Kuka tulee lähes tyhjässä elokuvasalissa istumaan toisen viereen?
Varasin lipun elokuvaan ja nyt siellä on joku ilmestynyt viereiselle paikalle, vaikka vapaita paikkoja olisi vaikka kuinka paljon.
Kommentit (75)
Aion kyllä perua ja varata paikan toiselta riviltä. Rupesi ahdistamaan. Myöhäisnäytös, salissa yli 300 paikkaa, varauksia alle 10 ja joku tyyppi varaa juuri mun viereen paikan.
Viimeksi kun kävin leffassa, sinne myytiin paikkalippuja. Eli piti mennä sille paikalle istumaan, johon lippu oli myyty. Ei tosin ollut tyhjä sali vaan suht täysi.
Tai just eteen. Just ihan siihen eteen on pakko istua vaikka tyhjiä paikkoja ois 200.
Se vasta tyhmää onkin, jos jättää niitä tyhjiä yksittäisiä paikkoja väliin. Sitten jos jotkut myöhemmin varanneet haluaisivatkin vierekkäin, niin eivät pääse.
Joku jota pelottaa olla yksin? Tai sit tosiaan creepperi..
Ton takia menenki ainoastaan päivänäytöksiin ja mielellään arkena.
Jos kassa on myynyt juuri sen viereisen paikan. "Ei ole paikkatoiveita" ja tökännyt sitten siihen.
Sama juttu kuntosalien pukuhuoneissa.
Tyhjässä pukuhuoneessa tullaan viereiseen kaappiin, ei vaan voi tajuta. Ja valitsen aina sen ovea mahdollisimman kaukana olevan tilan, jotta saisi pukea rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Aion kyllä perua ja varata paikan toiselta riviltä. Rupesi ahdistamaan. Myöhäisnäytös, salissa yli 300 paikkaa, varauksia alle 10 ja joku tyyppi varaa juuri mun viereen paikan.
No tämä kuulostaa kyllä oudolta ja epäilyttäisi itseäkin.
Järjestelmä saattaa tarjota paikkoja järjestyksessä, ettei jää väliin tyhjiä.
No jos se sali on tyhjä, niin sä voit istua just mille tahansa vapaalle paikalle.
Jos satuit istumaan elokuvateatterin parhaimmilla paikoilla, itse kyllä istun optimaaliselle paikalle äänentoiston ja kankaan etäisyyden kannalta vaikka vieressä olisikin joku
Vierailija kirjoitti:
Toki itse pystyt valitsemaan minkä haluat vapaana olevista.
En kyllä uskaltaisi mennä.. Varsinkin jos elokuva on myöhään niin tiedä minkälaisen hemmon saa peräänsä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki itse pystyt valitsemaan minkä haluat vapaana olevista.
Mutta joku voi ottaa sen tarjotun, sen kummemmin miettimättä. Ilman mitään taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Yksin on tylsä run'kata.
Kuka tekee noin elokuvissa? Hyi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on tylsä run'kata.
Kuka tekee noin elokuvissa? Hyi..
Etkö muka koskaan oo ite..?
Kantsii perua lippu heti