Nettitreffimies valehteli sitten pituutensa :D 10 senttiä suuntaan tai toiseen, heh mitäs väliä sillä on?
Olen itse 164cm aika tarkalleen. Mies sanoi viesteissä olevansa 175cm. MIES OLI OIKEASTI lähempänä 165cm. Oli minun pituiseni, nippanappa puoli senttiä pidempi.
Kiitos tästä. Miesten matikkaa?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?
Onko valehtelu meikkaamalla hyväksyttävää? Entä botox, tai muun kauneuskirurgia?
Nehän on todellisia, sama kun lyhyt mies laittaisi korkokengät. Mutta mitattavissa olevan numeron (pituus/paino) on eri juttu, miksi yleensä ilmoittaa, jos valehtelee.
Minä valehtelen yleensä painoni. Sanon "Jotain 52 kg" vaikka todellisuudessa painan 48 kg. En näytä siltä että BMI on alipainon puolella, kun olen en ole luustoltani leveä vaan siro, joten en viitsi kertoa olevani todellisuudessa alle 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätänsä infoatte jotain senttejä ja kiloja, ihan kuin olisitte jääneet johonkin lapsuuden ajan ystäväkirja-levelille?
Mitä tekemistä kiinnostavan ihmisen löytymisellä on senttien ja kilojen kanssa, entä rakkauden?
Itse olen ihastunut niin lyhyihin kuin pidempiinkin, sekä laihempiin ja pulleampiin miehiin. En näe tuollaisia ulkonäkoasioita ollenkaan kemiaan, rakkauteen, yhteisiin toiveisiin ja perheen perustamiseen, edes seksiin liittyvinä asioina.
Mutta meistä on moneksi. Älkää sitten ihmetelkö, jos rakkautta ei löydy, jos pinnalliset asiat on se juttu. Silloin menee moni kultakimpale sivu suun.
Ei ole kyse pituudesta tai iästä. Kyllä tuommoinen valehtelu kertoo ihmisen luonteesta ja kertoo itseasiassa aika paljon, enkä itse laske "kultakimpaleeksi" valehtelijaa.
Tässä on kaksi eri asiaa. Tottakai valehtelu on typerää ja sellainen ei todennäköisesti ole kultakimpale.
Mutta kuka hassu alunperinkään etsii kumppania pituden perusteella? Sitähän tuo kommentti koski.
Miksi naiset meikkaa? koska huijaavat miehiä siten.
Hiusten värjääminen on huijausta myös!
MUISTAKAA - Hiuksiaan värjäävään naiseen ei voi kosktaan luottaa. Saatika meikkaavaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätänsä infoatte jotain senttejä ja kiloja, ihan kuin olisitte jääneet johonkin lapsuuden ajan ystäväkirja-levelille?
Mitä tekemistä kiinnostavan ihmisen löytymisellä on senttien ja kilojen kanssa, entä rakkauden?
Itse olen ihastunut niin lyhyihin kuin pidempiinkin, sekä laihempiin ja pulleampiin miehiin. En näe tuollaisia ulkonäkoasioita ollenkaan kemiaan, rakkauteen, yhteisiin toiveisiin ja perheen perustamiseen, edes seksiin liittyvinä asioina.
Mutta meistä on moneksi. Älkää sitten ihmetelkö, jos rakkautta ei löydy, jos pinnalliset asiat on se juttu. Silloin menee moni kultakimpale sivu suun.
Ruma/lyhyt/läski/köyhä ei todellakaan ole mikään kultakimpale, vaikka kuinka yrittäisi rakastaa.
Naurettavaa tuollainen on, sama naisilla jotka yrittävät valehdella painonsa käyttämällä vanhoja kuvia tai sopivasti rajattuja/muokattuja sellaisia.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käynyt samoin Tinder deitin kanssa.
Minä olen vain 150 cm pitkä ja tämä mies oli minua nippa nappa 5 cm pidempi:DMies valehteli pituutensa. Ja muistakin asioista. Jätin hänet. Valehtelu jo lähtökohtaisesti oli iso tuen off ja varoitus valo.
Luuletko kääpiönä saavasi pitkän miehen? Tuo mies oli sinua pidempi ja sen pitäisi sinulle riittää. Pitkä mies haluaa näyttävän 180cm pitkäsäärisen naisen, ei kaltaistasi kääpiötä, jonka naama on panon aikana miehen navan kohdalla, ihan kuin nukkea panisi.
Miksi sitten minulle tuli nettideitissä useita viestejä yli 190 cm pituisilta ja ihan ok miehiltä? Heille pituusero ei ollut ongelma vaan suorastaan jopa toive, minä olin se epäilevä osapuoli. Terveisin yksi tositarkoituksella pysyvää loppuelämän parisuhdetta etsinyt alle 160 cm pyöreähkö nainen.
Itse olen 163 cm ja olen seurustellut useammankin kerran itseni pituisten miesten kanssa. Eli miehen pituus ei ole itselleni mikään juttu, mutta jos mies valehtelee räikeästi pituutensa yläkanttiin niin kyllä silloin se on minulle ongelma. Ensinnäkin jo pelkkä valehtelu on tylsää ja toiseksi pituudesta valehtelu viestittää tietynlaista huonoa itsetuntoa, mistä en pidä. Jotkut miehet Tinderissä taas ovat pituutensa suhteen passiivis-aggressiivisia, esim. heti eka ilmoittavat, että "oon sitten 170cm niin voit jättää heti vastaamatta". Joo niin jätänkin tuolla asenteella. Samoin en tykkää, kun jotkut pitkät miehet laittavat profiiliinsa ensimmäisenä pituutensa tyyliin "190cm kun se nyt näyttää täällä olevan niin tärkeää". Joo, varmasti on naisia jotka preferoi pitkiä miehiä, samoin kuten osa miehistä suosii d-kupin blondeja. Pituuden suhteen paras mies on sellainen, joka on itse sinut pituutensa kanssa eikä nöyristele, valehtele eikä öykkäröi sillä.
Oliko myös lyhty slerba???
Oliko?????
No niin lapset, lapset. Mikä siinä miehen pituudessa kiinnostaa, kun pitää kovasti urkkia ja vahdata?
Taitaa hävettää kulkea lyhyen miehen rinnalla.
Nettitreffit ja Tinder harvemmin ovat kellään rehellisyyden perikuvia. Naisilla kuvat eivät ole valheita, vaan "edustavia", eli on tarkasti jätetty kaikki epäedustava kuvista pois ja mielellään vähän filtteriä vielä päälle. Painoa ei kerrota eikä sitä saa herrasmies kysyä. Rintaliivit ovat usein topatut ja tietysti meikillä virheiden peittäminen on aina ollut peruskauraa. Kuvat on usein otettu jostain ulkomaan matkoilta, joissa on vietetty muutama päivä vuodesta ja jokin akrobaattinen suoritus on saatu ikuistettua moneen kuvaan, vaikka on melkoisen kaukana arjesta. Mutta joo, onhan sekin epärehellistä, jos mies lisää muutaman sentin pituudekseen. Vai olisiko se mitattu edustavana kengät jalassa?
Eräät teinit, tuhti peukaloliisa ja hongankolistaja suutelivat kaupungilla. Kummankin niska näytti olevan kivuliaassa asennossa. No tuli kai nikamat venyteltyä. Toinen kerta iso nainen talutti pientä miestä, ja mietin, onkohan varmasti mies mukana vapaaehtoisesti vai karkaisiko se jos ote lipeää. Ei karannut.
Ja vaikka tunsin molemmilla kerroilla joutuneeni typerän mieleni uhriksi, lohduttauduin että tuskin olen ainoa joka näitä typeriä ajatuksia saa.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko moinen räikeä valehtelu mielestänne hyväksyttävää?
Onko valehtelu meikkaamalla hyväksyttävää? Entä botox, tai muun kauneuskirurgia?
Entä valehtelu parran ajamisella? Hiusten leikkaamisella? Tokihan näissä on samasta asiasta kyse kuin siinä että sanoo asian, joka on vale.
Meikkihuijarit tilille kirjoitti:
Miksi naiset meikkaa? koska huijaavat miehiä siten.
Hiusten värjääminen on huijausta myös!
MUISTAKAA - Hiuksiaan värjäävään naiseen ei voi kosktaan luottaa. Saatika meikkaavaan
Parran ajaminen ja hiusten leikkaaminen on myös huijausta. Ja olkatoppaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse pituudesta tai iästä. Kyllä tuommoinen valehtelu kertoo ihmisen luonteesta ja kertoo itseasiassa aika paljon, enkä itse laske "kultakimpaleeksi" valehtelijaa.
Tässä on kaksi eri asiaa. Tottakai valehtelu on typerää ja sellainen ei todennäköisesti ole kultakimpale.
Mutta kuka hassu alunperinkään etsii kumppania pituden perusteella? Sitähän tuo kommentti koski.
Varmaan sellainen, joka ei etsi pelkkää sielujen harmoniassa hymistelyä vaan myös puoleensavetävää kumppania. Hymistelijät eivät välitä "pinnallisuudesta", muut välittävät.
Miksi nainen saa kysyä miehen pituutta, mutta mies ei saa kysyä naisen painoa, jos molemmilla kysymyksen syy on sen selvittäminen kokeeko toisen fyysisesti viehättäväksi?
Miesten matikka heittää pituussuunnassa, naisilla se heittää leveyssuunnassa.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käynyt samoin Tinder deitin kanssa.
Minä olen vain 150 cm pitkä ja tämä mies oli minua nippa nappa 5 cm pidempi:DMies valehteli pituutensa. Ja muistakin asioista. Jätin hänet. Valehtelu jo lähtökohtaisesti oli iso tuen off ja varoitus valo.
Luuletko kääpiönä saavasi pitkän miehen? Tuo mies oli sinua pidempi ja sen pitäisi sinulle riittää. Pitkä mies haluaa näyttävän 180cm pitkäsäärisen naisen, ei kaltaistasi kääpiötä, jonka naama on panon aikana miehen navan kohdalla, ihan kuin nukkea panisi.
Tämähän oli siis vitsi? Kun lähes kaikille miehille kelpaa 150-senttinen nainen, kunhan ei kutsu itseään kääpiöksi, mikä olisi loukkaus lyhytkasvuisia kohtaan, jota 150-senttinen ei ole.
Mulla ei välttämättä loppuisi. Riippuu kuinka hyvin synkkaisi ja kuinka pätevän perustelun keksisi valehtelulleen.