Onko teillä häpykarvoitus suoraa vai kiharaa?
Kommentit (31)
Suorat, mutta hyvin pehmeät, hennot, harvat ja kullanvaaleat. Saan helposti itselleni posliinin ihan vaan käsin nyppimällä kaikki kolme karvaa irti 😀 Irtoavat helposti. Samoin kainalokarvat, niitä on myös se kolme hentoista vaaleaa siellä ristissä. Nyppään nekin käsin irti aina kun muistan.
Asia, jota en ole koskaan tullut ajatelleeksi. Pitkiä ne on ja taitavat kääntyillä sinne ja tänne. En sanoisi, että suorat, mutta ei kyllä kiharatkaan. Mutkalla.
Tämä on ylimalkainen kysely. Kaunottarilla niitä on suoria, laineilla (löysää kiharaa), kiharaa, sekä sykeröä (tiukkaa kiharaa). Minusta sykeröllä oleva on ihana, heitä on tosi vähän.
Oli kiharaa, mutta ajan myötä ovat suoristuneet, kun niitä on ajellut pois kokonaan tai siistinyt lyhyemmiksi.
Valkoista karvaa ja harvassa ovat.
ikääkin on jo.
Kiharaa. Olen antanut kasvaa edestä pituutta. Siistin sivut ja ajelen pois häpyhuulilta ja nivusista. Välillä sipaisen suihkussa hoitoainetta ja sormilla autan kiehkurat paikoilleen, kauniit ovat. Ovat myös pehmeät.
Vierailija kirjoitti:
Kiharaa. Olen antanut kasvaa edestä pituutta. Siistin sivut ja ajelen pois häpyhuulilta ja nivusista. Välillä sipaisen suihkussa hoitoainetta ja sormilla autan kiehkurat paikoilleen, kauniit ovat. Ovat myös pehmeät.
Hyvin hoidat ja pidät siistinä on varmasti kaunis ja hyväilyä kutsuva pillu !
Vierailija kirjoitti:
Hoitoaineen tuoksu...
Suorat. Ne ovat kiharat ja lyhyemmän näköiset suihkun jälkeen, mutta suoristuvat kuivuttuaan. Suorina ne näyttävät pidemmiltä.