Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe ja epätoivo

Vierailija
30.10.2019 |

Mitä ajattelitte kokeesta?

Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.

Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!

Kommentit (2017)

Vierailija
1101/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku oikeesti saanu jo stadin metropoliasta tuloksia!?! 🤔

Vierailija
1102/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta en ole tarkistanut tuloksia aiemmin kun eilen illalla. Tulin hyväksytyksi minun toiseen hakukohteseen todistusvalinnan perusteella Metropoliaan. Kiva uutinen se!

Vierailija
1104/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa voiko vain kokeella mukana olleena saada tietoa hyväksynnästä/hylystä ilta-aikoihin ? Toimistoaikojen ulkopuolelta. Eikö tieto tule oppilaitokselta ? Kiitollinen vastauksista.

Voi saada. Itelle tuli tieto perjantai-iltana klo 20.

Vierailija
1105/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää kun jännittää niin! Verkkopankkitunnusluvut lopussa (postissa tulossa JOSKUS SIIS) enkä pääse edes Opintopolkuun. Tai on mulla muutama niitä tunnuslukuja, että voi sitten vaihtaa sen avainlistan. Kääk. Pitäskö vaan tuhlata ne 🙈

Vierailija
1106/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin kerta ku sähköposti piippaa niin meinaa sydän pysähtyä ja sit siel onki black Friday- tarjous 😂😂

Vierailija
1107/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipuseen lisätty ainakin Xamk:iin ja Savoniaan valittuja. Sotealoilla useisiin koulutusohjelmiin otettu aloituspaikkoja enemmän opiskelijoita.

Vierailija
1108/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä enää kun jännittää niin! Verkkopankkitunnusluvut lopussa (postissa tulossa JOSKUS SIIS) enkä pääse edes Opintopolkuun. Tai on mulla muutama niitä tunnuslukuja, että voi sitten vaihtaa sen avainlistan. Kääk. Pitäskö vaan tuhlata ne 🙈

Käytät ne mobiilivarmenteen tekoon ny ekaks ni et tarvii niitä jatkossa niin paljoa. Se ilmoitus tuli sähköpostiin minuutin viiveellä siitä kun näkyi opintopolussa, joten kyttää mielummin sähköpostia. 

Vierailija
1109/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka helvetin kerta ku sähköposti piippaa niin meinaa sydän pysähtyä ja sit siel onki black Friday- tarjous 😂😂

Perjantai tulee monille olemaan kirjaimellisesti black friday :(

Vierailija
1110/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamk tuloksia tullut !

Vierailija
1111/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkels

Vierailija
1112/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden tradenomiverkko-opetus tuloksia tullut, itsellä varasija 177 eli saa unohtaa sen...

Vierailija
1113/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako spostin vaan jos on tullut hyväksytyksi?

Vierailija
1114/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahden tradenomiverkko-opetus tuloksia tullut, itsellä varasija 177 eli saa unohtaa sen...

Sama mulla, voi unohtaa sen. Varasija 40. Olen kyllä iloinen että koe hyväksytysti läpi, vaikka paljon jäi tekemättä tehtäviä, kun aika loppui kesken.  :)

Vierailija
1115/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli suosittu hakukohde 40 aloituspaikkaa/1000 hakijaa. Paljonko sait pisteitä? 

Vierailija
1116/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli suosittu hakukohde 40 aloituspaikkaa/1000 hakijaa. Paljonko sait pisteitä? 

Niin oli joo. Muutkin joihin hain oli vielä suositumpia.. mutta tämä oli arvattavissa. Pisteet 35,23.

Vierailija
1117/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lahtelaisena hain Xamkin monimuotoon ja aion suorittaa sen kyllä ihan verkko-opintoina, koska Xamkin verkko-kurssitarjonta on aivan todella hyvää ja monipuolista. Olen käynyt Xamkin Avointa amkia nyt vajaan vuoden ja ihan samat kurssit käytössä kuin tutkinto-opiskelijoillakin. 

Vierailija
1118/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite lahtelaisena hain Xamkin monimuotoon ja aion suorittaa sen kyllä ihan verkko-opintoina, koska Xamkin verkko-kurssitarjonta on aivan todella hyvää ja monipuolista. Olen käynyt Xamkin Avointa amkia nyt vajaan vuoden ja ihan samat kurssit käytössä kuin tutkinto-opiskelijoillakin. 

Harmittaa etten laittanut sitä vaihtoehdoksi.. Uskoin Opintopolun kuvaukseen toteutustavasta, jossa oli läsnäoloa joka viikko. No can do. :/

Vierailija
1119/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hakenut ensisijaisena ja ensikertalaisena tuohon, ei ole tullut tuloksia vielä. Nyt kuumottaa😬

Vierailija
1120/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hakenut ensisijaisena ja ensikertalaisena tuohon, ei ole tullut tuloksia vielä. Nyt kuumottaa😬

Kävitkö Opintopolusta katsomassa ? Varasijoista ei tule sähköpostia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan