Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko nauraa? Katso tänään kello 21:00 A-studio jossa käsitellään eduskuntaan menevää kannabisaloitetta.

Vierailija
28.10.2019 |

"Ratkeaako huumeongelma rangaistuksista luopumalla? Kannabisaloite etenee eduskuntaan. Katri Makkonen juontaa. #yleastudio HD"

En tiedä keitä on kutsuttu "asiantuntijoiksi", mutta voin jo kuvittella kuinka pelotellaan porttiteorioilla, psykooseilla ja lasten huumeidenkäytöllä vailla mitään totuuspohjaa.

Kommentit (275)

Vierailija
1/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANAPIS TAPPAA!! LAPSET KUOLEE!! SPORTTITEORIA! APUAA!!

Vierailija
2/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että keskustelun taso olisi parantunut ja, että vieraina olisi tutkijoita sekä alan asiantuntioita. Valittavasti uskon, että sinne on otettu ne samat hörhöt öyhöttämään kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kannabis tulee lailliseksi lopetan verojen maksun. Miksi kustantaa muiden pössyttelyä ja niistä yhteiskunnalle koituvat kuluja, ei kuulu enää mulle. Maksakoot itse. Haistakaa

Vierailija
4/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit vauhdissa.

Vierailija
5/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jättää ohjelman katsomisen väliin, vaikka aihe sinänsä kiinnostaisikin. Siellä kun on luultavasti ne samat kukkahattutädit ja -sedät selittämässä kuinka kannabis vie turmioon 10 % varmuudella ja koukkuun jää heti ensimmäisestä kokeilusta. Samaan hengenvetoon vielä puolustelevat alkoholia, koska se on tuttu ja turvallinen päihde, jos nyt jotain päihdettä täytyy käyttää. 

Vierailija
6/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kannabis tulee lailliseksi lopetan verojen maksun. Miksi kustantaa muiden pössyttelyä ja niistä yhteiskunnalle koituvat kuluja, ei kuulu enää mulle. Maksakoot itse. Haistakaa

Mitä kuluja niistä sulle koituu?

Vierailija
7/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit vauhdissa.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
8/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappio-yhteiskunta,

Vierailija
9/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit vauhdissa.

Mitä tarkoitat?

Vihervassarit kannattaa

Vierailija
10/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vihervassarit uskaltavat tulla omalla naamalla studioon puolustamaan typerää aloitettaan.

Vierailija
11/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen ollessa laitonta sinä maksat niistä kuluista enemmän. Se on kumma ettei tajuta laillisuuden etuja vaan halutaan tukea rikollisuutta lain voimalla. Tämä on ihan absurdi tilanne.

12/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi siellä oli joku latvalaho kannabisti sopertelemassa, hyvä jos tuolillaan pysyi. Voiko parempaa propagandaa ollakaan...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nykytilanteessahan sä niitä maksat, kun myynti on laittomissa käsissä ja verotonta. Jos ois laillista, niin niitä verotuloja tulis siitä kannabiksesta niin paljon, että sun maksamat verot ois ihan itikanpissi Itämeressä niiden rinnalla.

Vierailija
14/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rappiota, lisää huollettavia, lisää äänestäjiä.

Vierailija
15/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nykytilanteessahan sä niitä maksat, kun myynti on laittomissa käsissä ja verotonta. Jos ois laillista, niin niitä verotuloja tulis siitä kannabiksesta niin paljon, että sun maksamat verot ois ihan itikanpissi Itämeressä niiden rinnalla.

Paskat. Kuluja tulee enemmän.

Vierailija
16/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen puolustajat varmaan jotain myssypäivä nukkavieruissa villapaidoissa ja silmät seisoo päässä kun selittäväy kuinka hyvä juttu kannabis on 😂

Vierailija
17/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä narkkareita oikein sikiää? Miksi pitää käyttää yhtään mitään huumeita?

Olen nähnyt tuttavapiirissäni kuinka kannabis on vienyt nuoria tuhoon.

Vierailija
18/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bordellit Suomeen lailliseksi. Saadaan verotuloja?

19/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvalahojen kannabistien työkyvyttömyys- ja eläkemaksut jää tavallisten kansalaisten maksettavaksi. En kannata.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
20/275 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokaiinista sais vielä enemmän verotuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi