Heinäkuiset 2020
Kommentit (73)
Ja haluaisin juurikin tommoseen pieneen ryhmään:)meillä oli viimeksi 18 vauvalla ihana pieni ryhmä joskin vähän enemmän kuin tuossa mutta se on kiva kun on vähän niin pysyy paremmin kärryillä :) oon yrittänyt pe ja tänään neuvola aikaa soittaa mutta eihän sieltä pääse läpi puhelin ajalla..
Nyt kun tässä lueskelin kaikkia viestejä mitä tänne on tullu niin huomasin että "ginger87" teillekin tulee neljäs ja "Käyttäjä32005" teillä viides mutta sama ikäero tulee nuorimmalle ja tälle uudelle ja sitten eka menee kolmannelle ja toka ekalle <3 olipahan sekava teksti mutta ehkä ymmärsitte :D haluan päästä juttelemaan teidän kanssa facessa kun tää on mitä on täällä eikä saa vastauksia niin nopeeta ku haluais ku ei kaikki täällä roiku kokoajan:D
Pilvenhattara kirjoitti:
Nyt kun tässä lueskelin kaikkia viestejä mitä tänne on tullu niin huomasin että "ginger87" teillekin tulee neljäs ja "Käyttäjä32005" teillä viides mutta sama ikäero tulee nuorimmalle ja tälle uudelle ja sitten eka menee kolmannelle ja toka ekalle <3 olipahan sekava teksti mutta ehkä ymmärsitte :D haluan päästä juttelemaan teidän kanssa facessa kun tää on mitä on täällä eikä saa vastauksia niin nopeeta ku haluais ku ei kaikki täällä roiku kokoajan:D
Facessa on tosiaan paljon helpompi! En oo varma löysinkö ginger87 ryhmän sillä mulle löytyi vaan 2 haulla : sellainen missä mu-va vauvan varpaat ja värikäs vauva viltillä pipa päässä?
Varhaisultrassa nähty yksi sikiö, jonka sydän lyö! Vastasi rv 6+6 mikä heitti vain päivällä omista laskelmistani. Mikä helpotus, edes hetkeksi! 😊
Rouva x, jeeee!
Mun raskaus verikokeella todettu vasta 😊
Mulla vielä pari viikkoa ekaan neuvolaan, toivon että siellä sydänääniä kuunneltais (ennen ainakin on).
Pahoinvointi 24h on saapunut, hyrrrr...
Viikkoja 6 ja risat. Töissä ei jaksais keskittyä mihinkään kun tää olo on mikä on..en oo kellekään kertonu. Pitää vaan syödä jatkuvasti jotain ja muistaa juoda.
Ei muutaku eteenpäin hissukseen...
Meitä on nyt kaksi ihmistä Heinäkuiset20 ryhmässä, jonka minä perustin:D Että kai se sieltä facebookista löytyy, ehkä ei jäsenmäärän perusteella ole ensimmäinen ehdotus:)
Katsellaan onko ryhmälle tilausta vai löytääkö kaikki muihin ryhmiin:) Tosissaan tämän ryhmän nimi (ikävä kyllä sama kuin muiden ryhmien) Heinäkuiset2020 ja kuvassa vauva rannalla.
Me käytiin tänään varhaisultrassa😍 Vastasi viikkoja 7+2 (juuri kuten olin laskenut!) ja kaikki oli hyvin😍 Kai sitä pikkuhiljaa uskaltaa jo olla oikeasti raskaana!
Pilvenhattara kirjoitti:
Yritän epätoivoisesti löytää samoihin ryhmiin:D En tosiaan arvannut, että tämä on näin hankalaa, kun ryhmiä on jo tehty useita🙈
Tiedättekö, onnistuin nyt sitten eroamaan omasta ryhmästäni, kun piti erota eräästä toisesta😂😂 Joten sinä toinen jäsen, laitoin liittymispyynnön omaan ryhmääni, joten toivottavasti hyväksyt sen🙈
Ensi kerralla taidan jättää tällaiset osaavammille🙈
Mä vielä mietin tota ryhmään liittymistä. Näkeekö sitä kukaan kaveri, jos liittyy?
Millasia oireita teillä on ja milloin alkoi?
Täällä 7+5 meneillään ja tänään oksensin ensimmäistä kertaa kun harjasin hampaita. Eilen sama oli lähellä, mutta sain vielä pidäteltyä nieleskelyllä. :D Hyh. Noin viikon verran on muutenkin välillä ollut sellainen ällötysolo esim. ruoan näkemisestä. Ja melkein heti plussan jälkeen alkoi iltaisin sellaset syväjäädytykset, ettei edes kuuma suihku meinaa helpottaa. Varsinkin jos nukkuu pienet päikkärit niin sen jälkeen tulee kamala vapina.
Omat seksihalut on kadonneet tyystin, mites teillä? :D Toivottavasti palaa.. Mies on välillä melko levoton.
Tuleeko teillä välillä sellaisia menkkamaisia kramppeja tai rutistuksia? Ei mitenkään kovia, mutta ihan kuin kohtua kouristaisi? Tuntuu että aina viikon välein tulee tollasia. Plussausviikolla tuli enemmän ja kovempia.
Esikoinen, LA 7/2020
Onko kaikki siirtyneet täältä jo faceen?
Mä en vielä uskalla sinne, syksyinen keskenmeno mielessä koitan vielä viikon olla hipihiljaa ja varovainen. Tänään ultrattu 6+0 ja pieni sydän sykki kovaa vauhtia 😊 Jospa tämä pysyisi mukana tuonne heinäkuun loppuun saakka!!
Täällä mennään 7+6, eka neuvola oli eilen. Ensimmäinen raskaus! Tosi rajua pahoinvointia ja väsymystä ollut jo yli kaksi viikkoa. Paino on laskenut liki 3 kg, ja normaalipaino oli ennen raskautta. Tämän viikon olen ollut sairauslomalla, kun ei vaan mitään pysty ja kykene. Varauduin huonovointisuuteen, mutta näin rajut olot tuli kyllä yllätyksenä. Vanhemmillekin jouduttiin paljastamaan kun oksentelin kummallakin kyläillessä... Herään myös yöllä kuvotukseen, vaikkei öisin tarvitsekaan oksentaa.
Eilen neuvolasta soitettiin perään ja sanottiin että olisi hyvä käydä varhaisultra, jos onkin kaksoset kyseessä kun vointi on niin kehno. Tähän en ole mitenkään varautunut ja ahdistaa! Ultra on 20.12.
Ylläriplussa ennen joulua ja tällä viikolla oli eka neuvola. Heinäkuun lopulla olisi laskettuaika.
Neuvolassa oli puhe että epäilen vähän plussaa koska ei mitään oireita. Ystävällinen neuvolan täti sanoi että katsotaan ultralla, jospa sit alkaisi tuntuu todellisemmalta. Ja kyllä, siellä pieni sydän sykki 🤭🥰
Kyseessä mulla siis ensimmäinen raskaus ja joskus aikoinaan on sanottu, että raskaaksi tuleminen on epätodennäköistä tai ainakin aikaa vievää ja vaikeaa.
Vieläkin on vaikea uskoa asiaa, mutta eiköhän se tästä todellisemmaksi muutu kun viikot vierii.
Nyt siis viikkoja 10+0.
Ihan vielä ei kamalasti uskalla tuulettaa eikä kertoa muille, mutta pian.. Mikäli kaikki menee nyt hyvin 😅
Mäkin nyt tuuppasi itseni johonkin missä oli 13 jäsentä onkohan oikea panin kyllä viestiä tohon s-posti osoitteeseen :D