Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala katsoa kun jo 30-vuotiaat ovat ryppyisiä...

Vierailija
25.10.2019 |

...kuin rusinat! Lopettakaa tupakointi, lisätkää veden juontia, käyttäkää seerumia ihonhoidossa, ikäkin jo vaatii sitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä vertaat 30v suomalaisia naisia?

Muualla Euroopassa taas hehkutetaan Pohjoismaiden, erityisesti Suomen ja Ruotsin naiskauneutta, heleää ja kuultavaa ihoa.

Olen "ryppyinen" 40v ja vielä ruma ja silti saan paljon huomiota esim. Ranskassa tai Kiinassa vaaleasta heleästä ihostani. Ja jatkuvasti kyselevät mitä teen ihollani.

Jotenkin tuntuu, ettei suomalaiset naiset edes osaa arvostaa, miten kauniita he ovat.

Ja mitä tulee ylipainoon, se on ongelma kaikkialla maailmassa, eikä Suomessa ole edes tosilihavia ihmisiä kuin vähän.

Matkailu avartaisi myös ap. näkisit eri kansakuntien ihmisiä ja saisit vähän suhteellisuuden tajua elämään.

Vierailija
22/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kun mennä naapurimaahan Ruotsiin, niin miehet kuin naisetkin tyylikkäitä, iloisia ja itsestään huolta pitäviä ihmisiä.

Luulen, että ketjun aloittaja on nainen, eikä miehet tiedä seerumeista mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä vertaat 30v suomalaisia naisia?

Muualla Euroopassa taas hehkutetaan Pohjoismaiden, erityisesti Suomen ja Ruotsin naiskauneutta, heleää ja kuultavaa ihoa.

Olen "ryppyinen" 40v ja vielä ruma ja silti saan paljon huomiota esim. Ranskassa tai Kiinassa vaaleasta heleästä ihostani. Ja jatkuvasti kyselevät mitä teen ihollani.

Jotenkin tuntuu, ettei suomalaiset naiset edes osaa arvostaa, miten kauniita he ovat.

Ja mitä tulee ylipainoon, se on ongelma kaikkialla maailmassa, eikä Suomessa ole edes tosilihavia ihmisiä kuin vähän.

Matkailu avartaisi myös ap. näkisit eri kansakuntien ihmisiä ja saisit vähän suhteellisuuden tajua elämään.

Kirjoitat täyttä totta. Taas vietettyäni lomani italiassa siellä ihmiset kehuvat kaunista ihoani jota en ole pilannut liiallisella auringonotolla toisin kuin monet paikalliset naiset ja ikää on melkein jo 50v.

Vierailija
24/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ovat ryppyisiä, mutta usein vain väsyneen näköisiä, sillä Suomi on harvoja maita jossa naiset käyttävät kokopäivätöissä, ottavat lähes 24/7 vastuun lastenhoidosta ja lasten yövalmomisista ja tekevät vielä kotityöt, ilman ulkopuolista apua tai että mies osallistuisi niihin ja maksavat vielä puolet perheen kuluista.

Suomessa herättäisi suurta paheksuntaa, jos suominainen toimisi kuin eurooppalainen sisarensa - kävisi osa-aikatyössä, palkkaisi lastenhoitajan, veisi pyykit pesulaan, kävisi kampaajalla kerran pari viikossa, kauneushoitolassa, liikuntasalilla jne. Ja myös mies osallistuisi näihin kuluihin. Siinä missä muualla nainen menee kauneushoitolaan, suominainen ostaa lapselleen toppahaalarin tai maksaa perheen sähkölaskun.

Suomessa ei juuri naisilla ole aikaa eikä rahaa itselle, vaan kaikki menee perheen pyörittämiseen ja monessa perheessä mies käyttää enemmän aikaa ja rahaa itseensä ja harrastuksiin ja lepoon, enemmän kuin nainen ja silti nainen saa vielä Suomessa haukkumiset ja arvostelut, kun ei jaksa olla tehokas 24/7 eikä näytä kaiken raatamisen keskellä kauniilta ja pirsakalta.

No nyt tuli taas sellasta uhriutumismantraa ettei tätä voi ottaa tosissaan.

Tämä yhteiskunta on muotoutunut tällaiseksi juuri meidän aktiivisten naisten toiveiden mukaiseksi. Siellä missä mies maksaa, miehen ja naisen rooli on myös erilainen perheessä. Mutta ei. Suomessa moni nainen haluais mielellään sitä hemmottelua, huomiota, rahaa, mut toisaalta kaikki naisen määrittelemä "metatyö" (eli naisen päättämä pakollinen joulukortti isotädin postinkantajalle ym) pitää jakaa 50 - 50.

Kaikki naisten rahakin menee ihan vaan "perheen pyörittämiseen". Anna mun kaikki kestää... Siltäkö näyttää lähipiireissä? Toki joo, jos sisustuskamojen loputon haaliminen on perheen pyörittämistä, ni sit uskon tämän.

Vierailija
25/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ovat ryppyisiä, mutta usein vain väsyneen näköisiä, sillä Suomi on harvoja maita jossa naiset käyttävät kokopäivätöissä, ottavat lähes 24/7 vastuun lastenhoidosta ja lasten yövalmomisista ja tekevät vielä kotityöt, ilman ulkopuolista apua tai että mies osallistuisi niihin ja maksavat vielä puolet perheen kuluista.

Suomessa herättäisi suurta paheksuntaa, jos suominainen toimisi kuin eurooppalainen sisarensa - kävisi osa-aikatyössä, palkkaisi lastenhoitajan, veisi pyykit pesulaan, kävisi kampaajalla kerran pari viikossa, kauneushoitolassa, liikuntasalilla jne. Ja myös mies osallistuisi näihin kuluihin. Siinä missä muualla nainen menee kauneushoitolaan, suominainen ostaa lapselleen toppahaalarin tai maksaa perheen sähkölaskun.

Suomessa ei juuri naisilla ole aikaa eikä rahaa itselle, vaan kaikki menee perheen pyörittämiseen ja monessa perheessä mies käyttää enemmän aikaa ja rahaa itseensä ja harrastuksiin ja lepoon, enemmän kuin nainen ja silti nainen saa vielä Suomessa haukkumiset ja arvostelut, kun ei jaksa olla tehokas 24/7 eikä näytä kaiken raatamisen keskellä kauniilta ja pirsakalta.

Pahoitteluni, jos olet itse valinnut miehen, joka röhnöttää sohvalla ja odottaa sinun ottavan vetovastuun perheestä ja taloudesta. Et voi kuitenkaan yleistää! Suomalaiset miehet ovat todella osallistuvia lastenhoidossa.

Itse päätin jo teininä etten alistu koskaan tuollaisen lökäpöksyluuserin kotiorjaksi, ja meninkin lopulta naimisiin perheelle omistautuneen, osallistuvan ja vastuuntuntoisen _suomalaisen_ miehen kanssa. Mieheni kokkaa ruoat, pakkaa lasten päiväkotikamppeet, tekee ahkerasti kotitöitä ja on muutenkin huippu. Ja kaiken lisäksi on alkanut komistua kummasti 40 lähestyessä. Ei voi valittaa. :)

Itsellekin jää näin aikaa omiin harrastuksiin ja myös siihen kauneuden hoitoon.  Ja olen siis ihan työssäkäyvä nainen.

Joten eiköhän nämä ole suominaisten omistakin valinnoista kiinni, että pitää hampaat irvessä vaan SUORITTAA ja SUORITTAA. Ja sitten napistaan kun ulkonäkö on kuin suomihevosella verrattuna naapurimaiden naisiin.

Joo, ettekä te ole poikkeuskaan. Näitä on pilvin pimein, harvassa maassa miehet kantaa niin paljon tasa-arvoisesti vastuuta kuin täällä. Mut ulisijat ulisee ja tekijät tekee ja kantaa vastuunsa suoraselkäisesti.

Toki nää vinkujat vois mennä sinne keski-eurooppaan vaihtaa rooleja, mut ku sekään ei käy

Vierailija
26/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se miesten syy on siihen rupsahtamiseen, kun hormonit ei heittele, ei luo kehossaan elämää, ei valvo lasten takia, iho on paksumpi kuin naisen ja tekee lähes tyhjästä lihasta siinä missä naiselle samasta kertyy vain läskiä. Mikä se syy on olla jo nelissäkymmenissä sellainen saattohoitopotilaan näköinen? 

Vierailija
27/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta taas ovat ylipainon takia pyöreitä kasvoiltaan, en ole huomannyt ryppyisyttää. Tummia silmänalusia korkeitaan ja huolittematonta ulkoasua, mutta muotikin on tällä hetkellä todella aika matutonta, pussimaista, isoa ja rumaa.

Vierailija
28/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni, jos olet itse valinnut miehen, joka röhnöttää sohvalla ja odottaa sinun ottavan vetovastuun perheestä ja taloudesta. Et voi kuitenkaan yleistää! Suomalaiset miehet ovat todella osallistuvia lastenhoidossa.

Itse päätin jo teininä etten alistu koskaan tuollaisen lökäpöksyluuserin kotiorjaksi, ja meninkin lopulta naimisiin perheelle omistautuneen, osallistuvan ja vastuuntuntoisen _suomalaisen_ miehen kanssa. Mieheni kokkaa ruoat, pakkaa lasten päiväkotikamppeet, tekee ahkerasti kotitöitä ja on muutenkin huippu. Ja kaiken lisäksi on alkanut komistua kummasti 40 lähestyessä. Ei voi valittaa. :)

Itsellekin jää näin aikaa omiin harrastuksiin ja myös siihen kauneuden hoitoon.  Ja olen siis ihan työssäkäyvä nainen.

Joten eiköhän nämä ole suominaisten omistakin valinnoista kiinni, että pitää hampaat irvessä vaan SUORITTAA ja SUORITTAA. Ja sitten napistaan kun ulkonäkö on kuin suomihevosella verrattuna naapurimaiden naisiin.

Tietoni perustuu vain tilastoihin ja tutkimuksiin. Ja juuri tuli uusi tutkimus, jossa edelleen lasten yövalvomiset jää naisten harteille ja tehtäväksi. Samoin lastenhoito 24/7 suurimmaksi osaksi.

Minulla ei ole omakohtaista kokemusta lapsiperheen elämästä.

Väitätkö siis virheelliseksi näitä tutkimustuloksia? Vai mistä on kysymys?

Ja aika usein saa lukea täältäkin aloituksia, ettei kaikilla pyyhi yhtä hyvin kuin teidän perheessä. Samoin kokemukset omassa tuttavapiirissä.

Onko siis kaikki valetta ja harhaa?

Vierailija
29/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ryppyisiä 30v. Monet naiset tuossa iässä lapsilla tai ilman ovat suorastaan teinitytön näköisiä. Itse olen melkein 60v ja ei minullakaan ole paljon ryppyjä. Suomalaiset naiset ovat ihan hyvännäköisiä yleisesti ottaen.

Vierailija
30/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän hienoa, että jollakin on aikaa katsella toisten ryppyjä. Valjasta toki tuo johonkin tärkeämpään kuten vaikka dermatologin ammattiin.

Vierailija
31/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoni perustuu vain tilastoihin ja tutkimuksiin. Ja juuri tuli uusi tutkimus, jossa edelleen lasten yövalvomiset jää naisten harteille ja tehtäväksi. Samoin lastenhoito 24/7 suurimmaksi osaksi.

Ja aika usein saa lukea täältäkin aloituksia, ettei kaikilla pyyhi yhtä hyvin kuin teidän perheessä. Samoin kokemukset omassa tuttavapiirissä.

Tiedän kyllä että Suomessa on yleistä että naisen harteille jää suuri osa perheenpyörittämisessä. Lähipiirissäni suurin osa naisista on juuri tällaisia "ja minähän en apua tarvi" -tyyppejä; hoitavat lapset, kodin, työn ja harrastukset ja sitten minua kadehtivat, kun mieheni laittaa meillä ruokaa ja kuskaa lapsia ym.

Käsittämätöntä. Itsehän ovat miehensä valinneet, tätähän feministinaiset pohjoismaissa haluavat: Naisen tulee työllä ja suorittamisella osoittaa, että ollaan tasa-arvoisia miesten kanssa.

Pohjoismaiset miehet on kuohittu ja emaskuloitu sohvalla röhnöttäviksi beta maleiksi, jotka kohtelevat naisiaan kuin äitejään. Ja naiset mahdollistavat tämän.

Uskon itsekin tasa-arvoon enkä kaipaa etelän machokulttuuria tänne, jossa epäkuulias vaimo saa päihinsä. Mutta toivoisin että jollain tasolla naiset vaalisivat täällä myös sitä naiseuttaan enemmän, eikä ottaisi sitä äidin ja suorittajan roolia. Siitä ei nimittäin jaeta palkintoa.

Vierailija
32/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että Suomessa on yleistä että naisen harteille jää suuri osa perheenpyörittämisessä. Lähipiirissäni suurin osa naisista on juuri tällaisia "ja minähän en apua tarvi" -tyyppejä; hoitavat lapset, kodin, työn ja harrastukset ja sitten minua kadehtivat, kun mieheni laittaa meillä ruokaa ja kuskaa lapsia ym.

Käsittämätöntä. Itsehän ovat miehensä valinneet, tätähän feministinaiset pohjoismaissa haluavat: Naisen tulee työllä ja suorittamisella osoittaa, että ollaan tasa-arvoisia miesten kanssa.

Pohjoismaiset miehet on kuohittu ja emaskuloitu sohvalla röhnöttäviksi beta maleiksi, jotka kohtelevat naisiaan kuin äitejään. Ja naiset mahdollistavat tämän.

Uskon itsekin tasa-arvoon enkä kaipaa etelän machokulttuuria tänne, jossa epäkuulias vaimo saa päihinsä. Mutta toivoisin että jollain tasolla naiset vaalisivat täällä myös sitä naiseuttaan enemmän, eikä ottaisi sitä äidin ja suorittajan roolia. Siitä ei nimittäin jaeta palkintoa.

Kerrankin tällainen mielipide.

Toisaalta, on ihan hyvä tehdä elämällään jotain eikä olla pelkästään miehen armoilla. Se mies kun voi lähteä jonkun muun matkaan. Ikinä ei voi tietää.

Vierailija
33/33 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kuuluisat seerumit, hieno nimi voiteelle, miten se olikaan se  tulos kun tutkivat kallista seerumia ja halpaa rasvaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme