Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Riita" poikaystävän kanssa

Vierailija
28.10.2019 |

Emme asu yhdessä, olemme kolmatta vuotta yhdessä. Näämme 2-4 kertaa viikossa, jolloin yökyläillään.

Poikaystävällä ollut tapana koko seurustelumme ajan tehdä niin, että sanoo jonkun kellonajan, koska nähdään tai milloin tulee mun luokse.

Toistuvasti kuitenkin on nukkumassa, tai jämähtänyt ruudun ääreen ja kun soitan 0,5-3h siitä kun hän sanoi olevansa paikalla.

Tänään soitin 45 min myöhemmin ja huusin kun vastasi ja oli ollut nukkumassa. Tuntuu pahalta ja kaduttaa kun huusin, mutta tuntuupa pahalta myös tuo jatkuva myöhästely.

Tuntuu että olen kauhea valittaja-akka vaan kun tästä vedän herneet. Ei tunnu arvostavan meidän yhteisiä sopimuksia ollenkaan..:(

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni teki noita temppuja. Hän saattoi soittaa minulle ja perua tapaamisen kun olin hänen talonsa edessä bussilla, lupaavansa soittaa myöhemmin muttei koskaan soittanut. Hän ei periaatteessa koskaan pitänyt mistään kiinni. Kun kävimme irtisanomassa vuokrasopimuksen ja sopimassa käytännönjärjestelyistä, niin olimme sopineet tapaavamme kahvilassa. Kun saavuin sinne, tajusin ettei herraa näy eikä kuulu ja puolen tunnin odottelun jälkeen ex ilmoitti tulleensa aikapäiviä sitten mutta oli mennyt viereiseen vaatekauppaan pyörimään! Silloin huusin hänelle tosissani. Olimme vielä menneet sopimaan jotain ihan älytöntä, kuten että maksaisin hänelle jotain ihan keksittyä velkaa takaisin takuuvuokrasta. Jotenkin meni hermot lopullisesti, kun olimme sopineet näkevämme toimistolla tasan kello 17:00 niin eikö ex ollut tullut kumminkin aiemmin ja köynyt jo hoitamassa sen, eli ihan pelkkää kissanhännän vetoa. Halusin olla paikalla siksi että kuulen mitä hän suoltaa sinne toimistolle ja ettei hän keksi siirtää tekemiään tuhoja minun nimiini. Kun hän pihalla sitten alkoi penäämään tämän velan maksua, niin kiukuissani sanoin että menee sossuun, ne rahat ovat mun ja se on aika pieni tuntihinta siihen nähden miten kauan jouduin aina odottelemaan häntä.

Vierailija
22/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada muutos tuollaiseen?

T. Ei AP mutta samanlaisessa tilanteessa

Jättämällä sen sian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kulta,ei se mies sua arvosta,ei yhtään! Pitää sua helposti saatavana,olet aina paikalla!

Mä olin yhtä typerä,kunnes kerran tajusin asian ja lopetin koko jutun. Ei siinä mennyt kuin ilta,kaks niin oli jo uus hellu kainalossa!

Älä pyytele anteeksi,soita ja sano että tämä oli nyt tässä,kiitos ajastasi ja näkemiin!

Vierailija
24/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikin ihmiset heittäisi 3 vuoden suhteen menemään?

Vierailija
25/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on "heittämässä suhteen menemään", niin ap:n poikaystävä. Mutta siis nythän nimenomaan kannattaa miettiä, haluaako tuollaiseen poikaystävään sitoutua enää yhtään vakavammin. Ei se ole suhteen pois heittämistä vaan sitä, että seurustelu on osoittanut, ettei poikaystävä arvosta ap:ta tai hänen aikaansa.

Vierailija
26/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole mikään oikea suhde,mies käyttää hyväkseen! Kulkee miten huvittaa,ei pidä kiinni sopimuksista.

Antaisitko itse tehdä niin?

Aivan sama asia,jos asuisit yhdessä,ja ukkos olisi joka ikinen viikonloppu kavereitten mökillä,jalkapallomatsissa,keikalla jossain hevonkuusessa,duunin virkistyspäivillä,kertausharjoituksissa,jaskaa muuttamassa,kaverin autoa laittamassa,grillaamassa,kaljalla,tuskin kauaa katsoisit vai mitä! Oisko kolme vuotta riittävää jättää moinen tyyppi?

Vierailija
27/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista miestä tapailin aikoinan jokusen kuukauden. Kun mies kolmannen kerran kertoi puhelimessa "juuttuneensa sohvalle" leffaa katsomaan ja kahvia juomaan silloin kun olisi pitänyt tulla luokseni jo tunteja sitten, totesin että saa kasvaa kiinni siihen sohvaansa. Jos ei sen vartaa innosta nähdä minua että hilaisi sen takapuolensa ylös sohvalta sovittuun aikaan niin antaa olla.

Onneksi tapasin pian sen jälkeen miehen joka tuli innoissaan luokseni 50 kilometrin päästä vaikka keskellä yötä että saimme olla hetken yhdessä jos muuten työaikataulut eivät käyneet yksiin. Tuli aika eri lailla arvostettu olo.

Vierailija
28/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat on rentoja ajan suhteen. Tulee sit kun nokka näkyy.

Vierailija
29/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä rentoutuisin, emme näkisi koskaan.

Vierailija
30/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessat, joiden pitää saada tahtonsa läpi. My way or highway.

Vierailija
31/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän olla muuten mukava.

Onko jotenkin käynyt niin, että se tapaaminen ei enää tuo hänelle intoa, vaan väsähtää ja 'nukahtaa sohvalle'.

Silloin kannattaa antaa olla hänen rauhassa. Mutta sinulla täytyy olla oma elämä koko ajan varalla. Se raivoaminen tulee juuri siitä, että itse varaa kalenterista ja elämästä illan, mutta toinen varaa Netflixin.

Jos kaveria ei kuulu, lähdet kirjastoon tai alat jäljentämään kaavoja lattialla. Teet yhden hengen ruokia, tai tilaat Opera Speciali Largen, syöt slicen, mutta käärit loput pakkaseen joka siivun erikseen voipaperiin ja muovipussiin. Pizzapahvin heität tuulikaappiin.

Move on. Älä soita. Ei mitään yhteydenottoja. Joka ikinen viesti vie sinut entiselle huonoutta ylläpitävälle tasolle.

Vierailija
32/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotenkin käynyt niin, että se tapaaminen ei enää tuo hänelle intoa, vaan väsähtää ja 'nukahtaa sohvalle'.

Silloin kannattaa antaa olla hänen rauhassa. Mutta sinulla täytyy olla oma elämä koko ajan varalla. Se raivoaminen tulee juuri siitä, että itse varaa kalenterista ja elämästä illan, mutta toinen varaa Netflixin.

Jos kaveria ei kuulu, lähdet kirjastoon tai alat jäljentämään kaavoja lattialla. Teet yhden hengen ruokia, tai tilaat Opera Speciali Largen, syöt slicen, mutta käärit loput pakkaseen joka siivun erikseen voipaperiin ja muovipussiin. Pizzapahvin heität tuulikaappiin.

Move on. Älä soita. Ei mitään yhteydenottoja. Joka ikinen viesti vie sinut entiselle huonoutta ylläpitävälle tasolle.

Minä tykkään olla kotona tekemättä mitään. Miten siinä osoitan, että tämä on minun aikaani, minun elämääni?

Vierailija
33/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään olla kotona tekemättä mitään. Miten siinä osoitan, että tämä on minun aikaani, minun elämääni?

Puhelin kiinni. Ovikello pois päältä.

Vierailija
34/68 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian seurustelun alusta tietää, muuttuuko mies?

Vierailija
35/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä rentoutuisin, emme näkisi koskaan.

Ehkä voit vetää tästä omat johtopäätöksesi..

Vierailija
36/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pian seurustelun alusta tietää, muuttuuko mies?

Heti.

On helppoa nykyisin kännykkäkaudella sanoa olevansa soffalla katsomassa netflixistä tappeluleffaa vaik ois kavereitten luona!Tommoset tyypit pitää naisiaan löysässä köydessä hellassa kii,JOS vaikka tulee jotain kivempaa,sitten en mee sen muijan luo-tyyliin.

Ruoho on noilla tyypeillä aina vihreämpää muualla,ei siellä missä ovat!

Vierailija
37/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet sitten ottavat muijan jos ei sen kanssa haluta olla?

Vierailija
38/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman katon alla asuessa ei samoja ongelmia

Vierailija
39/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman katon alla asuessa ei samoja ongelmia

Jaa että mies vain nalkkiin? Kyllähän sittenkin voi viivytellä töissä tai kylillä.

Vierailija
40/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että oma elämä näkyy asenteessa. Seuraavan kerran kun laistaja ehdottaa tapaamista, sä et haluakaan. Olet ystävällinen, mutta vietät mieluummin iltasi kotona niin että et odota ketään. Toisen asia on sitten herättää sun mielenkiintosi uudelleen, jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän