Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta ravinteliin minä miekkailun ja laitan tukkani mies vetää pikkuhikeä ja verryttelee jos tulee jotai hässäkkää

Vierailija
25.10.2019 |

Usein on riittänyt kun mies vetää aluksi pari nopeeta sarjaa riitapakarin edes niin alkavat anteeksi pyydellä eihän meillä ollut mitää ja tarjoo kaljat.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:lla kenties jotain blogia, jota voisi käydä lukemassa? Oon melko varma, että olen jäänyt koukkuun tohon tunteeseen mitä tuon lukeminen herätti. Ihan ku olisi saanut aivoinfarktin, ymmärsi kaikki sanat mutta ei kuitenkaan ymmärtänyt yhtään mitään.

Vierailija
22/31 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP:lla kenties jotain blogia, jota voisi käydä lukemassa? Oon melko varma, että olen jäänyt koukkuun tohon tunteeseen mitä tuon lukeminen herätti. Ihan ku olisi saanut aivoinfarktin, ymmärsi kaikki sanat mutta ei kuitenkaan ymmärtänyt yhtään mitään.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menettekö tänään ulos?

Vierailija
24/31 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on härdelli valmis kun Ap menee ravinteliin.

Vierailija
25/31 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi nää on hyviä😂

Vierailija
26/31 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kerrankin ihmisiksi kapakassa.

Vierailija
27/31 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kuvitella nää kaks ravintolassa. Sellanen 160cm mies vaimonhakkaaja päällä, tribaalit ja kaikki. Nainen on sellanen 150cm kendomiekka tanassa. 

Vierailija
28/31 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytitkö riitapakaralle närhentissit?

Vierailija
29/31 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kuvitella nää kaks ravintolassa. Sellanen 160cm mies vaimonhakkaaja päällä, tribaalit ja kaikki. Nainen on sellanen 150cm kendomiekka tanassa. 

Hei, mä oon nähny ton leffan. Ja jatkopätkät kanssa.

Vierailija
30/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon nähny ton leffan. Ja jatkopätkät kanssa.

Mikä leffa?

Vierailija
31/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi jo vuosi setti sielä ravintelissa. Hässäkkää tuli ku joku Kokkola tuukka tuli uhkumaan mies repi peltihousut ei menny verryttelyt hukkaan. Ehtisin samal vetää tukan kaljalat huiviin. Äkki lähtö tuli Jos ei meitin rahnut kelpaa niin ravinteleja riittäö. Kirona aikaankin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän