä. Eilen kävin vaihtamassa uuden modeemin vanhan tilalle. Ja pääsin kuin pääsinkin mesettämään miehelle maailmalle oikein äänen kera! Minusta on tullut oikein nörtti, kun oon opetellut ratkomaan nettiongelmia ja teidän kanssa chattailemaan. Nyt osaan jo pingatakin ;)!

Killalle vilkutuksia!

SS: Minusta on hauskaa, kun puhutte kyrsästä, kun meillä päin se tarkoittaa leipää. Kaupassakin myydään Kasperin kyrsää, siis vaaleaa leipää.

Ja nuo gynen jutut! Ikkunat huurussa ja pesä jäässä pupuillaan, hyvin on simpatkin säilötty luomusti syväjäähän. ;)

Mitäs meidän Tuiskulle kuuluu?

Avecos: hyvää lomaa! Tulehan kertomaan sitten plussauutisia!;) bd

Ja kakskymppisten klubille plussapölyjä!

ON: Täti tuli kellon tarkkaan kyläilemään tänään. En odotellutkaan muuta nyt kun yritys on mitä on koko kesän. Mukavaa, kun alkaa eilinen kiukutus lientyä ja kivutkin ovat pysyneet lääkkeillä hallinnassa.

nellamaija[color=red][size=3]♥[/size][/color]

Vierailija
22/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sydämet ota onnistuakseen. En tiedä, miksi kone arpoo satunnaisia välilyöntejä tän nörtin komentoihin ja linkkiketjuihin... *murahtaa* ;)

[color=red][size=3]♥[/size][/color]

nellamaija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas piristävästi sanonut tuo _Apilan_ gyne, että kesällä naisilla hormonit hyrrää! Luotetaas siihen, ja annetaan miehille kyytiä - ja kesän aikana/syksyllä sitten iiiiiiiiisolla ryminällä o-puolelle!

Tappertille taitaa tulla loma just sopivaan aikaan, kuulostit tosi väsyneeltä ja tympääntyneeltä. Koitahan jaksaa vielä viimeiset pinnistykset, ja muistat sitten loman aikana relata ihan 100%!

Nellamaija sanoi, että kyrsä on leipä jossain päin Suomea! Mua on aina kiinnostanut noi murrejutut...se on jotenkin niin " outoa" että sama sana tarkoittaa saman maan sisällä eri paikoissa eri asiaa!

Täällä on hellekeli, tulin just kaupungilta ja ostin jotain kivoja ulkopelijuttuja kun ollaan lähdössä sinne ystävien luo grillailemaan. Tosin nyt kyllä lähteminen viivästyy, kun mies soitti just että autoon on murtauduttu golfkentällä...Navigaattori ainakin viety, muuta viemistä siellä ei paljon tainnu ollakaan. MURR!!!

SS

Vierailija
24/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kerrankin kun meikäläinen on täällä päivällä, ni muut on jossain :( Toivottavasti vauvoja tekemässä tai plussia testailemassa!! Se piti muuten kysyä jo aikaisemmin, että ketäs nyt on testailemassa lähipäivinä?!

Mies on yhä selvittelemässä autoasiaa....ei tässä pian enää mitään grilliä tarvitakaan, kun tämä makkara on jo ihan hiilenä muutenkin....hehhehh, olipas hauska juttu...

SS

Vierailija
25/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CDAA7D]Ite kotiuduin hetkeksi yksistä kemuista (ja heti piti tulla tänne kurkkimaan) ja kohta lähden toisiin!

[color=8B7355]Miauuu[/color]: eipä kestä! ;) Hyvä, jos voi olla avuksi!

[color=8B7355]SS[/color]: kiva kun jollain edes on lämmintä! Täällä (Hki) +13° ja satanut koko päivän... :S

[color=8B7355]Galluppiin sukupuolesta[/color]: tää juttu on jo valmiiksi mieitty ja olen melko varma, että haluan tietää sukupuolen etukäteen. Musta olisi kiva ostella kaikkea tyttö/poikajuttua jo sit raskausaikana, joten siksi haluaisin tietää. Ja kun haluan siihen 3D (vai onko se 4D?) ultraan, niin siinähän sen näkee ihan selvästi.

Ja [color=8B7355]alkoholin käytöstä[/color]: ensinnäkään en ole sitä kauheesti vähentänyt, vaikka kovin humalahakuista juomista koitan välttää oviksen jälkeen. Harvoin kyllä juonkaan mitään perseitä olalle. Toiseksi mulla tietää koko lähipiiri yrityksestä, joten ei tarvii paljoo selitellä senkään takia! :)

[color=8B7355]Apila[/color]: tylsä toi vastaus, kun ois voinut vähän jotain selvittää mieluummin, että mistä menkkojen tulemattomuus johtuu! :/ Tietysti yksilöllistä on miten nopeesti haluaa selvityksiin ja hoitoihin lähteä, mutta yleensä mun mielestä sanotaan, että vuoden kuluttua jos ei oo tärpännyt ja puolen vuoden jos on jo ikää tai joku syy epäillä että vois olla vikana. Mä kyllä hlökoht aion lähteä hoitoihin heti kun on vuosi yritystä takana. Tässä iässä en kyllä rupee odottelemaan enempää kuin on pakko... ;)

[color=8B7355]Jessis[/color]: kiva kuulla sustakin! Olen jo oppinut, että jos susta ei kuulu, niin ei kannata heti huolestua ootko meidät hylännyt, vaan tiedän että nettiongelmat vaivaa! :)

[color=8B7355]Tappert[/color]: voi kurjaa! Ei plussaa ja duunissa rankkaa! Onneksi sulla se loma kuitenkin häämöttää! Eikä plussatoiveista saa vielä luopua; se on täällä nähty, että niin kauan kuin ei tätiä näy, on plussakin mahdollinen!

[color=8B7355]Nella[/color]: tipuin jo kärryiltä noiden sun termien kanssa! :D Mä en tajua mitään koneista ja netistä! Se on muuten tosi outoa, että noi värit ja koot joskus sekoilee noin, mulle on kanssa käynyt!

Noista [color=8B7355]murteista[/color]: mäkin ajattelen kyrsästä eka leipää. Ja yksi kummallisuus on " kehdata" -sana, kun kerran yksi ihminen kysyi kehtaanko tehdä jotain ja mä ihmettelin että miten niin en kehtaisi, onko se jotenkin noloa, mutta selvisi että se tarkoitii viitsinkö!

No nyt niihin toisiin juhliin! Mukavaa illanjatkoa Enskat ja plussapölyä kaikille! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[color=8B7355]Killa[/color]

Vierailija
26/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]En eilen ehtinytkään kirjoitella, kun töissä oli aika kiirettä ja illan siivosin.. Luin kyllä palstaa pitkin päivää, enhän mä täältä malta pois olla! ;)[color=fuchsia]

[color=blue]Tänään aamupäivä meni traktorikaupoilla ja ostettiinkin upouusi traktori, pirun kallis oli, mutta saapa taas kylvää ja puida hamaan tulevaisuuteen, ilma on ollu täällä aamua lukuunottamatta tosi kaunis ja aurinkoinen..[/color]

[color=fuchsia]Pahoittelut neganneille ja tädin löytämille, tosin jokuhan taisi iloita tädistä eli onnittelut vois paremminkin olla paikalla :) Makkaran gynetarina oli aika hauska, hih :D[/color]

[color=blue]Eilen oli puhetta noista ajoittamisjutuista ja sitten tuosta stressaamisestakin. Meillähän on häät tulossa ens kesänä ja koska halutaan isot häät niin puhe oli kun aloitettiin viime kuussa että kaksi kiertoa yritetään ja jos ei tärppää niin sitten pitää unohtaa vauvajutut vuodeksi ja jatkaa vähän ennen häitä että vauva ei ole häiden aikana just syntyny enkä ole viimeisilläni. Nyt minua kyllä on ruvennut ahdistamaan koko juttu, kamala yhden päivän (tosin yhden elämän tärkeimmistä päivistä) takia joutua odottelemaan, kun vauva on se mitä molemmat sydämestään toivoo.. pitää nyt miehen kanssa keskustella että mitä tehdään jos ei tärppää.. kamalaa jos ei vauva tuukaan luonnostaan niin vuoden päästä vasta aloitetaan yrittämään se vuosi joka pitää yrittää ennen hoitoja ja sitten hoitoihin pääsemiseen menee vielä tosi pitkä aika.. Sekin on vähän lisännyt stressiä että pitäisi heti tärpätä.. kumpa se olisikin niin helppoa..[/color]

[color=fuchsia]Noh.. omaa napaa lisää että menossa on siis kp 28/32-35 eli täällä aloitetaan piinailua.. oon käyttänyt tuossa kierron pituutena 32-35 koska monet viime kierrot on olleet tuon 32 ja viime kierto 35.. tosin yksi 27 päivää pitkä kiertokin oli tuossa alkuvuodesta ja on niitä joskus aiemmin ollut myös lyhyempiä kiertoja kuin tuon 32 eli voi sanoa että tästä lähtien on voitonpuolella jokainen päivä jolloin ei tätiä näy.. Tuossa äsken ajattelin että voisin kuriittani tehdä testin huomenaamulla vaikka se on kyllä todellakin liian aikaisin.. luulin nimittäin tuntevani oviksen tän viikon ma-ti eli kierto olis suurinpiirtein tuon 35päivän mukaan.. Ovistestiinhän en viivoja saanut ollenkaan, mutta ne olikin niitä mammakseja joita ei olla kovinkaan kehuttu ja nekin loppui sunnuntaina eli varmaan liian aikaisin.. Viikko sitten oli aika epätoivoinen mieli vauvansaamisen suhteen, muta nyt on jo taas toiveet korkealla.. Oireita ei oikeastaan muita ole ollut kuin tuota nippailua munasarjoissa ja kovin väsynythän mä oon ollu.. äskenkin oli ihan pakko vetää parintunnin päivätirsat :)[/color]

[color=blue]Joopa joo.. taidan lähteä laittamaan astiat koneeseen ja viedä pyykit kuivamaan..[/color]

[color=fuchsia]Mukavaa viikonloppua kaikille!Ketäs seuraavaksi jännitetään? Ei kai minua? :)[/color]

[color=blue]T. Juli[/color]

[color=fuchsia] [/color]

Vierailija
27/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan vaan kaikille enskoille.

G: Tv:n katselusta tais olla jotain, eli talvella tulee katsottua iltasarjat kasin jälkeen uutisiin asti yleensä kolmoselta, mutta kesällä ei tahdo keretä aukasta koko vempelettä... joskus iltasten kymppärit ja sitten nukkumaan :)

Ja toiseen, en tiedä vielä yhtään haluaisinko tietää sukupuolen... ehkä se olis kiva, vaan ei taida täällä meillä onnistua, epäilen.

SS: *nauran itsekseni* huumorintajuinen gyne sulla!!!

Juhlissa on pitänyt olla eilen ja tänään. Eilen tarjoiltiin kuoharia tervetuliaismaljaksi ja olin aivan epätoivoinen kun en siitä eroon meinannut päästä. Hylkäsin sen sitten yhden pöydän reunalle ja isähän sen huomas..... selityksiä:oli liian kuivaa!!!!! Oon kylllä aatellu, että jos tärppää niin nolla linjaa vedän alkon ja tupakin kans. Ei tuota mulle ongelmia, kun vähän tulee nautittua muutenkin.

ON: 24/28-35 oireet jatkuu. Pahoinvointi on joinakin aamuina tosi voimakasta, kuten tänään ja toisina aamuina ei juuri lainkaan. Alavatsalla on sellainen paineen tunne ja menkkamaista jomotusta ollut nyt yli viikon!!! Päätäsärkee ja vätystää niiin kovasti. Tänään rintoja on aristanut. Mitään vuotoja ei kyllä ole ollut ja palele ei. Jokohan huomenna aamulla testais??? Liian aikaista tiedän, vaan ku tämä olo on jatkunut jo yli viikon.....

Eilen juhlissa oli viikon ikäinen poika vauva, jonka isä on tummaihoinen ja se oli niiiiin pieni ja suloinen. Aivan ihuna kyllä :)

Tahtoo samanmoisen, vaan vaalean painoksen :)

Lapsia oli muutenkin paljon juhlissa ja kyllä ne on niin kivoja. Niiden kans leikin ja pelailin vaikka olis kai pitänyt keskustella jo aikuisten kans... lällällää minäpä teen mitä tahon.

Vilkutuksia kaikille täältä maan korvesta ja plussa tuulia piinaajille.

Varataanko isompi auto ja lähdetään porukalla tuonne o-puolelle jatkoille??

T:Yedo, joka on todennut, että ODOTTAVAN AIKA ON PITKÄ!!!!!

Vierailija
28/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on juhlat vietetty. Hyvin meni ja kakkuki oli ihan hyvää,et kukaan ei sanonu et on liian märkää ku pelkäsin et kostutin liikaa. Tai si vieraat oli hienotunteisii.

Ja ei se nega mun mieles kauheesti pyöriny onneks. Siin vaihees ku juotiin kuohuvaa niin ku yks ei juonu ko on raskaana ni sillon oli et jos mäki olisin jo ollu, mut ei niin ei.

Galluppiin: et ei haluta tietää sukupuolta ennen, jotain jännitettävää sillo ku tulee maailmaan. =) Ihan ku ei olis jo tarpeeks jännä tilanne muutenkin. Ja juomiseen oon ajatellu et jos jotain juo niin juo sit tarpeeks hitaasti et saa aina sanoo et mul on viä. Mut jos on nolla linja ni si vaan sanon et täytyy ajaa tai jotain. Saas nähdä,tulis eka toi tilanne ni sit sen tietää. ;)

Niin sellane kysymys piti tehä,et ku mun ei oo ny si ne menkat viä tullu,mut nyt on si " vasta" kp32. Et voinko ny tulla si raskaaks et jos tänää aletaan ilman kumii? Et millee tää ihana kroppa toimii? Vai voinko si seuraavaks tulla raskaaks si mun menkkojen jälkee jokka tulee si joskus.?!

Sori jos on sekavaa tekstii.

Vierailija
29/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yedolla ja Julilla jännät paikat käsillä?? ketäs muita vielä piinailee bd bd vaan kaikille!

tänään ku oltiin ostoksilla niin näky taas hirveesti raskautuneita ison massun omaavia naisia liikenteessä, ja kyllä se on niin että naiset suorastaan kukoistaa kun ovat raskautuneet..itse aattelin että oispa itelläkin tollanen massu!, enpä ennen oo moista toivonut :)

niin ja sit näin yhet tosi ihanat viininpunaset plyysiset vaunut...

no ni piti kauheesti kommentoida mutta en muista kenelle ja mitä, no

joku kyseli siitä reippumehun määrästä eli minä oon kuullut että noin puoli litraa valion greippitäysmehua/pv kierron alusta ovikseen asti,

näin oon itse yhen kierron toiminut ja nyt toinen kierto menossa

valitettavasti en vaan pidä sen mausta ja tuli kokeiltua appelsiinmehunkin kanssa mut se alko liikaa närästää, ananasmehu on parempi mun mielestä mutta lisää vaan pakollisen juomisen määrää niin on nieleskellyt tuon reippimehun sit pelkilleen.

onks kellään tietoo tuosta kaffeen juonnista eli kun suositus on 3 kuppia päivässä niin tarkottaako tuo niitä minikupillisia vai mitä? mun ois varmaan paras alkaa vaihtaa kahvia johonkin laimeempaan kun sitä menee tosi paljon

kalluppia oli alkoholista kieltätymisestä, tätä ongelmaa mulla ei oo koska en juurikaan juo nykyään eli vanhaksi on tultu ei vaan maistu, ja tulee niin kipeeks. Punkkuakin oon juonut vaan sen pakollisen puoli lasia-lasi oviksen jälkeen muutama päivä kiinnittymisen toivossa yhen kierron aikana.

heilutukset vaa kaikille!

Vierailija
30/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös täällä joku on lauantai iltana vai onko kaikki juhlimassa? Itse tulin just raksalta kotiin ja iltapalaa laittelen.. Mieskin lupasi sieltä kohta perässä tulla kotiin. Siispä aika työntäyteinen viikonloppu ollut, mutta mitäpä sitä ei oman talon eteen tekisi=)

Moikka Jessica pitkästä aikaa, koitahan saada yhteydet kuntoon että sua useamman täällä näkyis. Mitenkäs teidän projekti edistyy?

Ihana toi makkaran gyne:)) Kaikkea ne suomesta kuvittelee. Miksi aina ihmisillä tulee kylmyys ja jääkarhut mieleen kun suomesta puhutaan?!

Gallupista sen verran, että uteliaisuus veisi voiton, eli kyllä huone sisustettais sen mukaan kupmpi tulee. Eli haluaisin sukupuolen tietää! Ja sinne 3D/4D myös mennä niinkuin Killakin..

No nyt se mies tuli kotiin ja huhuilee mua..... palailen huomenissa. Mukavaa lauantai iltaa kaikille!

Vierailija
31/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin uudelleen kattomassa mitä pitimäni kommentoida

Tappertti, joo noi masennuksen aallot on kyllä tuttuja, mutta älä vielä luovuta, kaikki on vielä mahdollista bd bd, sä saatat olla vaan yliressantunut ja väsynyt kun loma on tulossa siis lomastressi on mulle niin tuttua että tulee usein ajettua ittensä piippuun ennen lomaa, tällä kertaa oon päättänyt että yritän ottaa pehmeen laskun, toivottavasti onnistuu, mutta sulla se loma on jo ovella että sitten pääset lepäileen ja mielikin piristyy:)

Sadeye ja Hapö pahottelut negasta :( mutta kun tätiä ei....niin bd bd

Juli ymmärrän kyllä että sulla on varmasti tärppistressi, jos sit pitäs vuosi oottaa ja odottavan aika on pitkä, toivottavasti saatte keskusteltua miehen kanssa jonkunlaista kompromissiä

Apila, kyseli haluiskos tietää sukupuolen ni vaikee on tohon tässä vaiheessa sanoo mitään mutta luulen että menisin varmastikin siihen 3D/4D ultraan joten kai se sieltä viimestään näkyisi.

Onks kukaan muuten miettinyt semmosta että menis yksityiseen neuvolaan (sit jos joskus mahdollisesti plussaa) kun täällä pääkaupunkiseudulla ainakin on semmonen? onko kukaan kuullut mitään kokemuksia ko. paikasta? vaikka kai suomessa noi neuvolat on ihan asiallisia, mietin kyllä että yksityisellä voisi saada hieman parempaa palvelua mut oisko yhtä kokenutta? tiedän että tää on kyllä turhan aikasta pohdintaa mutta kaikenlaista tulee mietittyä..

mitäs Naksulandiaan kuuluu *heilutukset*??

Vierailija
32/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]" Makkara" : [/color]sulla olikin ollut hauska gynellä käynti :) Niin kyllähän meillä täällä niin kylmä onkin että jääkarhutkin kävelee kauduilla. Tosi harmittava juttu toi teidän autoon murtautuminen, toivottavasti asiat on sen tiimoilta selvenny.

[color=maroon] Paju:[/color] Pitäisi varmaan sanoa pahoittelut tädin saapumisesta, mutta nyt sitten pääsee uuteen yrityskiertoon, tsemppiä :)

[color=maroon] Sadeye:[/color] Negan testaus ei ikinä oo mukavaa, tsemppiä bdbdb

[color=maroon]Jessica:[/color] Toivottavasti koneongelmat selvinee, tsemppiä

[color=maroon]Nella: [color] Pahoittelut tädin saapumisesta, ei muutakuin uutta yritystä kehiin :)

[color=maroon]Tappert:[/color] Jaksamisia sinne työkiireiden keskelle. Tsemiä piinailuun, kyllä se plussa sieltä tulee bdbd

[color=maroon]Piinailijoille:[/color] tsemppiä bdbd.

[color=aqua]Galluppia oli ollu monestakin aiheesta tässä viime päivinä. Telkusta tulee seurattua tiettyä sarjoja kuten tehis, Summerland, + jos jaksaa niin uusintoina o.c ja kymppikerho.

Vauvan sukupuolta en haluais etukäteen tietää, tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Mieli voi tosin muuttua vielä matkan varrella.

En oo vielä tota alko asiaa kokenu vaikeeks, muutenkin tulee tosi harvoin otettua. Yleensä meidän tulee vielä muualle lähettyä, niin tarpeen vaatiessa voin lupautua kuskiks. Nyt on kieltämättä välillä mietityttäny toi juhannus. Jos kierto on samanmittainen ku nyt niin ja ei oo raskautunu niin tädin pitäis saapua vasta juhannuksen jälkeen. Pitääköhän sitä testata ennen juhannusta, vai mitä tehdä? Kaveriporukalla ku ollaan menossa mökille niin toi täysin juomattomuus aiheuttaa kysymyksiä. Mutta jos vaikka oliskin plussa tullu niin miten sitten, ku juomatta kuitenkin oon. Tavallaan en haluais heti kertoa kavereille, ettei tuu sitten pettymystä jos se meneekin kesken tai tulee jotain muuta. Onneks siihen on vielä aikaa. [/color]

Tänään tuli taas todettua, että lasten suusta voi kuulla mitä vaan. Istuttiin miehen kotona ruokailemassa ja hänen veljensä muksu heitti kysymyksen " miks teillä ei oo lapsia" ihan pystymetsästä. Siinä mentiin me molemmat kyllä ihan sanattomaks.

Kai sitä tässä vois sängyn puolelle siirtyä ja ottaa toi toinenkin tosta mukaan hiukan peittoja heiluttelemaan. Huomiseen

-Sara-Maria-

Vierailija
33/41 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit ei ihan niinkuin menny putkeen :)

Vierailija
34/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Taidan olla ainut aamuvirkku...Koirat herätti tossa jo ennen kahdeksaa. Mies nukkuu, joten saanpahan rauhassa lueskella vauvajuttuja. ;)

[b]Oma Napa:[/b] perjantai-iltana miehen kanssa juteltiin, että kesä mennään tjottaillen. Ei haluta pilata kesää turhalla stressaamisella. Nautitaan vaan elämästä ja toisistamme. Jospa sillä tavalla saadaan plussakin aikaiseksi.

[b]Gallup:[/b] Minä ehkä haluaisin tietää onko vauva tyttö vai poika? Mies ei. Kun olen kova tekemään käsitöitä, niin olisi raskausaikana kiva neuloa " oikean" värisiä nuttuja.

Tsemppiä piinailijoille ja tädin löytäneille.

Vettä sataa edelleen,

Keiju kp 10/35[/color]

Vierailija
35/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Täältä kirjoittelen masentuneena.. Ei tarvinnut tehdä testiä edes kurillansa enkä myöskään ehtinyt edes aloittamaan piinailua vaan täti hyökkäsi kimppuuni nyt aamulla ja kp29 muuttui sitten kp1:ksi.. kierron pituudeksi jäi täten 28, joka on lyhin pitkään aikaan.. odotin samanpituista kiertoa kuin viimeksi eli 35 tai vähintäänkin tuon normaalin 32.. noh.. ihan hyvä että kierrot ei veny pitkiksi ja kai se " ihanteellisin" olisikin tuo 28.. pysyisi nyt vaan siinä..

Nyt vaan oon ihan maani myynyt.. sekstailtu on lähes koko kierto joka toinen päivä eli simppoja on ollut koko ajan menossa.. toisekseen en löytänyt sitä ovista ollenkaan vaikka testailin kp12:sta eteenpäin.. Ehkä minä en sitten ovuloi ollenkaan :( Noh.. ainakin tämä seuraava kierto vielä yritetään.. toivottavasti siitä eteenpäinkin.. En nyt tiedä koska aloittaisin uudestaan oviksen bongauksen, kun jostain luin että ovis vois olla jopa kuukautisten aikana eli pitäiskö aloittaa nyt jo vai vasta sitten kun täti on pakannut laukkunsa.. Ehkä aloitan sen greippimehu kuurinkin nyt.. mitäs se sitten niinkuin käytännössä auttaa? Ovulaation tapahtumista?

Olin niin toiveikas että meillä tärppää, mutta ei niin ei.. ei käynyt Ellin ennustus toteen.. tylsää kun ei saa yhtään edes jännittää, kun en ymmärtänyt yhtään piinaillakaan :(

Noh.. onneksi on pihalla edes kaunis sää.. ehkä lähden tästä perkaamaan mansikkamaata.. Ai niin ja katson matkaesitteitä, mieshän lupas etelänmatkan jos ei tärppää.. jotain iloa sentäs..

Parempaa päivää kaikille!

T. Itkua tihrustava Juli[/color]

Vierailija
36/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa tuollainen yllätyshyökkäys. Ihanaa kun kuitenkin suhtaudut positiivisesti ja alat suunnitella matkaa.

Täällä onkin ollut hiljaista tänä viikonloppuna. Kommentoin vähän noita galluppeja. Eli mä luulen kanssa, että en haluaisi tietää sukupuolta, mutta toisaalta siihen 3D-ultraan haluan kyllä mennä. Ja siitähän sen näkemistä ei kai oikein voi välttää. Eli ristiriitaiset on tässä vaiheessa ajatukset sen suhteen.

Juomisesta mä oon aina ajatellut, että kai sitä nyt pystyy fuulaamaan sen verran, että kukaan ei huomaa, vaikka jättäisi lasit täyteen ja hankkiutuisi niistä sitten eroon vaivihkaa. Oon itse jeesannut pariakin kaveria, jotka eivät ole halunneet raskautumista julkiseksi vaihtelemalla ovelasti laseja aina välillä. Haasteellisinta olisi ehkä sillain, että istuttaisiin esim. ruokapöydässä ja ruokajuomana olisi viiniä. Mutta katsotaan sitten kun sen aika on...

Mulla koopee 23 (kai) ja ovulaatiosta siis 5-6 päivää. Ei mitään oireita, eikä kiinnittymistuntemuksiakaan. Lämmöt kohoaa tasaisen varmasti niinkuin viime kierrossakin, jolloin ekaa kertaa niitä mittailin. Katsotaan sitten, romahtavatko tuossa ens viikonloppuna.

Rentouttavaa sunnuntaita enskoille!

-bianco

Vierailija
37/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pilvinen ilma, täällä Keski-Pohjanmaalla. Tuulikin on aika voimakas.. Kumpa olisi lämmintä ja aurinkoista ensi viikonloppuna, taidatte jo arvata miksi toivon.. :)

GALLUPPI: Teeveetä katselen jonku verran, yleensä sarjat: Salkkarit, Sinkkuelämää, C.S.I ja Teho-osasto. Juomisen jättäsin HETI samantien, ku plussa tulisi testiin. En miettisi kahdesti!

OMANAPA: Menossa kp 22, eikä EDELLENKÄÄN ovistestissä selvää viivaa!! ;( Itse asiassa, musta tuntuu, että viivat vain haalenee.. Mitään oireitakaan ei ole, flunssa taitaa taas yllättää, ei muuta ku Finrexiiniä ja Panadolia napaan, että ei pääse " valloille" ennen häitä. Luulen, että tällä jäänittämisellä (stressaamisella) on osuutta asiaan. En tiedä sitten..

Jotenkin alkaa toivo mennä, että en sittenkään ovuloi, vaikka arvot oli semmoset ku oli S-prog-testissä.. :(

PALAILEN!!

=) Lisbet (kp 22/25-??)

Ps. Eli kierronpäivät on olleet seuraavat ehkäysrenkaan poisjäännin jälkeen:

1:set menkat -> 43 päivää, 2:set -> 34 päivää, 3:net -> 30 päivää, 4:net -> 25 päivää ja 5:net (eli edelliset) -> 28 päivää.

Eli siis TODELLA EPÄSÄÄNNÖLLINEN kierto mulla.. :(

Vierailija
38/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Juli :( täti sit pahemman kerran tuli ei toivotulle visiitille grrr

mutta jotain hyvääkin tuossa on nimittäin käsittääkseni ihanteellinen kierronpituus on tuo 28 eli jospa nyt oisi normalisoitumassa ja oviskin löytyisi helpommin, toivotaan.

Mulla on kierrot kans heitellyt ihan miten sattuu 26-26-28-25-31 eli tässä tän vuoden kierrot...eipä voi laskuriakaan käyttää kun ei tiedä mitä sinne syöttäs, eli toivotaan että ovistestit toimii että onnistuisi tuo ajoitus

kyselit muuten siitä reippimehusta joku muukin kyseli vähän aika sitten eli kuulemma jotenkin lisää limoja että hedelmöittyminen helpottuu/parantuu ->edistää simppojen matkaa ja kohdun limakalvo on paksumpi ja vastaanottavaisempi kiinnittymistä silmälläpitäen, korjatkaa taas jos meni väärin en koskaan muista sitä täysin oikeaa kuvausta mutta jotain tohon suuntaan se oli

KAIKILLE RUNSAASTI PLUSSAHILEITÄ JA HALEJA:)

Vierailija
39/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun aurinko paistaa.. tultiin just pääkaupunkiseudulta kotiin, oltiin v.loppu tripillä kummipoikaa moikkaamassa.. on se sitten niin mainio kaveri ja puoli vuotias pikkuveli sai taas vauvakuumeen nousemaan huippuunsa...(olen siis ollut myös nettipimennossa)

galluppiin sen verran, ett en juo oviksen jälkeen alkomaholia ennen kuin tiedän ettei ole tärpännyt.. lähiaikoina kävi juuri niin, että kun kieltäydyin niin aikeet arvattiin..ei voinut oikein sanoa juuta eikä jaata, kuitenkin haluais ett sitten kun plussaa niin se tulis edes hiukan yllätyksenä toisille eli oli pakko vähän kumota ajatuksia, vaikka oikeassahan ne olivat :)..

olen kanssa miettinyt, että haluaisko tietää sukupuolen.. haluaisin ostaa vaatteet ja tarvikkeet juuri pojalle tai tytölle, ei olis niin kivaa jos kaikki tavarat ja vaatteet ja sisustus olisi vaan neutraaleja molemmille sopivia, mutta toisaalta se olisi kyllä mahtavaa pitää myös salaisuutena...ehkä kuitenkin haluaisin tietää, en tiedä...

miehen mielestä katselen paljonkin tv:tä mikä ei mielestäni ole totta :) sarjoja mitä seuraan on summerland, tunteet pelissä, salkkareita ja o.c:ta seurasin kun niitä vielä tuli...silloin tällöin jotain muuta...

täällä piinaillaan...kp on nyt 31/34(ekan luomukierron pituus) ja hirveästi tekis mieli testailla...oviksen jälkeen oli varma tunne, ettei ole tärpännyt, mutta nyt on taas niin kova halu saada plussa, ett toivoakin on jostain löytynyt...väsyttää, palelee, on sillon tällöin vähän yökköolo, huimaa ja mahassakin välillä tuntuu, rinnat/oikeastaan nännit on arat... samoja oireita kun viimeksi, mutta tätihän silloin kurvasi paikalle.. nyt vaan pidetään peukkuja pystyssä!! olisi niin kiva aloittaa loma plussalla...

julille ja nellalle isot pahoittelut tädistä!! nyt vaan uutta intoa hakien uuteen yritykseen ja sovitaan, että kesän aikana kaikki tavataan tuolla o-puolella :) myös pajulle pahoittelut, mutta toisaalta taisi olla helpotus :)

kaikille yritysintoa, plussasäteitä ja tsemppiä!!!

-pajuska, joka jo niin haluaisi kaapista ottaa testin

Vierailija
40/41 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallubeihin, vauvan sukupuolta emme haluaisi tietää etukäteen, olisi mukava jännittää sitä loppuun asti! Tai toisaalta vaikeahan se nyt on sanoa, tositilanteessa sen sitten näkee, jos sellaisen joskus saamme kokea =).

Telkkaria en katso juuri ollenkaan. Ehdotinkin jo miehelle (puoliksi leikilläni), että voisimme lopua koko telkkarista. Mutta eihän mies siihen suostu ;). En siis seuraa mitään sarjaa, ainakaan tällä hetkellä.

Juliaana, pahoittelut tädistä =(.

Omaa napaa, kp 15/29-35, ei vielä ovisoireita, joten varmasti taas pidempi kierto tulossa. Ovistestejä en sitten tilannutkaan, enkä edelleenkään ole puhunut miehelle yrityksestä mitään koko kierron aikana. Tämä taitaa olla minulta ennätys =)!

Rauhallista sunnuntai-iltaa toivottelen!

Emma