Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 41-vuotias nainen. Kannattaako minun laittaa Tinder-profiilissa ikäni todellista nuoremmaksi? Kommentteja ja perusteluja!

Vierailija
26.10.2019 |

Taustatietoja:
Minua luullaan usein noin kymmenen vuotta nuoremmaksi kuin olen. Johtuu mielestäni enemmän käytöksestä ja pukeutumisesta kuin puhtaasti ulkonäöstä, vaikka sekin on ihan kohtalaisen freesi. Olen myös vastaavassa elämänvaiheessa kuin moni kolmekymppinen, eli vasta rakentamassa uraani korkeakoulututkinnon jälkeen. Elämä tuntuu olevan pääosin vielä edessä päin. Lapsia ei ole enkä halua. Suurin osa kavereistani on kolmekymppisiä.

Kaikista mieluiten tapaisin itseni ikäisen miehen, koska arvostan kumppanissa syvyyttä ja kypsyyttä, joka syntyy elämänkokemuksesta. Monilla ikäisilläni on kuitenkin myös katkeruutta, kaavoihin kangistuneisuutta ja muuta sellaista, johon en samastu ja jota en kumppanillani toivo olevan. Itsellänikään ei ole, vaan kehitän itseäni aktiivisesti ja pyrin eteenpäin elämässä. Tästä syystä en sulje pois nuorempiakaan miehiä. Itseäni vanhemmissa on äärimmäisen vähän minulle sopivia.

Olen kuullut, että ikäiseni miehet laittavat usein Tinderissä hakukriteereiksi itseään nuoremman ikähaarukan, eli rajaavat oman ikäiset kokonaan haun ulkopuolelle. Ymmärrän tämän, koska onhan ikäisistäni aika moni jo pahasti tätiytynyt. Itse uskon kuitenkin kelpaavani oikein hyvin näillekin miehille, kunhan eivät lapsia halua.

Nyt siis kysymys sinulle, mies: mitä ajattelisit jos kuvien perusteella kiinnostuisit esim. 35-vuotiaan naisen Tinder-profiilista, mutta profiilitekstissä lukisi heti ensimmäisenä, että nainen on oikeasti 41-vuotias? Olisiko ensimmäinen ajatus, että kuvien täytyy olla kovin vanhoja? Kannattaisiko minun mainita että kuvat ovat tuoreita ja käsittelemättömiä, vai kuulostaako se jo liian selittelevältä ja pilaa fiilikset?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin juuri mainitsin aloituksessa miten veikkaan monen miehen valehtelevan iästään treffipalstalla.

No, oletetaan sitten että puhuvat totta. Jos viisikymppinen näyttää yli kymmenen vuotta vanhemmalta, niin miksi kiinnostuisin? Se alamäki vain kiihtyy, miltä ne näyttääkään muutaman vuoden päästä?

Samaa mieltä. Jos nyt puhutaan oikeasti valehtelusta eikä tästä mitä itse suunnittelen (kertoisin oikean iän profiilitekstissä), niin kannattaa harkita tarkkaan onko oikeasti niin nuoren näköinen. Jos ei ole, lopputulos on juuri tuo, että tyyppi näyttää kamalan vanhalta ikäisekseen! :D

Minä taas mietin sitä, että jos laitan oikean ikäni profiiliin mutta kuvissani näytän miehen mielestä ikäistäni nuoremmalta, niin voiko mies alkaa epäillä että olen laittanut profiiliin vanhoja kuvia. Ja olisiko se töksähtävää sanoa tekstissä, että kuvani ovat tuoreita ja käsittelemättömiä? Intuitioni sanoo, että olisi.

ap

Vierailija
82/82 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin juuri mainitsin aloituksessa miten veikkaan monen miehen valehtelevan iästään treffipalstalla.

No, oletetaan sitten että puhuvat totta. Jos viisikymppinen näyttää yli kymmenen vuotta vanhemmalta, niin miksi kiinnostuisin? Se alamäki vain kiihtyy, miltä ne näyttääkään muutaman vuoden päästä?

Samaa mieltä. Jos nyt puhutaan oikeasti valehtelusta eikä tästä mitä itse suunnittelen (kertoisin oikean iän profiilitekstissä), niin kannattaa harkita tarkkaan onko oikeasti niin nuoren näköinen. Jos ei ole, lopputulos on juuri tuo, että tyyppi näyttää kamalan vanhalta ikäisekseen! :D

Minä taas mietin sitä, että jos laitan oikean ikäni profiiliin mutta kuvissani näytän miehen mielestä ikäistäni nuoremmalta, niin voiko mies alkaa epäillä että olen laittanut profiiliin vanhoja kuvia. Ja olisiko se töksähtävää sanoa tekstissä, että kuvani ovat tuoreita ja käsittelemättömiä? Intuitioni sanoo, että olisi.

ap

Miksi ne edes lähtisi lukemaan sitä profiilitekstiä? En minä ainakaan noiden miesten kohdalla lue. Ja vaikka ne lukisikin niin voi kai se mennä ohi jos on jo ennakkoon mielipiteensä muodostanut, ja jos tajuaakin niin kukas nyt valehtelijasta kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla