Kohta ravinteliin minä miekkailun ja laitan tukkani mies vetää pikkuhikeä ja verryttelee jos tulee jotai hässäkkää
Usein on riittänyt kun mies vetää aluksi pari nopeeta sarjaa riitapakarin edes niin alkavat anteeksi pyydellä eihän meillä ollut mitää ja tarjoo kaljat.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onko AP:lla kenties jotain blogia, jota voisi käydä lukemassa? Oon melko varma, että olen jäänyt koukkuun tohon tunteeseen mitä tuon lukeminen herätti. Ihan ku olisi saanut aivoinfarktin, ymmärsi kaikki sanat mutta ei kuitenkaan ymmärtänyt yhtään mitään.
:D
Se on härdelli valmis kun Ap menee ravinteliin.
Olkaa kerrankin ihmisiksi kapakassa.
Mä voin kuvitella nää kaks ravintolassa. Sellanen 160cm mies vaimonhakkaaja päällä, tribaalit ja kaikki. Nainen on sellanen 150cm kendomiekka tanassa.
No näytitkö riitapakaralle närhentissit?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kuvitella nää kaks ravintolassa. Sellanen 160cm mies vaimonhakkaaja päällä, tribaalit ja kaikki. Nainen on sellanen 150cm kendomiekka tanassa.
Hei, mä oon nähny ton leffan. Ja jatkopätkät kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mä oon nähny ton leffan. Ja jatkopätkät kanssa.
Mikä leffa?
Kävi jo vuosi setti sielä ravintelissa. Hässäkkää tuli ku joku Kokkola tuukka tuli uhkumaan mies repi peltihousut ei menny verryttelyt hukkaan. Ehtisin samal vetää tukan kaljalat huiviin. Äkki lähtö tuli Jos ei meitin rahnut kelpaa niin ravinteleja riittäö. Kirona aikaankin
Onko AP:lla kenties jotain blogia, jota voisi käydä lukemassa? Oon melko varma, että olen jäänyt koukkuun tohon tunteeseen mitä tuon lukeminen herätti. Ihan ku olisi saanut aivoinfarktin, ymmärsi kaikki sanat mutta ei kuitenkaan ymmärtänyt yhtään mitään.