Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuiset 2020

30.10.2019 |

Onko täällä muita jo heinäkuulle plussanneita? :)

Kommentit (73)

41/73 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu just seurannassa ennen tätä uutta raskautta niin kilpparit ja lievästi koholla ja ei oo lääkitty mutta mulla on ollu kahdessa edellisessä raskaudessa vajaatoiminta niin eiköhän sitä taas aleta pian lääkitä jos arvot alkaa nousta.. onnea plussasta Mureke! Ja ihanaa odotusta se eka odotus aika oli niin uutta ja ihmeellistä 😍 toki jokainen raskaus ollu erilainen ja eka oli helpoin kaikista saas näjä nyt 😄 sitä pahoinvointi odotellessa kosla pamahtaa 😅 mäkin testasin ennemmin ku menkat pitäis alkaa pe tai la jos mennään sillä 42 kierolla ainakin osuis ovulaatio oireet ja muut siihen 😁

42/73 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pakkohan sen ovulaation on sillon olla ollu kun se oli se ainoa kerta jolloin hupsista keikkaa sattui 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/73 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OldMama-38 kirjoitti:

Piilipuu kirjoitti:

Tervehdys kaikille, ja onnea sekä voimia odotukseen! Itse ole vastikään plussannut, ja kyllä jännittää, miten tässä vielä käy, ja meneekö finaaliin asti. Täytän pian jo 44 vuotta, ja edellisestä raskaudesta alkaa olla ikuisuus. Onko täällä muita iäkkäämpiä äitejä?

Hei! Plussasin ja laskettu aika 23.7. Ikää 38 ja toinen lapsi on tulossa. Lasken itseni iäkkäämmäksi kun 40 pian lähestyy .. :) keskenmenon olen saanut aiemmin vuosia sitten ja sen vuoksi jännitän kovasti miten nyt käy.. Positiivinen ja luottavainen fiilis on kuitenkin päällimmäisenä. Tsemppiä Piilipuu, voidaan viestitellä miten menee..?

Moi! Mulla myös ikää 38 ja toinen lapsi tulossa (la 22.7.).  Takana yksi keskeytynyt keskenmeno ennen esikoista. Odotellaan rauhassa miten käy... Eilen tein testin enkä ole vielä varannut neuvola-aikaa. Positiivisilla fiiliksillä kuitenkin. 

44/73 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo viä varannut kun ajattelin odottaa siihen että menkat on myöhässä ettei se täti kumminkin kurvaa kylään vaikka testi positiivinen olikin.. mutta eilen kun soitin niitä kilppari vastauksia niin hoitaja sanoi arvojen olevan ok ja niinhän ne olis jos ei olis raskaana minkä myös mainitsin mutta edelleen oli sitä mieltä että arvot ok niin siitä kun täytys kumminkin soittaa ja kysyä neuvolasta kun ne arvot mitä netissä näin niin ne mun omat kyllä ylittää..

45/73 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä kans LA 22.7, hassua kuinka monella sama pvm. Meille tämä plussa tuli yllätyksenä, ei pitänyt vielä olla ajankohtainen toinen vauva (esikoinen vasta reilu vuoden vanha nyt) ja takana kesällä kkm ja pelko on että tämäkin menee kesken, kun ei oireita ole vielä. Nyt rv 5+2. Neuvola aikaa en ole varannut.

46/73 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun säikähdin eilen. Rv 6+5 ja eilen illalla housuihin tuli pieni määrä ruskeaa vuotoa. Ennen ei ole vielä vuodellut mitään. Tietysti googletin kaiken mahdollisen. Yön aikana vuotoa ei onneksi tullut lisää. Tiistaina on varhaisultra, joten yritän ottaa rennosti siihen saakka kun asioille en kuitenkaan itse mitään mahda!

47/73 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olisiko täällä halukkaita osallistumaan pieneen facebook ryhmään? Meitä on siellä nyt 15hlöä ja viisikin vielä mahtuisi mukaan😊 Tarkoituksena pitää pienenä ryhmä. 😊

48/73 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin mukaan :) toki mun la ei tiiä nyt sit viä onko heinäkuun loppu vai elokuun alku mutta jos kelpaan mukaan😁

49/73 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvenhattara kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin mukaan :) toki mun la ei tiiä nyt sit viä onko heinäkuun loppu vai elokuun alku mutta jos kelpaan mukaan😁

Pystyykö täällä laittaa yksityisviestiä tms? Voin lisätä sut ryhmään :)

50/73 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt semmosta kohtaa ennen on kyllä ollut hitsit.. mitenhän tekis 🤔

51/73 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin su profiiliin niin siellä näkyi sun kommentteja ja oli joku marraskuisten 17 s-posti onko sulla sitä enää? :D

52/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora nen kirjoitti:

Moi! Olisiko täällä halukkaita osallistumaan pieneen facebook ryhmään? Meitä on siellä nyt 15hlöä ja viisikin vielä mahtuisi mukaan😊 Tarkoituksena pitää pienenä ryhmä. 😊

Mä haluaisin kanssa mukaan. Laitan sulle viestiä:)

Tänään plussattu ja LA joko 24.7 tai elokuun alussa, eka kierto kierukan poiston jälkeen ja heti tärppäsi. Tarrasukkia nyt vaan toivotaan kovasti matkaan mukaan.

Kyseessä on mulle jo viides lapsi mutta kolme on kouluikäisiä ja kuopuksen kanssa tällä vauvalla tulee lähes tasan 2vuotta ikäeroa.

53/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku ei täällä saakaan laitettua enää yv:tä....

54/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä olikin jo yksi fb-ryhmä tarjolla, mutta ilmeisesti on pienestä ryhmästä kyse, joten jos vielä on halukkaita liittymään salattuun, yksityiseen fb-ryhmään, niin lisätkää kaveriksi Aina-Minttu Tähti niminen käyttäjä. Voin kutsua teidän sen jälkeen mammaryhmään:)

Tämä käyttäjä on luotu vain tätä ryhmää varten, sillä en varsinaisesti omalla nimelläni ole vielä valmis huutelemaan tästä raskausasiasta:D Heinäkuiset2020- ryhmää ei asetuksista johtuen pysty löytämään facebookista muilla keinoilla, esim haulla.

55/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä omien laskujen mukaan menossa viikot 6+6. Ensi torstaina olisi varhaisultra, en malttaisi odottaa:D

Raskausoireet alkoivat viime viikolla, osasin niitä kyllä jo odottaakin, sillä aiemmissakin raskauksissa pahoinvointi alkanut heti 6 viikosta eteenpäin. Keksejä syön sängyssä ennen kuin nousen ylös, pieniä välipaloja yritän syödä jatkuvasti, mutta eivät nämä keinot tunnu auttavan. Minulla on myös pahoinvointirannekkeet käytössä. Silti on koko ajan sellainen olo, kuin olisi paha krapula. En nauti yhtään.

Onneksi pahoinvointi on suurimmaksi osaksi loppunut viikkoon 10 mennessä, joten ei olisi pitkää pätkää enää odotettavissa:D

Soitin neuvolan ajanvaraukseen vasta tänään. Olen aika myöhässä liikkeellä, mutta jotenkin mennyt tämä alkuaika lähinnä tästä yllätyksestä toipumiseen.

56/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ginger87 kirjoitti:

Hei!

Täällä olikin jo yksi fb-ryhmä tarjolla, mutta ilmeisesti on pienestä ryhmästä kyse, joten jos vielä on halukkaita liittymään salattuun, yksityiseen fb-ryhmään, niin lisätkää kaveriksi Aina-Minttu Tähti niminen käyttäjä. Voin kutsua teidän sen jälkeen mammaryhmään:)

Tämä käyttäjä on luotu vain tätä ryhmää varten, sillä en varsinaisesti omalla nimelläni ole vielä valmis huutelemaan tästä raskausasiasta:D Heinäkuiset2020- ryhmää ei asetuksista johtuen pysty löytämään facebookista muilla keinoilla, esim haulla.

En löydä ko.käyttäjää facen haulla?

57/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32005 kirjoitti:

ginger87 kirjoitti:

Hei!

En löydä ko.käyttäjää facen haulla?

Juu, ei löydy enää ei, kun facebook pisti profiilin tarkistukseen:/

No, vaihdoin nyt ryhmän niin, että se löytyy yleisellä haulla, mutta muuten sisältöä ei nää. Muutan vaikka viikon kuluttua ryhmän kokonaan salaiseksi? Ryhmän nimi on siis Heinäkuiset2020

58/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tulee aikamoista spämmäämistä minulta, mutta siellähän on jo useampi ryhmä samalla nimellä. Ei tämä nyt ollutkaan niin yksinkertaista:´D

Siellä nyt siis ainakin riittää ryhmiä, jos haluatte joihinkin liittyä. Se, jonka minä sain askerreltua aikaiseksi, on se, jossa on kuvana vauva rannalla. Katsotaan, miten jäseniä liittyy mihinkin ryhmään, että tuleeko tarvetta tätä ryhmää pitää:) Toisaalta tästä voisi saada sellaisen mukavan, suljetun vauvaryhmän sitten jossain vaiheessa?

59/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinakuiset20@meiliboxi.fi

Laittakaa tuonne viestiä jotka haluaa pieneen ryhmään:)

60/73 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt laitoin liittymispyyntöä johonkin ryhmään, tekis kauheesti mieli tössöttää jo tätä vauvaa vaikka tiedänkin että tää alkuraskaus on aika on sellasta jännityksellä elämistä kun mitä vaan saattaa tapahtua.