Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffimies valehteli sitten pituutensa :D 10 senttiä suuntaan tai toiseen, heh mitäs väliä sillä on?

Vierailija
27.10.2019 |

Olen itse 164cm aika tarkalleen. Mies sanoi viesteissä olevansa 175cm. MIES OLI OIKEASTI lähempänä 165cm. Oli minun pituiseni, nippanappa puoli senttiä pidempi.

Kiitos tästä. Miesten matikkaa?

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli kerran riitaa treffeillä tuosta pituudesta.

Nainen alkoi väittämään että olen paljon pidempi kuin 175cm.

Lopulta huudettiin toisille kasvotusten. Hän väitti että valehtelen ja että näytän vähintään +180cm.

Kotona sitten mittasin kun jäi arvelluttamaan ja tulokseksi sain 173cm.

Nainen kyllä lähetteli vielä viestejä ja pyyteli anteeksi.

En koskaan antanut anteeksi, sillä pituuttani oli loukattu.

Vierailija
82/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakenne, lihasten määrä ja moni muukin asia vaikuttaa siihen painoon niin paljon, että kaksi samanpainoista voivat näyttää täysin erilaisilta.

No eipä juuri.  On oikeastaan kolme vaihtoehtoa: lihaksikas (lihakset kun ovat ihraa paljon tiheämpää: esimerkiksi simpanssit eivät kellu, koska niiden massasta niin suuri osa on lihasta, ja niin vähän rasvaa); tiimalasivartalo (jolloin rasva on kerääntynyt ns. sopiviin paikkoihin ja tasaisesti ihon alle), tai omenavartalo (tikkujalat, pömppövatsa, peppu joka on kokonaan selkärangan etupuolella ja sijoittuu lähinnä reisien ja polvien väliin, useimmiten vieläpä sellainen roikkuva löllykkäosa lähinnä peppureikää).

Tämä on tietysti ns. víhafakta omenavartaloisten naisten mielestä, johon valitettavasti suurin osa naisista kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö hänen pituuttaan, vai lukiko se hänen profiilissaan?

Kyllä muakin ärsyttäisi, jos deitti kysyisi mun ulkönäöstä jotain, jopa loukkaavaa. Valehtelu on silti väärin ja tosi outoa.

Vierailija
84/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyitkö sä siltä suoraan, että minkä pituinen se on? Tosi outoa

Vierailija
85/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kuulun itse niihin naisiin, joka haluaa tietää miehen pituuden. Haluan olla ennen treffejä mahdollisimman varma siitä, että meillä voisi synkata ja lyhyet miehet eivät ole mun juttu. Ainakaan yleensä. Olen tavannut noin viisi alle 180 cm miestä, joista olisin voinut kiinnostua.

Nettitreffeillä vaan joutuu menemään todennäköisyyksien mukaan.

Kunhan et kysy heiltä suoraan, niin ok. Muuten tosi junttia.

Vierailija
86/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä törkeää olisi jos nainen valehtelisi kuppikokonsa. Luulisi että on laadukkaan naisen kanssa menossa treffeille, mutta paikalle saapuukin lauta.

IIK! Sika.

Vierailija
87/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenellekään tullut mieleen, että AP:lla saatoi olla 5-10cm korot jalassa? Eli todellisuudessa mies ollutkin esim. 173-175cm luokkaa ja mm. huonolla ryhdillä saa helposti 3-5cm omasta pituudesta pois ts. naisten kuuluisa hahmotuskyky taas kerran hakusessa...

Noin on. Olen tuon todennut lukuisat kerrat. Ja olen nainen.

Vaikka olis samanpituiset mies ja nainen, niin nainen näyttää aina pitemmältä. Näyttää vaikka olisi ballerinat jalassaan.

Olin kerran häissä, jossa mies oli 5cm pidempi ( niin kertoivat)kuin nainen, mutta olivat niukin naukin samanpituisia, vaikka morsiolla oli korottomat ballerinat juhlakenkinä. Ryhti, olemus vie tai tuo viitisen senttimetriä.

Vierailija
88/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä törkeää olisi jos nainen valehtelisi kuppikokonsa. Luulisi että on laadukkaan naisen kanssa menossa treffeille, mutta paikalle saapuukin lauta.

Olet seksistinen sovinisti. Hyi.

Vierailija
89/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ilmoittaa kehonmuodostaan normaali, se tarkoittaa 30 kilon ylipainoa, urheilullinen on taas sohvaperuna isävatsalla eli vain 10 kiloa ylipainoa.

Vierailija
90/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelee mitä tahansa, niin ei siitä ainakaan suhdetta tule. Epärehellinen mikä epärehellinen.

Miehet valehtelee liian usein pituutensa ja ikänsä. Niinkun eihän siitä jää kiinni, eihän? I dioo tit!

Välillä olen törmännyt eksiini deittisivuilla. Toinen, alkoholistiksi paljastunut, sanoo juovansa harvoin ja toinen, jolla oli valtava pyöreä maha sanoo olevansa normaalirakenteinen.

Tinder on siitä hyvä, että näkee kuvia - jos ne ei sitten ole jotain 20 v vanhoja. Kannattaa kysyä, milloin kuvat on otettu.

Kyllä, joku u l i tuntuu kovasti ahdistuvan täällä, kun valehteleminen ei olekaan naisille ok!

Vierailija
91/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenellekään tullut mieleen, että AP:lla saatoi olla 5-10cm korot jalassa? Eli todellisuudessa mies ollutkin esim. 173-175cm luokkaa ja mm. huonolla ryhdillä saa helposti 3-5cm omasta pituudesta pois ts. naisten kuuluisa hahmotuskyky taas kerran hakusessa...

Kyllä nainen tietää, jos laittaa 10 cm korot jalkaan. Sen verran tuo lisää pituutta, ettei sitä voi olla huomaamatta. Ja aikamoinen Quasimodo täytyy olla, jos 5 cm lähtee huonolla ryhdillä.

Vierailija
92/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 cm menee kyllä vielä valehteluksi, mutta parin sentin heitto saattaa mennä iän mukanaan tuoman "kasaan painumisen" myötä. Ainakin meillä tytär on mittauksen mukaan lyhyempi kuin isänsä viimeisimmässä mittauksessa, mutta tyttö on kuitenkin pidempi, jos heidät laittaa vierekkäin. Isä on siis painunut kasaan kuten yleensä kaikille aikuisille käy.

Vierailija
93/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin, että nettiin ladataan kauneimmat ja edustavimmat kuvat itsestä. Ymmärrän että ulkonöäkö on huoliteltu. Meikit naamassa ja tukka laitettu ja kauniit vaatteet päällä. Korkokengätkin on ihan kivat.

Se, mitä en ymmärrä on valehtelu. Jos et ole aidosti urheilullinen, älä mainosta sitä. Se että satunnaisesti liikut, ei tee sinusta urheilullista.!! Etenkin miehet kuvittelevat näin.

Älä valehtele ulkonäöstä. Jos olet 20 kg liikapainoinen, niin kerro se. Älä väitä olevasi normaalipainoinen tällöin!

Älä käytä vanhoja valokuvia.

Älä filteröi kuviasi. On törkeää, ettei Tinderkuvista erota livenä olevaa henkilöä.

On törkeää valehdella painosta, elintavoista, pituudesta ja iästä ja lapsista.

On törkeää jos valehtelee juomisestaan ja tupakoinnista.

Meikkaus, korkokengät ja kaunis vaatetus (kuten push up liivit ja korkokengät) on Ok!

Vierailija
94/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä vai alapääänsä pituuden. Voihan sitä kasvattaa hiuksensa pitkäksi j a nostaa pystyyn.

Vierailija
95/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä miehet yrittävät saavuttaa valehtelemalla pituutensa. Moni ei lyhyttä miestä halua, mutta auttaako siinä se, että valehtelee olevansa 10 cm pidempi kuin todellisuudessa on?

Ja muutenkaan en ymmärrä valehtelua. Jos valehtelee jo ennen tapaamista, niin eipä osaa olla rehellinen myöhemminkään. Kannattaisi siis oikeasti olla rehellinen. Toki tuo koskee molempia sukupuolia. Ei se paljon auta kumpaakaan, jos kuvat on otettu 15 vuotta ja 20 kiloa sitten.

Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies ja pitkälle naiselle pitkä mies. Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää? Jos nainen on itse 165cm persjalkainen tatti niin hänelle kuluu max 170cm mies.

Toki myös kynnelle kykenevä tappimies haluaa ja ottaa pitkän ja pitkäsäärisen näyttävän naisen, mikäli status antaa siihen varaa.

Tummaihoiselle varmaan myös kuuluu tummaihoinen puoliso, ja vaalealle vaalea. Isorintaiselle pitkähiuksiselle naiselle isorintainen pitkähiuksinen mies, eiku miten se meni?

Kukaan ei kuulu kellekään. Olen 161cm pituudeltani, ja mieheni on 191cm. Emme tavanneet netissä, joten ikänsä, pituutensa, ja muut ulkoiset seikat pystyi arvioimaan heti oikein. En tee pituustiedolla mitään, mutta olihan se vähän erikoista kun aikolinaan eräs mies jätti kertomatta että istuu pyörätuolissa. En tiedä oliko tarkoitus jallittaa minut, mutta varmasti hänkin ymmärsi jo etukäteen että tuollaisen kertomattajättäminen ei hyvää hänestä kerro.

Vierailija
96/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon noissa tilanteissa sanonut heti ihan suoraan et "sori, mut en mä kyllä sun kanssa sopinut treffejä eli eiköhän tämä ollut tässä. Kannattaa suosia jatkossa rehellisyyttä."

Saman teen myös niille, jotka laittavat sen 10 vuotta vanhan kuvan, näitä miehiä on yllättävän paljon. Pitää kohta pyytää poseeraamaan päivän Hesarin kanssa kohta...

Itseltäni läski 35v matami halusi monta kuvaa ja sanoin hänelle, että kai hän ymmärtää, ettei tuolla ulkonäöllä ole varaa vaatia

Huutikset

Vierailija
97/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on. Olen tuon todennut lukuisat kerrat. Ja olen nainen.

Vaikka olis samanpituiset mies ja nainen, niin nainen näyttää aina pitemmältä. Näyttää vaikka olisi ballerinat jalassaan.

Olin kerran häissä, jossa mies oli 5cm pidempi ( niin kertoivat)kuin nainen, mutta olivat niukin naukin samanpituisia, vaikka morsiolla oli korottomat ballerinat juhlakenkinä. Ryhti, olemus vie tai tuo viitisen senttimetriä.

Usein naiset ilmoittavat pituutensa todellista pienemmäksi ja miehet todellista isommaksi. Siis ihan deittipalstojen ulkopuolella.

Vierailija
98/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin kunhan puheet, tekstit ja kuvat olisi todenmukaiset niin olisi kaikille hyvä.

Vierailija
99/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi laittaa samanlaiset profiilit kuin naiset. Pikkuvarpaasta kuva eikä tekstiä niin ei tulisi valheellisia väittämiä.

Vierailija
100/114 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä miehen pituudesta, mutta ikänsä roimasti alaspäin valehtelleen kanssa olen käynyt treffeillä. Totuus tietenkin paljastui vasta tavatessa...... Kyllä ketutti! Mikä idea sellaisessakin on, kun aivan selkeästi olin ilmaissut, että etsin OMANIKÄISTÄ seuraa???

No olisitko lähtenyt treffeille, jos mies olisi kertonut rehellisesti ikänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän