Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffimies valehteli sitten pituutensa :D 10 senttiä suuntaan tai toiseen, heh mitäs väliä sillä on?

Vierailija
27.10.2019 |

Olen itse 164cm aika tarkalleen. Mies sanoi viesteissä olevansa 175cm. MIES OLI OIKEASTI lähempänä 165cm. Oli minun pituiseni, nippanappa puoli senttiä pidempi.

Kiitos tästä. Miesten matikkaa?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?

Vierailija
2/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffailu on ylipäätään laiskojen hommaa. Jalkautukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä miehet yrittävät saavuttaa valehtelemalla pituutensa. Moni ei lyhyttä miestä halua, mutta auttaako siinä se, että valehtelee olevansa 10 cm pidempi kuin todellisuudessa on?

Ja muutenkaan en ymmärrä valehtelua. Jos valehtelee jo ennen tapaamista, niin eipä osaa olla rehellinen myöhemminkään. Kannattaisi siis oikeasti olla rehellinen. Toki tuo koskee molempia sukupuolia. Ei se paljon auta kumpaakaan, jos kuvat on otettu 15 vuotta ja 20 kiloa sitten.

Vierailija
4/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut existäni. Nuo 170 paikkeilla olevat ainakin tuntuvat vähintään sen muutaman sentin lisäävän. Ja itse olen yli sen, joten huomaahan sen heti.

Vierailija
5/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs väliä sillä on?

Vierailija
6/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt samoin Tinder deitin kanssa.

Minä olen vain 150 cm pitkä ja tämä mies oli minua nippa nappa 5 cm pidempi:D

Mies valehteli pituutensa. Ja muistakin asioista. Jätin hänet. Valehtelu jo lähtökohtaisesti oli iso tuen off ja varoitus valo.

Vierailija
7/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?

Onko valehtelu meikkaamalla hyväksyttävää? Entä botox, tai muun kauneuskirurgia?

Vierailija
8/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon noissa tilanteissa sanonut heti ihan suoraan et "sori, mut en mä kyllä sun kanssa sopinut treffejä eli eiköhän tämä ollut tässä. Kannattaa suosia jatkossa rehellisyyttä."

Saman teen myös niille, jotka laittavat sen 10 vuotta vanhan kuvan, näitä miehiä on yllättävän paljon. Pitää kohta pyytää poseeraamaan päivän Hesarin kanssa kohta...

Vierailija
9/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet naiset valehtelevat painonsa tinderissa? Tapasin kerran mukavalta vaikuttavaa naista joka sanoi painavansa 65 kiloa mutta kun hän saapui treffeille niin oikeasti elopainoa oli varmaan 20 kg enemmän.

Vierailija
10/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätänsä infoatte jotain senttejä ja kiloja, ihan kuin olisitte jääneet johonkin lapsuuden ajan ystäväkirja-levelille?

Mitä tekemistä kiinnostavan ihmisen löytymisellä on senttien ja kilojen kanssa, entä rakkauden?

Itse olen ihastunut niin lyhyihin kuin pidempiinkin, sekä laihempiin ja pulleampiin miehiin. En näe tuollaisia ulkonäkoasioita ollenkaan kemiaan, rakkauteen, yhteisiin toiveisiin ja perheen perustamiseen, edes seksiin liittyvinä asioina.

Mutta meistä on moneksi. Älkää sitten ihmetelkö, jos rakkautta ei löydy, jos pinnalliset asiat on se juttu. Silloin menee moni kultakimpale sivu suun.

Vierailija
11/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt sitten sattui.

Vierailija
12/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätänsä infoatte jotain senttejä ja kiloja, ihan kuin olisitte jääneet johonkin lapsuuden ajan ystäväkirja-levelille?

Mitä tekemistä kiinnostavan ihmisen löytymisellä on senttien ja kilojen kanssa, entä rakkauden?

Itse olen ihastunut niin lyhyihin kuin pidempiinkin, sekä laihempiin ja pulleampiin miehiin. En näe tuollaisia ulkonäkoasioita ollenkaan kemiaan, rakkauteen, yhteisiin toiveisiin ja perheen perustamiseen, edes seksiin liittyvinä asioina.

Mutta meistä on moneksi. Älkää sitten ihmetelkö, jos rakkautta ei löydy, jos pinnalliset asiat on se juttu. Silloin menee moni kultakimpale sivu suun.

Annas kun arvaan: oot oikeasti alle 180 cm mies?

Vierailija
13/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

99% naisista valehtelee ulkonäöstään.

Deittiprofiileissa ei ole varmaan ainuttakaan kuvaa jossa kännykän filtteri olisi otettu pois päältä.

Kuvia otetaan yläviistosta, kuvakulmasta joka saa näyttämään hoikemmalta, jne.

Naisten mukaan on selvää että kuvat ovat "edustavia" eikä realistisia.

Miehessä taas ei kiinnosta sileä iho tai hoikka vyötärö vaan pituus = mies valehtele pituutensa ylöspäin.

Vierailija
14/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lisään yleensä 2cm pituuteen. olen 175 oikeesti niin sanon 177. se ei ole iso vale jota ei heti silmällä huomaa :D

Vierailija
15/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten naisen ikä on niin suuri salaisuus, tai paino?

Vierailija
16/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaiset naiset on kyllä taitavia. Ihan ajankuluksi tein sikäläiselle deittisivulle profiilin ja narrasin olevani juurikin 10cm pidempi ja oli 1 kuva jossa istuin ja naiset tästä alkoivat epäilemään, että olenko varmasti 185 pitkä (oikeasti 175). T:valetumppi

Vierailija
17/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: olet räkänokka trolli🤣?

Vierailija
18/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon noissa tilanteissa sanonut heti ihan suoraan et "sori, mut en mä kyllä sun kanssa sopinut treffejä eli eiköhän tämä ollut tässä. Kannattaa suosia jatkossa rehellisyyttä."

Saman teen myös niille, jotka laittavat sen 10 vuotta vanhan kuvan, näitä miehiä on yllättävän paljon. Pitää kohta pyytää poseeraamaan päivän Hesarin kanssa kohta...

Oletko itse pitkä jos sinulla kerran on vara vaatia pitkää miestä? Jos olet itse persjalkainen tappi niin sinulle kuuluu vastaava mies ja mies komistuu vanhetessaan, eli on vain positiivinen yllätys sinulle jos kuva oli 10v vanha ja empä usko että sinulla on varaa muutenkaan vaatia mieheltä ulkonäköä.

Itseltäni läski 35v matami halusi monta kuvaa ja sanoin hänelle, että kai hän ymmärtää, ettei tuolla ulkonäöllä ole varaa vaatia

Vierailija
19/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan, oot oikeasti alle 180cm nainen?

Vierailija
20/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse omaan kysymykseesi, oli fiksu kysymys, mutta helmiä sioille. Täällä liikkuu kaiken sortin trolleja ja elämäänsä pettyneitä narsisteja normaalien ihmisten seassa, joilla ei ole mitään muuta paikkaa purkaa vihaansa ja ahdistustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän