Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastentahtoisesti nirso. Siis naisten suhteen. Mies ihmettelee.

Vierailija
25.10.2019 |

Olen ollut elämäni aikana kiinnostunut vain muutamasta naisesta. Muihin suhtaudun tavallaan sukupuolettomasti, en koe potentiaalisina kumppaneina, enkä voisi kuvitellakaan mitään yhdenillan säätöä tms. Ei ole sellaista voimakasta viettiä.

Kyseessä ei ole mikään sellainen, että vain missit ja mallit kelpaisivat. Kiinnostuksen kohteet ovat olleet ihan tavallisia ihmisiä. Mutta vain todella harva kiinnostaa siinä mielessä.

Tahallainen en ole nirso, eikä minulla ole mitään naisia vastaan. Ovat pääsääntöisesti mukavia ja kauniita ihmisiä, eivät vaan sytytä siinä mielessä. Kuitenkin olen selkeästi hetero, miehet eivät ole koskaan millään tavalla kiinnostaneet.

Mitäs mieltä tällaisesta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan multa, ja oon nainen. :DD En oo kuullu tollasista miehistä, tiiän paljon miehiä joita kiinnostaa vähän kaikki naiset...... mut oon kans tollanen etten kovin helposti kiinnostu miehistä, ja ois varmaan helpointa olla sellanen joka aina kiinnostuu yms.

Vierailija
2/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronin puutetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronin puutetta?

Häh? Kun ei hyökkää jyystämään jokaista vastaan kävelevää? Aika onneton diagnoosi. Ap taitaa vain tietää mistä pitää, ja sehän on hyvä asia!

Vierailija
4/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ajatusmailma.Surullista olisi,jos olisit kinnostunut melkein kenestä tahansa.

Vierailija
5/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan multa, ja oon nainen. :DD En oo kuullu tollasista miehistä, tiiän paljon miehiä joita kiinnostaa vähän kaikki naiset...... mut oon kans tollanen etten kovin helposti kiinnostu miehistä, ja ois varmaan helpointa olla sellanen joka aina kiinnostuu yms.

Täällä toinen samanlainen nainen. Suurin osa miehistä ei vaan herätä minkäänlaista kiinnostusta enkä voisi kuvitellakaan parisuhdetta heidän kanssaan. Kun kiinnostava mies jonkin harvan kerran sattuu kohdalle, kiinnostus onkin sitten todella voimakasta.

Vierailija
6/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen nainen. Suurin osa miehistä ei vaan herätä minkäänlaista kiinnostusta enkä voisi kuvitellakaan parisuhdetta heidän kanssaan. Kun kiinnostava mies jonkin harvan kerran sattuu kohdalle, kiinnostus onkin sitten todella voimakasta.

Just näin! Niiden harvojen kohdalla on sitten ihan korviaan myöten kiinnostunut. Onkohan tällainen yleistäkin? Ja onko tälle joku nimitys?

Vierailija
7/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta luulin, että olet nainen, jolla mies ihmettelee naismakusi nirsoutta. Ensimmäinen ajatus oli kolmen kimpan haku, mutta et hyväksy ketään naista kolmanneksi pyöräksi.

Vierailija
8/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuota tyyppiä. Oli valmistautunut elelemään yksin, kun tavattiin. Mulla oli sitten onni olla se, josta hän kiinnostui, ja on kiinnostunut vielä 15 vuoden liiton jälkeenkin. Rakastava, sitoutunut puoliso ja upea aviomies.

Vierailija
9/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Niiden harvojen kohdalla on sitten ihan korviaan myöten kiinnostunut. Onkohan tällainen yleistäkin? Ja onko tälle joku nimitys?

Olen siinä käsityksessä ettei ole kovinkaan yleistä, en ainakaan ole kuullut kovinkaan monen olevan sinkku tämän takia. Mitään nimitystä tälle ei tietääkseni ole... Ap:lta aika hyvin sanottu tuo vastentahtoisesti nirso. Sitä haluaisi kyllä kiinnostua useammasta jotta esim. parisuhteen löytäminen olisi helpompaa, muttei voi mitään ettei kiinnostus vaan herää.

Vierailija
10/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siinä käsityksessä ettei ole kovinkaan yleistä, en ainakaan ole kuullut kovinkaan monen olevan sinkku tämän takia. Mitään nimitystä tälle ei tietääkseni ole... Ap:lta aika hyvin sanottu tuo vastentahtoisesti nirso. Sitä haluaisi kyllä kiinnostua useammasta jotta esim. parisuhteen löytäminen olisi helpompaa, muttei voi mitään ettei kiinnostus vaan herää.

Täällä kolmas samanlainen nainen. Eli ehkä sittenkään ei niin harvinaista ja varmastikin itse olen juuri tämän vuoksi sinkkuna. Ottajia ja kiinnostuneita kyllä riittäisi, mutta itse en saa useammastakaan muuta kuin kaveri fiiliksen 😁

Vierailija
11/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voisi halutessaan pitää gray aro- tai gray ace-suuntauksena. Ei ole kovin epätavallista.

Olen periaatteessa tai "luonnostani" samanlainen, mutta mun on ehkä muita helpompi vaikuttaa tahdonalaisesti siihen ketä haluan tai kenestä viehätyn. Luulen että muillakin olisi ihan sama kyky, mutta eivät vaan halua tehdä niin koska ajatus tuntuu heistä vastenmieliseltä, mutta tätä ei tietenkään voi mitenkään todistaa.

Vierailija
12/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota voisi halutessaan pitää gray aro- tai gray ace-suuntauksena. Ei ole kovin epätavallista.

Olen periaatteessa tai "luonnostani" samanlainen, mutta mun on ehkä muita helpompi vaikuttaa tahdonalaisesti siihen ketä haluan tai kenestä viehätyn. Luulen että muillakin olisi ihan sama kyky, mutta eivät vaan halua tehdä niin koska ajatus tuntuu heistä vastenmieliseltä, mutta tätä ei tietenkään voi mitenkään todistaa.

En tiedä onnistuisiko kiinnostuksen herättäminen tahdonalaisesti mutta vahvasti epäilen omalla kohdallani. Toisaalta, en näe parisuhdetta mitenkään pakollisena, eli jos kiinnostus ei syty luonnostaan, en edes koe tarvetta alkaa sitä väkisellä vääntämään.

Vierailija
13/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onnistuisiko kiinnostuksen herättäminen tahdonalaisesti mutta vahvasti epäilen omalla kohdallani. Toisaalta, en näe parisuhdetta mitenkään pakollisena, eli jos kiinnostus ei syty luonnostaan, en edes koe tarvetta alkaa sitä väkisellä vääntämään.

En tietenkään väitä tietäväni sua paremmin kuinka toimit, varmasti tässäkin on paljon yksilöllistä vaihtelua. Mutta mun ymmärrys siitä miten ihmiset yleisesti tuppaa toimimaan on, että ovat ylipäätään mielensä toiminnan osalta paljon joustavampia kuin mistä ovat tietoisiia. Oman joustavuutensa voi löytää vaan yrittämällä, ja onnistuminen edellyttää sitä että ainakin jossain vaiheessa lakkaa vastustamasta omaa yritystään siksi että uskoo tai haluaa pitää kiinni siitä että on mieleltään jotenkin muuttumaton ja vakaa tai että omat mielentilat ovat "todellisempia" tai kiinteämpiä kuin mitä ne ihan oikeasti ovat. Musta vaikuttaa, että monia pelottaa tarkastella tai muuttaa oman mielen toimintaa kovin tarkasti, vähän samanlaisista syistä kuin jotkut esim. haluavat kieltää elintenluovutuksen tai pelkäävät mielen muokkausta biologisin keinoin. Ihmiset haluavat ajatella olevansa jollain tapaa kokonaisia ja eheitä.

Vierailija
14/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen nainen, keski-ikäinen sinkku. Olen ihmetyksen vallassa seurannut, miten monet muut vaan ihastuilevat menemään ja kariutuneen suhteen jälkeen löytävät heti uuden. Onneksi viihdyn yksinkin. :)

Vierailija
15/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sama, mutta voin kyllä kiinnostua vain pinnallisestikin ja tiedostan tämän yksiulotteisen kiinnostuksen heti. En ole siis niin tarkka sutaisujen kanssa mitä aloittaja, mutta en ole ollut aidosti ihastunut kuin alta muutaman kerran, eli kerran muutamassa vuodessa.

Eikä tämä nyt niin harvinaiselta vaikuta mitä tuttavapiiriä tarkkailee. Jos ei ole pakonomaista tarvetta pariutua vain jonkun kanssa niin näin se kait menee.

Vierailija
16/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä kun olisi enemmän, niin tulisi naisten harhaluulot itsestään rytinällä alas mm. Tinderissä ja alkaisi samanlainen miesmäinen kitinä kun ei tule mätsejä.

Vierailija
17/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhes kaikki naiset ovat samanlaisia.

Minäkin.

Siinä pitää opetella itse aloitteelliseksi, tai se harvinainen kiinnostava tyyppi menee ohi suun ja seuraava tulee vastaan vasta 5 v päästä.

Kun näin mieheni, Sen Oikean, melkein juoksin iskemään sitä. Vaan tiesin heti, että toi se on ja mahdollisuus on ainutkertainen.

Vierailija
18/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään väitä tietäväni sua paremmin kuinka toimit, varmasti tässäkin on paljon yksilöllistä vaihtelua. Mutta mun ymmärrys siitä miten ihmiset yleisesti tuppaa toimimaan on, että ovat ylipäätään mielensä toiminnan osalta paljon joustavampia kuin mistä ovat tietoisiia. Oman joustavuutensa voi löytää vaan yrittämällä, ja onnistuminen edellyttää sitä että ainakin jossain vaiheessa lakkaa vastustamasta omaa yritystään siksi että uskoo tai haluaa pitää kiinni siitä että on mieleltään jotenkin muuttumaton ja vakaa tai että omat mielentilat ovat "todellisempia" tai kiinteämpiä kuin mitä ne ihan oikeasti ovat. Musta vaikuttaa, että monia pelottaa tarkastella tai muuttaa oman mielen toimintaa kovin tarkasti, vähän samanlaisista syistä kuin jotkut esim. haluavat kieltää elintenluovutuksen tai pelkäävät mielen muokkausta biologisin keinoin. Ihmiset haluavat ajatella olevansa jollain tapaa kokonaisia ja eheitä.

Huomaan että ollaan tässä asiassa täysin eri aaltopituudella.

Vierailija
19/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteronin puutetta?

Kappas, yksi idioottikin tänne eksynyt :D

Minulla vähä samaa kuin Ap'llä, jos ei nappaa niin antaa olla. 

Minkä ihmeen takia pitäisi nuohota joka kolo?

Erikoista haukkua heti, jos erilainen mielipide. Miehet on biologisesti tehty jatkamaan sukua. Liian nirso mies on biologisesti huono asia. Tämä voi johtua testosteronin puutteesta. Nykyihmisen kohdalla vähän monimutkaisempi juttu tietysti. Mutta miesten kannattaa mittauttaa testosteronitaso, jos naiset eivät kiinnosta enää ;).

-eri

Vierailija
20/36 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut että tuo mitä ap kuivaili on tavallista. Ei kai kukaan nyt tosissaan kiinnostu elämänsä aikana useista eri ihmisistä sillä tavalla?