Kohta ravinteliin minä miekkailun ja laitan tukkani mies vetää pikkuhikeä ja verryttelee jos tulee jotai hässäkkää
Usein on riittänyt kun mies vetää aluksi pari nopeeta sarjaa riitapakarin edes niin alkavat anteeksi pyydellä eihän meillä ollut mitää ja tarjoo kaljat.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Nyt on kirjallinen ulosanti sillä tasolla että on parempi kun menette nukkumaan.
Jos miehellä riittää virtaa niin käy vetämässä pari kataa pihalla ja kumauttaa kierrepotkun pihakoivun kylkeen.
Se oli siinä. Voitte toimia.
Kiitos nauruista : D
Ymmärsikö joku tästä selityksestä muuta kuin yksittäisiä sanoja? Minulla ei ole yleensä ongelmia luetun ymmärtämisessä, mutta nyt en oikeasti tiedä, mitä tässä tapahtuu.
Kannattaako sinne ravintolaan enää lähteä kun taidatte olla jo aika kännissä
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö joku tästä selityksestä muuta kuin yksittäisiä sanoja? Minulla ei ole yleensä ongelmia luetun ymmärtämisessä, mutta nyt en oikeasti tiedä, mitä tässä tapahtuu.
Eikun joo! Ap ei siis tosiaan miekkaile vaan meikkaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Älä sinäkään enää ota alkoholia.
Laita se miekka nyt pois. Voi muuten tulla rumaa jälkeä kun oot näköjään simasta syönyt jo rusinatkin.
Jepjep. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taitaa vielä jakopääkin vuotaa, kun merkkaa reviirinsä...
Eiköhän ois parempi että verryttelette vain keskenänne ihan kotona. Parempi pysyä pois kyliltä tuossa kunnossa.
Miekat pois ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Älä sinäkään enää ota alkoholia.
Joo en, mä painun pehkuihin nyt, niin jaksaa huomenna tehdä jotain järkevämpää kuin roikkua palstalla. Öitä vaan kaikille!
Onko rothwayler Timillä eroahdistusta? Uikuttaako, kun olette ravintelissa? Naapurit ei kyllä varmaan uskalla sanoa, kun ovat nähneet miehesi suhisevat katat.
Sanokaa mun sanoneen, käytän vaikka lopun elämääni tämän tekstin piilomerkitysten selvittämiseen! Verryttelyt muistaen, toki.
Vierailija kirjoitti:
Onko rothwayler Timillä eroahdistusta? Uikuttaako, kun olette ravintelissa? Naapurit ei kyllä varmaan uskalla sanoa, kun ovat nähneet miehesi suhisevat katat.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, käytän vaikka lopun elämääni tämän tekstin piilomerkitysten selvittämiseen! Verryttelyt muistaen, toki.
Asiantuntijan vinkkinä (siis sekä kirjoittamisen että viinanjuomisen - joskin tämän toteaminen lienee kuitenkin tarpeetonta, käsi kädessähän nuo kulkevat): nauti puoli pulloa Jaloviinaa ennen kuin ryhdyt tulkintaurakkaasi. Sujuu huomattavasti paremmin tuo eläytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä kumpi mahdollisuus on kauhistuttavampi, sekö, että nämä tekstit ovat totta, vai se, että ne ovat fiktiota. Kallistun siihen, että ovat fiktiota, mutta on osaa sanoa, onko sen taso vau vai yök. Jotenkin tämä vain tulee sellaisesta paikasta, että hulluuden ja nerouden rajapinnat limittyvät.
Sori, ap. Et pääse sisään. On pohjia sen verran. Huomenna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun ymmärtää että miekkailu on meikkailu niin teksti avautuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ymmärtää että miekkailu on meikkailu niin teksti avautuu
Ei sitä voi tietää. Jos miekkailu kuitenkin on miekkailu?
Joo. Nyt on kirjallinen ulosanti sillä tasolla että on parempi kun menette nukkumaan.
Jos miehellä riittää virtaa niin käy vetämässä pari kataa pihalla ja kumauttaa kierrepotkun pihakoivun kylkeen.
Se oli siinä. Voitte toimia.