Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.

Vierailija
31.10.2019 |

Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän se niin taitaa olla, että jos mies on kiinnostunut niin viestiä pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on jokin testi ? Itse ehkä ehdottaisin tapaamista ja jos ei vastaa niin anti olla sit.

Vierailija
4/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on jokin testi ? Itse ehkä ehdottaisin tapaamista ja jos ei vastaa niin anti olla sit.

Millainen testi mahdollisesti? Voihan se olla että mieskin miettii, että eipä ole eukosta kuulunut mitään kolmeen päivään?

Vierailija
5/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.

Turha tehdä oletuksia. Järkevät miehet ottavat yhteyttä lähinnä silloin kun sovitaan tapaamisia. Ehkä hän ei vain halua chitchattailla vaan laittaa sitten viestiä kun pystyy sopimaan tapaamisen.

Vierailija
6/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itte viestiä, mitä siinä nariset. Vai eikö siis ole vastannut sun viesteihin kolmeen päivään?

Vierailija
7/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kokemus.

Ensin ei kuulunut päivään, sitte kahteen, kolmeen ja lopulta meni 2 viikkoa ennen kuin äijä suostui vastaamaan viestiini. Ja seuraavassa puhelussa tuli sanat " ei ole tunteita sua kohtaan, sori ".

Joitain miehiä kiinnostaa nainen niin kauan kuin sitä saa metsästää. Sitten kun nainen alkaa ihastua ja kiintyä ihaniin huomionosoituksiin mies lyö liinat kiinni. Jotkut aikuiset miehet ovat jämähtäneet teinipojan tasolle.

Vierailija
8/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos mies odottaa viestiäsi? Jos olet keskusteluissa ja tapaamisessa antanut ymmärtää olevasi ns moderni, omillaan toimeentuleva, itsenäinen nainen, niin mies nyt modernina miehenä siellä odottaa modernin naisen yhteydenottoa/viestiä.

Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.

Vierailija
9/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.

Turha tehdä oletuksia. Järkevät miehet ottavat yhteyttä lähinnä silloin kun sovitaan tapaamisia. Ehkä hän ei vain halua chitchattailla vaan laittaa sitten viestiä kun pystyy sopimaan tapaamisen.

On se. Kun mies kiinnostuu treffien jälkeen, hän kirjoittaa heti.

Niin se vaan on. Jos viestiä pitää odotella, olet korkeintaan varasijalla tai et edes sillä.

Vierailija
10/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos mies odottaa viestiäsi? Jos olet keskusteluissa ja tapaamisessa antanut ymmärtää olevasi ns moderni, omillaan toimeentuleva, itsenäinen nainen, niin mies nyt modernina miehenä siellä odottaa modernin naisen yhteydenottoa/viestiä.

Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.

No tämä kyllä erittäin vahvasti! Naisilla tuntuu olevan ajatus, että eletään jossain ritariajalla ja on suorastaan aina miehen velvollisuus tehdä aloite ja pelmahtaa paikalle peitsi tanassa kun neito vastustelee tornissa. Nykyään ei ole mitään sääntöjä siitä, että kuka tekee aloitteen ja kuinka usein. Laita itse viestiä.

Vierailija
11/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyt ole ihan selvä? Tapasitte livenä ja et ollutkaan sitä mitä mies halusi.

En kyllä yksien treffien jälkeen alkaisi ruikuttaa perään. Meni jo, eikä tuossa vaiheessa olla toiselle velkaa yhtään mitään.

Vierailija
12/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.

Niin se vaan on. Jos viestiä pitää odotella, olet korkeintaan varasijalla tai et edes sillä.

Mä kanssa elelen sitten kai keskiajalla ja ajattelen, että kyllä se mies ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa. Ei ne pelaile mitään odottelupelejä tai mietin että kumman vuoro laittaa viestejä niinkuin mä itse/naiset usein. Taitaa olla peli menetetty siis. Ärsyttää koska oli ihana mies pitkästä aikaa.

Ap

Vierailija
13/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.

Entä jos se mies ajattelee samoin, että kiinnostunut nainen kirjoittaa ja ottaa yhteyttä. Jos ei, niin ei ole kiinnostusta eli turha edes yrittää.

Nykyisin enemmän kuin milloinkaan miehet odottavat naisilta aloitteellisuutta sen jälkeen kun miehet ovat itse ensin tehneet aloitteen. Naistenkin kannattaa ihan itse ottaa yhteyttä ensitreffien jne jälkeen, jos siis mies kiinnostaa.

Omasta kokemuksesta tiedän sen, että kiinnostunut nainen ottaa yhteyttä AINA. Ei tarvitse itse tehdä yhtikäs mitään. Sitten taas nainen joka ei ole kiinnostunut ei ota yhteyttä ikinä, ja silloin kun minä laitan viestiä näissä tilanteissa niin sehän on aina selvä että sieltä tulee se "olet kiva mutta......."

Tämä on 100%. Nainen joka on kiinnostunut ottaa yhteyttä, se on kuin auringonnousu ja auringonlasku. Yhtä varmaa.

Vierailija
14/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä kyllä erittäin vahvasti! Naisilla tuntuu olevan ajatus, että eletään jossain ritariajalla ja on suorastaan aina miehen velvollisuus tehdä aloite ja pelmahtaa paikalle peitsi tanassa kun neito vastustelee tornissa. Nykyään ei ole mitään sääntöjä siitä, että kuka tekee aloitteen ja kuinka usein. Laita itse viestiä.

Mitä se auttaa, jos AP laittaa viestin, kun ei miestä kuitenkaan kiinnosta? Jos miestä olisi kiinnostanut, hän olisi jo laittanut viestiä.

Vierailija
15/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG "Man Silence" ?

Vierailija
16/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse laittanut viestiä? Jos et, niin mies miettii todennäköisesti samaa sinusta, kun mitään ei kuulu. Jos olet, mutta vastausta ei kuulu, niin ehkä olet oikeassa. Silloinkin toki on mahdollista vielä se, että mies nyt vaan on todella kiireinen. Kyse on kuitenkin vain parista päivästä.

Ottaako kukaan yhteyttä jälkikäteen vain kertoakseen, että ei kiitos? Itse en ole tuollaiseen törmännyt kuin kerran. Aikanaan tapailemani neito pisti viestiä varhain lauantai aamuna, että ehkä parempi olla vain kavereita. Myöhemmin syyksi paljastui, että heräsi toisen miehen sängystä. Yleensä naiset ovat vain olleet "kiireisiä" jolloin seuraavaa tapaamista ei ole koskaan saatu sovittua.

Vierailija
17/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Moni itsenäinen ja vahva nainen paljastuukin heikoksi ja hyvin perinteiseksi, miehen kainalossa köllötteleväksi lähietäisyydeltä.

Luultavasti myös Neuvostoliitossa aluksi oltiin julkisesti systeemin mukaisesti, mutta salaa kulisseissa yksityiselämässä systeemistä erilaisia. Ideologiat ovat sellaisia.

Vierailija
18/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siis treffien jälkeen viestiä, johon hän vastasi ja vaihdettiin muutama turhanpäiväinen viesti siinä. Minä laitoin siis sen ensimmäisen viestin ja hänen viesti jäi viimeiseksi. Silti tuntuu, että olis äijän ”vuoro” laittaa viestiä jos on kiinnostunut!

Ap

Vierailija
19/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 PÄIVÄÄ EI OLE MITÄÄN.

Mä kanssa elelen sitten kai keskiajalla ja ajattelen, että kyllä se mies ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa. Ei ne pelaile mitään odottelupelejä tai mietin että kumman vuoro laittaa viestejä niinkuin mä itse/naiset usein. Taitaa olla peli menetetty siis. Ärsyttää koska oli ihana mies pitkästä aikaa.

Ap

Itse ajattelen, että niin aikuinen nainen kuin mieskin ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Sillä poikkeuksella, että jos huomaa viestittelyn alkavan aina toisesta suunnasta voi aikuinenkin kyllästyä olemaan ainoa aloitteellinen osapuoli vaikka kiinnostusta olisikin.

Heti alkuun pelejä pelailee teinit ja muut draamailijat.

Vierailija
20/223 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa, jos AP laittaa viestin, kun ei miestä kuitenkaan kiinnosta? Jos miestä olisi kiinnostanut, hän olisi jo laittanut viestiä.

Toimii myös toisin päin. Kun ap ei ole viestiä laittanut niin ei selvästikään ole aidosti kiinnostunut. Miehen on turha enää ruveta viesteillä häiriköimään vaan on parempi niellä pettymyksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän