Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isohkossa raviontalaseurueessa kerrot sopivasti vihjaille mutta päättäväisesti että et halua kenenkään seurueessa syövän lihaa tai muita maailman tuhoavia aineita?

Vierailija
30.10.2019 |

En aina osaa olla riittävän päättäväinen

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
2/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, syötte vaan vegaanirafloissa niin säästyt pohdinnalta ja vaivannäöltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIlausvaiheessa kovaan ääneen: "lopetin lihansyömisen että lapsille jäisi vielä maailma missä elää"

Vierailija
4/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi noin voimakkaita tunteita, pyytäisin seuruetta siirtymään hyväksymäni kaltaiseen ravintolaan, ja jollei tähän suostuttaisi, jäisin itse retkeltä pois.

Vierailija
5/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään tavalla. Jokainen saa syödä mitä haluaa, vaikka itse olisin kasvis-syöjä. Tai sitten valitsisin ravintola- seurueeni eettisen kantani mukaan, jolloin voimme vaan nauttia siitä mukavasta hetkestä.

Vierailija
6/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pöydässä ei sitten mitään witun raatoja syödä!!!

Vierailija
7/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et päätä toisten ihmisten ruokavaliosta! Itsekin olet päättänyt omastasi, eivät muut.

Vierailija
8/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse niin paljon lihasta, että sanon aina kovaan ääneen ottavani sitä nyt niin kuin aina ennenkin. Sitten joka ikisen suupalan jälkeen sanon ääneen, että onpas hyvää lihaa!

Vierailija
9/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittaja on edelleen hengissä? Hän syö koko ajan maailmaa tuhoavia aineita!!!

Vierailija
10/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla noin huonokäytöksinen missään seurassa.

Muiden syömiset ja valinnat eivät kuulu minulle.

Vierailija
11/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Todellisuudessa en ole ikinä tuollaisiin moukkiin törmännyt, enkä usko, että se HS:n mielipidekirjoitus oli aito. Todennäköisesti se oli persuprovo.

Tuskin kovin yleistä viereiseen pöytään mennä mouhoamaan, mutta en yllättyisi jos jossain näin on tapahtunut

Vierailija
12/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi noin voimakkaita tunteita, pyytäisin seuruetta siirtymään hyväksymäni kaltaiseen ravintolaan, ja jollei tähän suostuttaisi, jäisin itse retkeltä pois.

Eli muiden pitäisi mukautua sun tapoihisi ja toiveisiisi, mutta sun ei muiden. Wau...

Vierailija
13/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naurettaisiin sinut ulos ja tilattaisiin pihvit.

Vierailija
14/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ellet ole kuningartar Elisabet II ja luultavasti et ole.

Älä mene lihansyöjien kanssa ravintolaan jos on noin tarkkaa.

Vierailija
15/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse määräisin sinut pitämään pellenenää ja syömään päälläsi seisten. Minulla on oikeus! 

Vierailija
16/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on vain jäädä kotiin, kaikilla on silloin hyvä mieli

Vierailija
17/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin räkäset naurut sulle, jos jotain tuollaista mainitsisit.

18/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari-kolme kasvissyöjää työkavereina. Ei ongelmia. Ja hyvin tehty kasvisruoka on hyvää.

19/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari-kolme kasvissyöjää työkavereina. Ei ongelmia. Ja hyvin tehty kasvisruoka on hyvää.

Vierailija
20/71 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli muiden pitäisi mukautua sun tapoihisi ja toiveisiisi, mutta sun ei muiden. Wau...

Ahaa, tämä selittääkin saamani alapeukut. :D

Ap:n ajatus on niin selvä provo, että ajattelin vastata samalla tavalla. Ei kai yksikään ravintolaan mennyt ryhmä oikeasti ryhdy keräilemään takkejaan ja lähde etsimään uutta ravintolaa sen vuoksi, että seurueen nirppanokka alkaa esittää määräyksiä sille, mitä muut saavat syödä? Eikä yksikään fanaatikkokaan kai sentään ole niin fanaattinen, että seuraisi muuta porukkaa ravintolaan ja rupeaisi kitisemään vasta sitten, kun on istuttu alas ja saatu ruokalista käteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi