Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko nauraa? Katso tänään kello 21:00 A-studio jossa käsitellään eduskuntaan menevää kannabisaloitetta.

Vierailija
28.10.2019 |

"Ratkeaako huumeongelma rangaistuksista luopumalla? Kannabisaloite etenee eduskuntaan. Katri Makkonen juontaa. #yleastudio HD"

En tiedä keitä on kutsuttu "asiantuntijoiksi", mutta voin jo kuvittella kuinka pelotellaan porttiteorioilla, psykooseilla ja lasten huumeidenkäytöllä vailla mitään totuuspohjaa.

Kommentit (275)

Vierailija
21/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista että tätäkin ajetaan väkisin aina läpi. Työskentelen itse päihdenuorten parissa ja kaikki joita olen urallani kohdannut ovat kertoneet kannabiksen olleen niitä ensimmäisiä päihteitä joita he ovat kokeilleet. Ei mene mulle enää läpi se että on luonnontuote ja ei mitään haittoja. Olen nähnyt kyllä mitä ne haitat on. 

Jos joku päihteeksi laskettava pitää laillistaa niin se voisi olla nuuska. Veroja jää saamatta kauheat määrät valtiolta. Kannabista älkää hyvät ihmiset ikinä laillistako.

Vierailija
22/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ne hampusta saatavat rahat kelpaavat joillekin, kun ei verottajalle kelpaa. Hamppu laillistuu Suomessa viimeisenä maana koko Maapallolla, siihen mennessä naapurimaihin on virrannut miljardeittain rahaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini ja bordellit samalla logiikalla laillisiksi.

Vierailija
24/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kannabis tulee lailliseksi lopetan verojen maksun. Miksi kustantaa muiden pössyttelyä ja niistä yhteiskunnalle koituvat kuluja, ei kuulu enää mulle. Maksakoot itse. Haistakaa

Mutta nykytilanteessahan sä niitä maksat, kun myynti on laittomissa käsissä ja verotonta. Jos ois laillista, niin niitä verotuloja tulis siitä kannabiksesta niin paljon, että sun maksamat verot ois ihan itikanpissi Itämeressä niiden rinnalla.

Paskat. Kuluja tulee enemmän.

Ne kuluthan on jo täällä, ei niitä sen kummemmin lisää tulis.

Vierailija
25/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit vauhdissa.

Mitä tarkoitat?

Vihervassarit kannattaa

Äänestän persuja ja tietenkin kannatan aloitettta. En halua, että rikolliset rikastuvat.

Vierailija
26/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelijät on huollettavia.

Vierailija
27/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kannabis tulee lailliseksi lopetan verojen maksun. Miksi kustantaa muiden pössyttelyä ja niistä yhteiskunnalle koituvat kuluja, ei kuulu enää mulle. Maksakoot itse. Haistakaa

Mutta nykytilanteessahan sä niitä maksat, kun myynti on laittomissa käsissä ja verotonta. Jos ois laillista, niin niitä verotuloja tulis siitä kannabiksesta niin paljon, että sun maksamat verot ois ihan itikanpissi Itämeressä niiden rinnalla.

Paskat. Kuluja tulee enemmän.

Perustele väitteesi.

Vierailija
28/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Latvalahojen kannabistien työkyvyttömyys- ja eläkemaksut jää tavallisten kansalaisten maksettavaksi. En kannata.

Nomen est omen.

Vierailija
29/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokaiinista sais vielä enemmän verotuloja.

Oletko varma? Kokaiinin käyttäjiä ei ole yhtä paljon kuin kannabiksen.

Vierailija
30/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että tätäkin ajetaan väkisin aina läpi. Työskentelen itse päihdenuorten parissa ja kaikki joita olen urallani kohdannut ovat kertoneet kannabiksen olleen niitä ensimmäisiä päihteitä joita he ovat kokeilleet. Ei mene mulle enää läpi se että on luonnontuote ja ei mitään haittoja. Olen nähnyt kyllä mitä ne haitat on. 

Jos joku päihteeksi laskettava pitää laillistaa niin se voisi olla nuuska. Veroja jää saamatta kauheat määrät valtiolta. Kannabista älkää hyvät ihmiset ikinä laillistako.

Veikkaan, että ensimmäiset päihteet olivat tupakka sekä alkoholi.

Vierailija
31/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KANAPIS TAPPAA!! LAPSET KUOLEE!! SPORTTITEORIA! APUAA!!

Kanapis vie kirjotustairon?

Vierailija
32/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Latvalahojen kannabistien työkyvyttömyys- ja eläkemaksut jää tavallisten kansalaisten maksettavaksi. En kannata.

Sama homma nykyään myös alkoholistien kanssa. Miksi sitä alkoholia ei ole kielletty? Käytätkö sinä etyylialkoholia?

Vierailija
33/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit vauhdissa.

Kokoomusnuoretkin kannattaa kannabiksen laillistamista, vihervassareita tietty nekin.

Kyllä liberaali oikeisto yleensä kannattaa laillistamista.

Vierailija
34/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokaiinista sais vielä enemmän verotuloja.

Oletko varma? Kokaiinin käyttäjiä ei ole yhtä paljon kuin kannabiksen.

Kohta olis😎

Vierailija
35/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä käyttäisi. Jo kokeilu on vaarallista.

Luotan ennemmin valtiovallan hyväksymään hyvään ja raikkaaseen punaviiniin.

Tutkitusti se on terveydelle _hyväksi_!

Sinccis

(siinä on flavonoideja ynnä muita pienhivenaineita)

Vierailija
36/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkeli on vaaraton. Hyvä bordellihuume.

Vierailija
37/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen puolustajat varmaan jotain myssypäivä nukkavieruissa villapaidoissa ja silmät seisoo päässä kun selittäväy kuinka hyvä juttu kannabis on 😂

Kaikki siitä tykkää.

Mummot kokeilevat pilveä ensimmäistä kertaa elämässään

Vierailija
38/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju täyttyi heti laillistamisen vastustajien öyhöttämisellä, mutta perusteluja tai tutkimustietoa heillä ei ole antaa toisin kuin laillistamisen puolustajilla.

Vierailija
39/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Kanadassa on laillista.

Vierailija
40/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä käyttäisi. Jo kokeilu on vaarallista.

Luotan ennemmin valtiovallan hyväksymään hyvään ja raikkaaseen punaviiniin.

Tutkitusti se on terveydelle _hyväksi_!

Sinccis

(siinä on flavonoideja ynnä muita pienhivenaineita)

Mitä vaaroja kokeilusta aiheutuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän