Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffimies valehteli sitten pituutensa :D 10 senttiä suuntaan tai toiseen, heh mitäs väliä sillä on?

Vierailija
27.10.2019 |

Olen itse 164cm aika tarkalleen. Mies sanoi viesteissä olevansa 175cm. MIES OLI OIKEASTI lähempänä 165cm. Oli minun pituiseni, nippanappa puoli senttiä pidempi.

Kiitos tästä. Miesten matikkaa?

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten matikka heittää pituussuunnassa, naisilla se heittää leveyssuunnassa.

Heittää se miehillä myös leveyssuunnassa. Jos saisin euron aina kun joku mies ilmoittaa että hänen korkea BMI:nsä johtuu lihaksista...

Vierailija
62/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen saa kysyä miehen pituutta, mutta mies ei saa kysyä naisen painoa, jos molemmilla kysymyksen syy on sen selvittäminen kokeeko toisen fyysisesti viehättäväksi?

Mikään ei estä miestä kysymästä eikä mikään pakota miestä vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se iän valehtelu alakanttiin miehillä on yleistä... Vaikka näkee kilometrin päähän, että ikää on melkein 50-v...

Vierailija
64/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset usein valehtelee koko naamansa, kun se pitää ajaa niiden filttereiden läpi.

Vierailija
65/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen saa kysyä miehen pituutta, mutta mies ei saa kysyä naisen painoa, jos molemmilla kysymyksen syy on sen selvittäminen kokeeko toisen fyysisesti viehättäväksi?

Kai sitä nyt saa kysyä, vaikkei varmaan kannata. Itse en kysyisi miehen pituuttakaan.

Mutta suurin osa miehistä ei tee mitään tiedolla naisen painosta. Ei sitä oikeasti ymmärretä, niin monesti saa lukea kuinka vaikka yli 60kg nainen on aina valas tai jotain muuta yhtä typerää. Ruumiinrakenne, lihasten määrä ja moni muukin asia vaikuttaa siihen painoon niin paljon, että kaksi samanpainoista voivat näyttää täysin erilaisilta.

Vierailija
66/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?

Onko valehtelu meikkaamalla hyväksyttävää? Entä botox, tai muun kauneuskirurgia?

Hyss ei tällä palstalla puhuta naisista. Vain miehet on pahoja. Ja huijaa. Miesten vika. Piste. .

Vierailija
67/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jokaisen olisi hyvä olla sinut oman pituutensa kanssa; jokainen on syystä tietyn pituinen ja ainutlaatuinen sellaisena.

Olen itse 179cm pitkä enkä haluaisi olla yhtään pitempi, koska en halua olla yhtään hitaampi ja kömpelömpi kuin jo olen ja harrastuksissani lisäpituudesta olisi vain haittaa. En myöskään halua, että nainen katselee minua rumimmasta mahdollisesta kuvakulmasta eli alhaaltapäin. Kukaan ei ota kuvia leukansa alta, koska silloin naama ei näytä kovin hehkeältä enkä halua, että nainenkaan katselee minua sieltä. Haluaisin naisen olevan vähän itseäni lyhyempi, mutta kuitenkin alle kymmenen senttiä lyhyempi. 

Ok. Eli tapaat unelmiesi naisen, mutta hän on 164 cm, siihen loppuu, koska kymmenen sentin sääntösi ei toteudu.

Vierailija
68/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulun itse niihin naisiin, joka haluaa tietää miehen pituuden. Haluan olla ennen treffejä mahdollisimman varma siitä, että meillä voisi synkata ja lyhyet miehet eivät ole mun juttu. Ainakaan yleensä. Olen tavannut noin viisi alle 180 cm miestä, joista olisin voinut kiinnostua.

Nettitreffeillä vaan joutuu menemään todennäköisyyksien mukaan.

Vierailija
69/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten naisen ikä on niin suuri salaisuus, tai paino?

Entä miksi naiset ei ilmoita panojensa määrää, onko 54 vai 254?

Vierailija
70/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkihuijarit tilille kirjoitti:

Miksi naiset meikkaa? koska huijaavat miehiä siten. 

Hiusten värjääminen on huijausta myös!

MUISTAKAA - Hiuksiaan värjäävään naiseen ei voi kosktaan luottaa. Saatika meikkaavaan

Parran ajaminen ja hiusten leikkaaminen on myös huijausta. Ja olkatoppaukset.

Yksi yleinen miehillä oli, että kuvissa kasvojen iho oli tosi hyvässä kunnossa. Todellisuudessa sitten kunnon akne, josta yhdessäkään kuvassa ei ollut mitään viitettä. Ilmeisesti käytössä vanhat tai muokatut kuvat.

Vierailija
71/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keskivertoa lyhyempi mies (170) ja aiemmin ollessani suhteessa olin sinut pituuteni kanssa. Ei käynyt mielessäkään edes, että olisinpa pidempi tms. Nyt vapaille markkinoille astuttuani olenkin huomannut, että olen todella kriittinen omasta pituudestani ja haluan varmistella aina ennen deittejä naiselta että hänelle ok minun pituus. Johtunee siitä, että useampi on jo tyrmännyt pituuteni vuoksi minut ennen tapaamista. Kaikkea sitä joutuu kokemaan tässä lihamyllyssä...

Vierailija
72/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten matikka heittää pituussuunnassa, naisilla se heittää leveyssuunnassa.

Heittää se miehillä myös leveyssuunnassa. Jos saisin euron aina kun joku mies ilmoittaa että hänen korkea BMI:nsä johtuu lihaksista...

Tiedustelet siis joka mieheltä aina tarkkaan tämän pituuden ja painon. Tekevätkö samoin sinulle?

Vierailija
73/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkihuijarit tilille kirjoitti:

Miksi naiset meikkaa? koska huijaavat miehiä siten. 

Hiusten värjääminen on huijausta myös!

MUISTAKAA - Hiuksiaan värjäävään naiseen ei voi kosktaan luottaa. Saatika meikkaavaan

Parran ajaminen ja hiusten leikkaaminen on myös huijausta. Ja olkatoppaukset.

Yksi yleinen miehillä oli, että kuvissa kasvojen iho oli tosi hyvässä kunnossa. Todellisuudessa sitten kunnon akne, josta yhdessäkään kuvassa ei ollut mitään viitettä. Ilmeisesti käytössä vanhat tai muokatut kuvat.

Joopa joo ja naiset ei harrasta, ei.

Vierailija
74/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä miehen pituudesta, mutta ikänsä roimasti alaspäin valehtelleen kanssa olen käynyt treffeillä. Totuus tietenkin paljastui vasta tavatessa...... Kyllä ketutti! Mikä idea sellaisessakin on, kun aivan selkeästi olin ilmaissut, että etsin OMANIKÄISTÄ seuraa???

Vierailija
75/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä miehen pituudesta, mutta ikänsä roimasti alaspäin valehtelleen kanssa olen käynyt treffeillä. Totuus tietenkin paljastui vasta tavatessa...... Kyllä ketutti! Mikä idea sellaisessakin on, kun aivan selkeästi olin ilmaissut, että etsin OMANIKÄISTÄ seuraa???

Setämies on kuule iätön.

Vierailija
76/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?

Valehtelevathan naisetkin aina painonsa.

Vierailija
77/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se on 10 vuotta, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
78/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U l i alkaa hermostua. Vastaukset tulevat yhä tiheämmin: kaikki naiset sitä ja tätä, ikänsä, painonsa, meikkinsä yhyy 😂 Pian tulee itkupotkuråivari

Vierailija
79/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekään tullut mieleen, että AP:lla saatoi olla 5-10cm korot jalassa? Eli todellisuudessa mies ollutkin esim. 173-175cm luokkaa ja mm. huonolla ryhdillä saa helposti 3-5cm omasta pituudesta pois ts. naisten kuuluisa hahmotuskyky taas kerran hakusessa...

Vierailija
80/114 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä törkeää olisi jos nainen valehtelisi kuppikokonsa. Luulisi että on laadukkaan naisen kanssa menossa treffeille, mutta paikalle saapuukin lauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi