Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffimies valehteli sitten pituutensa :D 10 senttiä suuntaan tai toiseen, heh mitäs väliä sillä on?

Vierailija
27.10.2019 |

Olen itse 164cm aika tarkalleen. Mies sanoi viesteissä olevansa 175cm. MIES OLI OIKEASTI lähempänä 165cm. Oli minun pituiseni, nippanappa puoli senttiä pidempi.

Kiitos tästä. Miesten matikkaa?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käynyt samoin Tinder deitin kanssa.

Minä olen vain 150 cm pitkä ja tämä mies oli minua nippa nappa 5 cm pidempi:D

Mies valehteli pituutensa. Ja muistakin asioista. Jätin hänet. Valehtelu jo lähtökohtaisesti oli iso tuen off ja varoitus valo.

Luuletko kääpiönä saavasi pitkän miehen? Tuo mies oli sinua pidempi ja sen pitäisi sinulle riittää. Pitkä mies haluaa näyttävän 180cm pitkäsäärisen naisen, ei kaltaistasi kääpiötä, jonka naama on panon aikana miehen navan kohdalla, ihan kuin nukkea panisi.

Vierailija
22/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätänsä infoatte jotain senttejä ja kiloja, ihan kuin olisitte jääneet johonkin lapsuuden ajan ystäväkirja-levelille?

Mitä tekemistä kiinnostavan ihmisen löytymisellä on senttien ja kilojen kanssa, entä rakkauden?

Itse olen ihastunut niin lyhyihin kuin pidempiinkin, sekä laihempiin ja pulleampiin miehiin. En näe tuollaisia ulkonäkoasioita ollenkaan kemiaan, rakkauteen, yhteisiin toiveisiin ja perheen perustamiseen, edes seksiin liittyvinä asioina.

Mutta meistä on moneksi. Älkää sitten ihmetelkö, jos rakkautta ei löydy, jos pinnalliset asiat on se juttu. Silloin menee moni kultakimpale sivu suun.

Ei ole kyse pituudesta tai iästä. Kyllä tuommoinen valehtelu kertoo ihmisen luonteesta ja kertoo itseasiassa aika paljon, enkä itse laske "kultakimpaleeksi" valehtelijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?

Onko valehtelu meikkaamalla hyväksyttävää? Entä botox, tai muun kauneuskirurgia?

Mitä tarkoitat valehtelua meikkaamalla?

Vierailija
24/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä miehet yrittävät saavuttaa valehtelemalla pituutensa. Moni ei lyhyttä miestä halua, mutta auttaako siinä se, että valehtelee olevansa 10 cm pidempi kuin todellisuudessa on?

Ja muutenkaan en ymmärrä valehtelua. Jos valehtelee jo ennen tapaamista, niin eipä osaa olla rehellinen myöhemminkään. Kannattaisi siis oikeasti olla rehellinen. Toki tuo koskee molempia sukupuolia. Ei se paljon auta kumpaakaan, jos kuvat on otettu 15 vuotta ja 20 kiloa sitten.

Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies ja pitkälle naiselle pitkä mies. Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää? Jos nainen on itse 165cm persjalkainen tatti niin hänelle kuluu max 170cm mies.

Toki myös kynnelle kykenevä tappimies haluaa ja ottaa pitkän ja pitkäsäärisen näyttävän naisen, mikäli status antaa siihen varaa.

Vierailija
25/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko valehtelu meikkaamalla hyväksyttävää? Entä botox, tai muun kauneuskirurgia?

Vähän asian vierestä, mutta mitä sitten jos nainen ei meikkaa? Kun ei halua, meikkaaminen olisi epäkäytännöllistä, ja nainen näyttää kauniilta ilman meikkiä? Voiko mies silloin pakottaa meikkaamaan, koska "meikkaaminen on naisellista" ja "muidenkin naiset meikkaavat"? Sama naisellisen pukeutumisen kanssa. Voiko mies vaatia naista pukeutumaan naisellisemmin?

Vierailija
26/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä että sentin pakkelikerroksella peität ne näppylät, kraaterit ja kilometrien tuomat rypyt naamassasi, sama kuin maalaisi umpiruosteisen auton ja myisi sitä niillä kuvilla hyväkuntoisena. Jenkeissä joku mies oli haastanut vaimosa oikeuteen meikkihuijauksesta ja voitti jutun tottakai.

Vierailija
27/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätänsä infoatte jotain senttejä ja kiloja, ihan kuin olisitte jääneet johonkin lapsuuden ajan ystäväkirja-levelille?

Mitä tekemistä kiinnostavan ihmisen löytymisellä on senttien ja kilojen kanssa, entä rakkauden?

Itse olen ihastunut niin lyhyihin kuin pidempiinkin, sekä laihempiin ja pulleampiin miehiin. En näe tuollaisia ulkonäkoasioita ollenkaan kemiaan, rakkauteen, yhteisiin toiveisiin ja perheen perustamiseen, edes seksiin liittyvinä asioina.

Mutta meistä on moneksi. Älkää sitten ihmetelkö, jos rakkautta ei löydy, jos pinnalliset asiat on se juttu. Silloin menee moni kultakimpale sivu suun.

Annas kun arvaan: oot oikeasti alle 180 cm mies?

Väärin arvattu, 168-senttinen nainen =)

Vierailija
28/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen olisi hyvä olla sinut oman pituutensa kanssa; jokainen on syystä tietyn pituinen ja ainutlaatuinen sellaisena.

Olen itse 179cm pitkä enkä haluaisi olla yhtään pitempi, koska en halua olla yhtään hitaampi ja kömpelömpi kuin jo olen ja harrastuksissani lisäpituudesta olisi vain haittaa. En myöskään halua, että nainen katselee minua rumimmasta mahdollisesta kuvakulmasta eli alhaaltapäin. Kukaan ei ota kuvia leukansa alta, koska silloin naama ei näytä kovin hehkeältä enkä halua, että nainenkaan katselee minua sieltä. Haluaisin naisen olevan vähän itseäni lyhyempi, mutta kuitenkin alle kymmenen senttiä lyhyempi. 

Vierailija
29/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta mitä sitten jos nainen ei meikkaa? Kun ei halua, meikkaaminen olisi epäkäytännöllistä, ja nainen näyttää kauniilta ilman meikkiä? Voiko mies silloin pakottaa meikkaamaan, koska "meikkaaminen on naisellista" ja "muidenkin naiset meikkaavat"? Sama naisellisen pukeutumisen kanssa. Voiko mies vaatia naista pukeutumaan naisellisemmin?

"Voiko mies pakottaa", toivon et ymmärsit jo itsekin, miten hullu kysymys! Tuollainen ihminen ei rakasta vaan haluaa kontrolloida, ja sinä olet hänelle joku näyttelyesine ja statussymboli.

Juokse!

Vierailija
30/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa olen ihmetellyt. En ole koskaan kysellyt keneltäkään mitään mittoja, ei ole tullut mieleenkään. Toki olen rehellisesti omani kertonut jos on kysytty, vaikkeivät tällaiset seikat mielestäni ole kovin olennaisia kumppaninhaussa.

Vierailija
31/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua näissä valehtelijoissa ihmetyttää, että eihän tuolla valehtelulla voita mitään, ainoastaan paljastaa itsensä valehtelijaksi kun tosielämän kohtaaminen järjestyy. Mitä ihmettä sillä valheella on voittanut? Ei kai kukaan treffeille tullut ole niin huonolla itsetunnolla varustettu, että jatkaa treffejä tervehtimistä pidemmälle jos valhe paljastuu heti kättelyssä? Eli mikä ihme on saavutettu hyöty?

En pidä kilojen valehtelua yhtään sen vähempää rikkeenä kuin iän tai pituuden, mutta voihan jonkun yksittäisen itsepetosta harjoittavan yksilön kohdalla olla kyse siitäkin, ettei ole käynyt vaa'assa pitkään aikaan ja kirjaa sen viimeisimmän muistamansa painon. Tosiaan jos on kova itsepetos päällä ei suostu myöntämään lihoneensa. Sen sijaan ihan jokainen tietää oikean ikänsä ja pituutensa, ikä kun nyt lisääntyy sen vuoden vuodessa ja pituus ei lisäänny aikuisiässä lainkaan. Näin ollen näiden seikkojen valehtelulle ei löydy mitään muuta selitystä kuin tietoinen harhautuksen yritys.

Mutta motiivia en edelleenkään ymmärrä, miksi valehdella seikka (ikä, pituus, paino) josta jää samantien kiinni? Puhdas rikos ilman hyötyä -tilanne

Vierailija
32/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

99% naisista valehtelee ulkonäöstään.

Deittiprofiileissa ei ole varmaan ainuttakaan kuvaa jossa kännykän filtteri olisi otettu pois päältä.

Kuvia otetaan yläviistosta, kuvakulmasta joka saa näyttämään hoikemmalta, jne.

Naisten mukaan on selvää että kuvat ovat "edustavia" eikä realistisia.

Miehessä taas ei kiinnosta sileä iho tai hoikka vyötärö vaan pituus = mies valehtele pituutensa ylöspäin.

Luitko aloituksen? Mies oli sanonut olevansa 175cm pitkä vaikkei ollut sitä. Eikö sinusta tuo muka ole valehtelua?

Minulla muuten oli kyllä meikkiä naamassa Tinder-kuvissani ja tottakai pyrin valitsemaan profiiliin mahdollisimman edustavat kuvat kun kuvia kaverin kanssa profiilia varten otettiin. En koskaan väittänyt olevani ilman meikkiä tai muutoin epäedustavana niissä kuvissa. Millä tavalla minä muka valehtelin?

Vierailija
33/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyväksyisin sen, jos laittaa profiilissa pituutensa yläkanttiin, kunhan tekstissä kertoo asian oikean laidan. Tällainen mies saattaa vain haluta osua useamman naisen hakukriteereihin. Kun hän kuitenkin tekstissä kertoo oikean pituutensa, naisella on edelleen mahdollisuus olla olematta mieheen yhteydessä. En pidä isona ongelmana.

Sen sijaan jos mies valehtelee jostain asiasta niin, että lähden treffeille hänen kanssaan saamatta sitä ennen tietää totuutta, siitä en tykkäisi. Riippumatta siitä, onko asialla minulle edes merkitystä (pituudella ei ole).

Vierailija
34/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä että sentin pakkelikerroksella peität ne näppylät, kraaterit ja kilometrien tuomat rypyt naamassasi, sama kuin maalaisi umpiruosteisen auton ja myisi sitä niillä kuvilla hyväkuntoisena. Jenkeissä joku mies oli haastanut vaimosa oikeuteen meikkihuijauksesta ja voitti jutun tottakai.

No nyt sitten lopetetaan kaikki naiset meikkaaminen ja hiusten laittaminen, kun miehet on kerta näin yksinkertaisia, että eivät ymmärrä, mitä meikillä ja hiusten laittamisella saa aikaan, eivätkä ole koskaan nähneet näistä ilman meikkiä!

Vierailija
35/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksi kertaa (ensimmäisen ja viimeisen) aikoinani treffeillä naisen kanssa joka kertoi valehdelleensa ikänsä, ammattinsa ja asuinpaikkakuntansa.

Vierailija
36/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö ihan tosissasi? Ei tietenkään voi pakottaa, nainen päättää itse meikkaamisestaan ja pukeutumisestaan. Tietysti mies voi esittää toiveita asian suhteen, mutta mikään ei velvoita naista niiden mukaan toimimaan.

Vierailija
37/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pyydä naiselta meikitön kuva, jossa tukka on laittamaton, niin sillähän tuosta pääset

Vierailija
38/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käynyt samoin Tinder deitin kanssa.

Minä olen vain 150 cm pitkä ja tämä mies oli minua nippa nappa 5 cm pidempi:D

Mies valehteli pituutensa. Ja muistakin asioista. Jätin hänet. Valehtelu jo lähtökohtaisesti oli iso tuen off ja varoitus valo.

Luuletko kääpiönä saavasi pitkän miehen? Tuo mies oli sinua pidempi ja sen pitäisi sinulle riittää. Pitkä mies haluaa näyttävän 180cm pitkäsäärisen naisen, ei kaltaistasi kääpiötä, jonka naama on panon aikana miehen navan kohdalla, ihan kuin nukkea panisi.

Olipa epäkohteliaasti ja rumasti kirjoitettu.

Minulle miehenpituus ei ole olennaista. Olennaista oli valehtelu.

Ja sinun kannattaisi miettiä miten puhut toisista ihmisistä. En pidä ilkeistä tai ylpeistä ihmisistä. En huolisi sinua ruman luonteesi takia, kuten en valehtelijaa.

Vierailija
39/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mies voi laittaa kunnon discosaappaat, siinä on naiset sulaa vahaa kun lattialla vähän lannetta vatkaa.

Vierailija
40/114 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie vuan kirjoitti:

Kävin kaksi kertaa (ensimmäisen ja viimeisen) aikoinani treffeillä naisen kanssa joka kertoi valehdelleensa ikänsä, ammattinsa ja asuinpaikkakuntansa.

Tämä on ihan sama asia, kun mies valehtelee pituutensa tai ikänsä! Loppuisi treffit siihen paikkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi