Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki aika ja voimat menee siivoamiseen ja ruoanlaittoon!!

Vierailija
13.04.2023 |

Silti täällä on aina sotkuista ja ruokakin on epäterveellistä. Mitä mä teen väärin verrattuna niihin, joilla on aina siistiä ja ihanaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Joten en osaa auttaa.

Vierailija
2/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamisesta pääsee, kun ei ole liikaa tavaraa, kaikelle on paikka ja tavarat laitetaan heti käytön jälkeen paikalleen.

Ruuanlaitto helpottuu, kun suunnittelee viikon etukäteen. Itse teen esimerkiksi koko viikon työlounaat sunnuntaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö myös töissä kuten suurin osa naisista ?

Vierailija
4/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kerralla jotain hyvää  pataa,jota sitten syödään. Siivoan       niin että vähän kerrassaan. Aika iso talo   joten  vain yksi   kerros kerrallaan. Kesällä  vähennän mattoja.     Olohuoneeseen ei saa tuoda vaatteita.  Päivän päätteksi   kaikki     astiat  keittiöön. Pitää vähentää tavaraa , helpompi  siivota.

Vierailija
5/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät siirron veronmaksajien rahoista itsellesi kuten muukin rikas eliitti on tehnyt (etenkin EU:n kautta)  ja heillä on sitten omat siivoajat ja kokit ei tarvitse tehdä mitään...

Vierailija
6/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoamisesta pääsee, kun ei ole liikaa tavaraa, kaikelle on paikka ja tavarat laitetaan heti käytön jälkeen paikalleen.

Ruuanlaitto helpottuu, kun suunnittelee viikon etukäteen. Itse teen esimerkiksi koko viikon työlounaat sunnuntaina.

..ja vatsa kiittää pilaantuneesta ruoasta? Ei kiitos.

Vierailija
7/28 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niitä ruokia pöydällä säilyttää. Itselläni ainakin käytössä jääkaappi ja pakastin.

Vierailija
8/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä, että käytät siihen kaikki voimasi. Käytä sen sijaan järkeäsi ja käytä enemmän aikaa suunnitteluun jo etukäteen.

Vierailija
9/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia jääkaappi. Se helpottaa kovasti ruuan säilyttämistä.

Vierailija
10/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis hidas, heikko ja sotkuinen

Vierailija
11/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla joku sairaus tai esim raudan puutos jota ei ole todettu mutta joka heikentää voimiasi? Kilpirauhasen vajaatoim8nta? Uniapnea?

Vierailija
12/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset vaan ovat siistejä ja ihania ihmisiä. sinä et kuulu heihin.

Vierailija
13/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Paitsi että syön perustervellisesti. Valitettavasti tulee vedeltyä herkkuja sitten siihen väsymykseen ja uupumukseen, mikä tulee kotiaskareissa.

Vierailija
14/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päällisin puolin ihan suht siistin näköistä, mut kaapit on hujanhajan.

Vierailija
15/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke niin paljon. Tavarat paikoilleen heti käytön jälkeen. Tee ruokaa isompi satsi pakastimeen.

Vierailija
16/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos jaksaminen on niin huonoa, ettei yksinkertaisesti kykene repäisemään ja tekemään kaikkea kerralla...

Vierailija
17/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päällisin puolin ihan suht siistin näköistä, mut kaapit on hujanhajan.

Minulla toisin päin. Tiedän missä mikäkin tavara on ja niille on oma paikkansa, mutta pölyjen pyyhkiminen, luuttuaminen ja ikkunoiden pesu saattaa jäädä välistä pitkäksi aikaa.

Vierailija
18/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiskö joku miten siivoamisesta voisi tehdä jonkun kivan pelin tai leikin, niin että se sujuu puolihuomaamattomasti?

Vierailija
19/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Paitsi että syön perustervellisesti. Valitettavasti tulee vedeltyä herkkuja sitten siihen väsymykseen ja uupumukseen, mikä tulee kotiaskareissa.

Ja sitten olet vielä väsyneempi herkkujen syönnin jälkeen. Onko sulla isokin perhe, jos niitä kotiaskareita on uupumukseen asti? Eikö perheenjäsenet voi auttaa? 

Vierailija
20/28 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta epäterveellistä ruokaa. Terveellisen teko ei kestä yhtään pidempään kuin epäterveellisenkään. Esim kaalipaistoksen tai minkä tahansa salaatin tekee vähintään yhtä nopeasti kuin keität makaroonia tai paistat ranskalaiset. Vaihdat vaan lisuketurhuudet (makaroni, peruna, riisi) kasviksiin ja tadaa, ruokavaliosi on huomattavasti terveellisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi