Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelimies naisen näkökulmasta

Vierailija
28.10.2019 |

Tuli mieleen pari miespuolista tuttua, kun näitä pelimiesvalituksia tällä palstalla lukee. Molemmat ovat vahvasti pelimiehiä ja naisten rakastamia.

Toinen on kypsempi, 50, pitkässä parisuhteessa, välillä ollut suhteita, mutta vaimo kuten ystävätkin antavat anteeksi.

Toinen on tuleva pelimies, nuori 14 v poika, joka tulee erittäin hyvin toimeen naisten kanssa.

Yhdistävä tekijä molemmissa on se, että nämä aidosti pitävät naisista. Myös niistä naisista, joita eivät mitenkään yritä iskeä. He kehuvat kaikkia naisia, hymyilevät, flirttailevat, ja juttelevat. Saavat kaikki naiset tuntemaan itsensä hyväksi.

Lisäksi nämä ovat äärimmäisen kilttejä, avuliaita ja kohteliaita ihmisiä. Tämän äärimmäisen avuliaisuuden ja kiltteyden takia tosiaan ystäväpiiri antaa anteeksi hairahdukset, koska kaikki tietävät, miten tiukassa paikassa tämä mies on aina ollut minunkin tukenani.

Eli paras pelimiestaito mitä voi jäljitellä, on ole kiltti, huomaavainen ja ystävällinen ihan kaikille. Ja kilttiys ei ole ujoutta ja katkeraa kyräilyä, vaan toisten huomioimista ja auttamista.

Ja mikä tärkeintä. Pidä oikeasti naisista. Näe kaikki naiset oikeasti kauniina, ja kerro tämä tutuille naisille aidosti ja rehellisesti, liioittelematta. Viihdy naisten seurassa, ja pidä näiden juttuja hauskoina. Aidosti. Ihastu oikeasti naiseen, jota lähestyt, ja anna sen näkyä. Ja tutustu ensin naiseen sen verran hyvin, että tosiaan on jotain, mihin oikeasti ihastut.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että luontaiset pelimiehet puhuvat ja ajattelevat kuin naiset, ollen silti miehekkäitä muilta osin.

Ehkäpä se vetoaa.

Pelimies on kuin voimaantunut nainen joka antaa tunteiden viedä, tekee mitä haluaa ja kiertää jäykät moraalikäsitykset.

- sivusta touhua seuraillut

Vierailija
142/152 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!

Olen sanonut moneen kertaan että pelimiehet ovat tasokkaimpia miehiä ja halutuimpia myös parisuhteisiin. Naiset ovat aina kiistäneet tämän, luultavasti koska sanojana on ollut K&K-mies eikä nainen.

Nyt kun saman asian sanoo nainen, kaikki ovatkin samaa mieltä. Pelimies on tasokkain ja kokemus lukuisista naisista nostaa miehen tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin tyhmää naista löydykään, että uskoisi palstan muutaman umpisurkean kirjoittajan pelimies fan fictionin. Oikea yleisö löytyisi jostakin hikikomeroiden ryhmästä.

Moni näytää uskovan, sillä aloituksen peukut ovat 75/25, mitä ei koskaan näkisi vastaavassa miehen kirjoittamassa aloituksessa...

Vierailija
144/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Hyvä ketju!

Olen sanonut moneen kertaan että pelimiehet ovat tasokkaimpia miehiä ja halutuimpia myös parisuhteisiin. Naiset ovat aina kiistäneet tämän, luultavasti koska sanojana on ollut K&K-mies eikä nainen.

Nyt kun saman asian sanoo nainen, kaikki ovatkin samaa mieltä. Pelimies on tasokkain ja kokemus lukuisista naisista nostaa miehen tasoa.

Mitä nyt sitten kukakin tarkoittaa pelimiehellä. Näyttää siltä, että (naisia saamattomille) palstamiehille pelimies on kuka hyvänsä mies, joka on joskus ”kelvannut” naiselle.

Tuonne toiseen ketjuun kirjoitinkin, että en tietenkään valitse, en mihinkään tarkoitukseen, vastenmielistä miestä. Olen kuitenkin hyvin eri mieltä siitä, millainen on tasokas mies. Mulle se on kiva, huomaavainen, tuntemaan ja keskustelemaan kykenevä ihminen, joka ei ulkoisesti varmasti vastaa miesten täällä esittelemää ihannetta (lyhyt on okei, hentoinen rakenne plussaa, komea ei tarvitse olla ja se surullisen kuuluisa laatikkopää on jotain täysin irrelevanttia).

Minä en pelaile ja nämä miehet eivät pelaile, vaan homma on molemmille selvä alusta asti. Joskus näistä on tullut enemmänkin kuin yhden illan juttuja, mutta se ei ole ensisijaisena tavoitteena ollut kummallakaan silloin, kun samaan sänkyyn on päädytty. Monta hyvää ystävää olen heistä saanut.

Jotenkin tuntuu, että täällä kirjoittelevilta miehiltä on hämärtynyt taju siitä, että kyse on kahden aikuisen ihmisen vapaasta tahdosta ja täysissä sielunvoimissa tapahtuvasta toiminnasta, johon ei ulkopuolisilla luulisi olevan mitään sanomista.

Mutta eipä siinä, jatkakaa toki teorioidenne parissa, jos se tuo teille tyydytystä.

Vierailija
145/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ihminen joka vaihtaa kumppania kuin sukkia ja suhteessa ollessaan silmäilee kotinsa ulkopuolelle ei välitä aidosti kenestäkään. Se luontevuus ja rentous tulee siitä, että nämä ihmiset ei välitä mistään ja se tekee pelottomaksi ja rennoksi. Silloin on helppo olla kevyt ja lähestyttävä kaikille, koska ei koe riippuvuutta eikä kenengään reaktio kaada maailmaa. 

Eivät välitä mistään? Minä olen kyllä saanut sellaisen ei välitä mistään-kuvan palstan katkerista miehistä. Juuri niistä typeryksistä, jotka kuluttavat aikansa palstalla jankaten pelimiehistä ja pelotellen naisia, mitä kauheuksia seuraa jos haksahtavat suositun ja komean miehen seuraan. Nuo palstamiehet ovat niitä jotka eivät välitä kenestäkään. Eivät varmaan enää edes itsestään. He olisivat surkeimpia kumppaneita mitä voi kuvitella. Kuten moni nainen on joutunutkin huomaamaan.

"Pelimies" on todella huono sana, mutta on olemassa miehiä joista vaistoaa heti paikalla, että he menestyvät naisten parissa. Kaikki eivät ole pitkiä ja komeita eikä kaikista pitkistä ja komeista miehistä tule tuollaista vaikutelmaa. Mutta voimakas se vaikutelma on, silloin kun tuollainen mies tulee vastaan. Varmaan on samanlaisia naisiakin, naisena en vain vaistoa sitä.

En kyllä ihmettele, että tuollaiset miehet aiheuttavat palstamiehissä hillitöntä raivoa ja kateutta. Ärsyttäähän se varmaan, kun toisessa ihmisessä on jotain mitä itse ei voi ikinä saada, vaikka niin kovasti haluaisi. Miehet käsittelevät tuollaisia tunteita huonommin kuin naiset, kun miehillä yleensä on aika suuret luulot itsestään. Pojat kasvatetaan siihen.

Vierailija
146/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Hyvä ketju!

"Naiset" eivät voi kiistää mitään ja "naiset" eivät voi ikinä olla samaa mieltä mistään. Ei ole olemassa kollektiivista tietoisuutta joka on "naiset". Tämä on kerrottu sinulle monta, monta, monta kertaa. Mutta umpiluuhun ei uppoa mikään.

Kerran palstalla nainen sanoi että hän ei innostu miehistä, joilla on irtosuhteita. Joku mies kommentoi siihen, että pitäisi sitten elää kuten opettaa. Nainen kysyi, mistä mies päättelee että hän ei elä. No, mies oli lukenut toisesta keskustelusta jonkun naisen kertovan yhden yön jutuistaan. Siis ihan satunnaisen naisen, ei mitenkään liittynyt tähän toiseen. Mutta tuo mies ei vain ymmärtänyt, että eri naiset ajattelevat eri tavalla. Ei kerta kaikkiaan kyennyt käsittämään vaan vaati sattumanvaraisesti yhtä naista tilille toisen naisen sanomisista. Ja tuollaiset miehet saavat äänestää!!!

Vierailija
147/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Hyvä ketju!

"Naiset" eivät voi kiistää mitään ja "naiset" eivät voi ikinä olla samaa mieltä mistään. Ei ole olemassa kollektiivista tietoisuutta joka on "naiset". Tämä on kerrottu sinulle monta, monta, monta kertaa. Mutta umpiluuhun ei uppoa mikään.

Kerran palstalla nainen sanoi että hän ei innostu miehistä, joilla on irtosuhteita. Joku mies kommentoi siihen, että pitäisi sitten elää kuten opettaa. Nainen kysyi, mistä mies päättelee että hän ei elä. No, mies oli lukenut toisesta keskustelusta jonkun naisen kertovan yhden yön jutuistaan. Siis ihan satunnaisen naisen, ei mitenkään liittynyt tähän toiseen. Mutta tuo mies ei vain ymmärtänyt, että eri naiset ajattelevat eri tavalla. Ei kerta kaikkiaan kyennyt käsittämään vaan vaati sattumanvaraisesti yhtä naista tilille toisen naisen sanomisista. Ja tuollaiset miehet saavat äänestää!!!

On kyllä vähän outoa. Naisiakin on niin monenlaisia kuten on miehiäkin. Jos ei sitä ymmärrä, niin täytyy asua aika pienessä laatikossa.

Vierailija
148/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Hyvä ketju!

Mitä nyt sitten kukakin tarkoittaa pelimiehellä. Näyttää siltä, että (naisia saamattomille) palstamiehille pelimies on kuka hyvänsä mies, joka on joskus ”kelvannut” naiselle.

Tuonne toiseen ketjuun kirjoitinkin, että en tietenkään valitse, en mihinkään tarkoitukseen, vastenmielistä miestä. Olen kuitenkin hyvin eri mieltä siitä, millainen on tasokas mies. Mulle se on kiva, huomaavainen, tuntemaan ja keskustelemaan kykenevä ihminen, joka ei ulkoisesti varmasti vastaa miesten täällä esittelemää ihannetta (lyhyt on okei, hentoinen rakenne plussaa, komea ei tarvitse olla ja se surullisen kuuluisa laatikkopää on jotain täysin irrelevanttia).

Minä en pelaile ja nämä miehet eivät pelaile, vaan homma on molemmille selvä alusta asti. Joskus näistä on tullut enemmänkin kuin yhden illan juttuja, mutta se ei ole ensisijaisena tavoitteena ollut kummallakaan silloin, kun samaan sänkyyn on päädytty. Monta hyvää ystävää olen heistä saanut.

Jotenkin tuntuu, että täällä kirjoittelevilta miehiltä on hämärtynyt taju siitä, että kyse on kahden aikuisen ihmisen vapaasta tahdosta ja täysissä sielunvoimissa tapahtuvasta toiminnasta, johon ei ulkopuolisilla luulisi olevan mitään sanomista.

Mutta eipä siinä, jatkakaa toki teorioidenne parissa, jos se tuo teille tyydytystä.

Suurella todennäköisyydellä osa noista miehistä on sitä samaa tyyppiä, kuin ne joiden kanssa kinastelet täällä. Aivan varmasti tämän palstan alfa-beta-pelimiesteorieoiden kanssa kinaavista naisista on yhtynyt oikeassa elämässä ulitteleviensa miesten kanssa. Uliketjujen miehet ja naiset ovat kuin tehtyjä toisilleen...

Vierailija
149/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvauksessa ei mielestäni ollut mikään pelimies, vaan aidosti mukava mies. Olettaen, että hän käyttäytyy vilpittömästi, kuten ap kuvaili. Heitä on kyllä olemassa, mutta ei kovin paljon. He luovat hyvää ilmapiiriä ympärilleen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Pelimies on kuitenkin erilainen. Hän kyllä jaksaa pitää yllä kiillotettua kuvaa itsestään, koska tavoitteena on tehdä vaikutus tiettyihin naisiin. Hän tietää millä keinoilla hänestä pidetään, joten hän yrittää olla mukava kaikille. Pidemmän ajan kuluessa tuo kulissi kuitenkin pettää eri tilanteissa ja totuus alkaa paljastua. Omassa tutussa suhteessaan hän ei sitten jaksa esittää mitään ja hänestä saattaa paljastua itsekäs mulk*u.

Vierailija
150/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Hyvä ketju!

Suurella todennäköisyydellä osa noista miehistä on sitä samaa tyyppiä, kuin ne joiden kanssa kinastelet täällä. Aivan varmasti tämän palstan alfa-beta-pelimiesteorieoiden kanssa kinaavista naisista on yhtynyt oikeassa elämässä ulitteleviensa miesten kanssa. Uliketjujen miehet ja naiset ovat kuin tehtyjä toisilleen...

Osa mistä miehistä?

Vierailija
151/152 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Hyvä ketju!

Suurella todennäköisyydellä palstan ulisijat eivät ole eläessään yhtyneet yhteenkään elävään naiseen.

Vierailija
152/152 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kuvauksessa ei mielestäni ollut mikään pelimies, vaan aidosti mukava mies. Olettaen, että hän käyttäytyy vilpittömästi, kuten ap kuvaili. Heitä on kyllä olemassa, mutta ei kovin paljon. He luovat hyvää ilmapiiriä ympärilleen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Pelimies on kuitenkin erilainen. Hän kyllä jaksaa pitää yllä kiillotettua kuvaa itsestään, koska tavoitteena on tehdä vaikutus tiettyihin naisiin. Hän tietää millä keinoilla hänestä pidetään, joten hän yrittää olla mukava kaikille. Pidemmän ajan kuluessa tuo kulissi kuitenkin pettää eri tilanteissa ja totuus alkaa paljastua. Omassa tutussa suhteessaan hän ei sitten jaksa esittää mitään ja hänestä saattaa paljastua itsekäs mulk*u.

"Ap:n kuvauksessa ei mielestäni ollut mikään pelimies, vaan aidosti mukava mies."

Ei pelimies vaan aidosti mukava mies, jolla on ollut lukuisia sivusuhteita? Jos tällainen mies ei ole pelimies, niin millainen sitten on?

"Olettaen, että hän käyttäytyy vilpittömästi, kuten ap kuvaili."

Tietysti naiset aina olettavat heitä kehuvan ja sytyttävän miehen olevan vilpitön. Elleivät olettaisi, eihän mies pärjäisi pelimiehenä.

Ketjun aihehan oli pelimies naisen näkökulmasta. Naisen näkökulmasta pelimies on aito. Tällaisen miehen miespuoliset kaverit toki tietävät ettei kaikki ole niin aitoa, mutta harvemmin sanovat mitään asiasta

Millaisia luulet pelimiesten olevan? Dressman-pikkutakkipellejä joista näkee kilometrin päähän että kaikki on esittämistä?