Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten luottaisin taas miehiin?

Vierailija
25.10.2019 |

Ollut niin kauheita kokemuksia ettei tosikaan, eksä mm. rakastuikin serkkuuni yms. Miten voisin taas aloittaa deittailun monen vuoden tauon jälkeen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota mutta deittaile silti.

Pessimisti ei pety.

M

Vierailija
2/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako? Ja ihan miehenä kyselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety.

M

Oon aikoinani deitannut paljon ja huonolla kokemuksella. Nyt en enää osaa päättää olisinko loppuelämän vain yksin vai lähtisinkö taas siihen rumbaan. Pessimisti siis olen kyllä.

Haluaakohan kukaan enää parisuhdetta?

Vierailija
4/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee ,ettei luottoa löydy , kannattaa suosiolla pitää pitempi tauko. Mikään pakko ei ole seurustella ennenkuin se tuntuu hyvältä ajatukselta.

Vierailija
5/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi.Vielä pahempaa kokenut.Olen silti pystynyt luottamaan niin kauan kunnes on toisin todistettu.Ei oo enää niin suurta tarvetta alkaa luomaan suhdetta.Ikää myöten olen oppinut olemaan yksin ja nauttimaan siitä :)

Vierailija
6/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety.

M

Oon aikoinani deitannut paljon ja huonolla kokemuksella. Nyt en enää osaa päättää olisinko loppuelämän vain yksin vai lähtisinkö taas siihen rumbaan. Pessimisti siis olen kyllä.

Sitä ei kukaan voi puolestasi päättää lähdetkö rumbaan vai et mutta huonotkin kokemukset ovat opettavaisia. Tai ainakin niiden pitäisi olla.

Deittipalvelut ovat pullollaan kaikenikäisiä parisuhteenhaluajia. 

Vierailija
7/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pohtinut samaa täältä sukupuoliharjanteen toiselta puolelta kymmenen vuotta mutta ainakin tänäkin iltana syön juuri keittämäni sienikeiton yksin.

m47

Vierailija
8/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin kannata luottaa :/

Vierailija
9/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety.

M

Sitä ei kukaan voi puolestasi päättää lähdetkö rumbaan vai et mutta huonotkin kokemukset ovat opettavaisia. Tai ainakin niiden pitäisi olla.

Ei niistä kyllä suurin osa oikeasti mitään pysyvää halua, olen käynyt kymmenillä deiteillä ja aina ne siihen yhteen tai kahteen kertaan ovat jääneet. Tämä taitaa olla sitä nykyaikaa.

ap

Vierailija
10/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota silloin kun toinen on osoittaunut sen arvoiseksi. Kuuntele omia vaistojasi koska ne ovat useimmiten oikeassa. Nykymaailma on täynnä epäluotettavia miehiä joten terve varovaisuus on paikallaan. Opettele nauttimaan elämästäsi itsenäisenä olentona ensin ja jos luottamuksesi arvoinen mies tulee vastaan, voit halutessasi tehdä hänelle tilaa tähän omaan maailmaasi. Ei kannata etsimällä etsiä.

Parhaat työpaikat eivät ole mol.fi:ssä eivätkä parhaat miehet Tinderissä.

(riimittelyä)

Vierailija
11/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety.

M

Ei niistä kyllä suurin osa oikeasti mitään pysyvää halua, olen käynyt kymmenillä deiteillä ja aina ne siihen yhteen tai kahteen kertaan ovat jääneet. Tämä taitaa olla sitä nykyaikaa.

ap

Non sequitur.

M

Vierailija
12/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, ihan miesten takia pyydän tätä.

Kukaan ei ansaitse elämäänsä epävarmaa, miehiä vihaavaa oliota. Vedät vain äijän mukanasi psykoosiesi suohon.

Vierailija
13/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla ihmissuhteita joissa luottamus petetty. Yksi exäni oli patologinen valehtelija huijaten henkilöllisyydestään lähtien, toinen exä petti usean naisen (ja jopa yhden kundin) kanssa ja kolmas exä vakuutti ettei palaisi pettäneen exänsä kanssa yhteen mutta pari kuukautta myöhemmin vaihtoi minut lennosta tähän exään. Meni aikaa luottaa miehiin mutta kannatti, nyt piakkoin 10 yhteistä vuotta takana rakkaan mieheni kanssa johon kykenen luottamaan täysin

Vierailija
14/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exmies halusi erota, kävi ilmi että hän oli jo useamman vuoden ollut rakastunut toiseen nainseen. Tämän eron jälkeen ajauduin suhteeseen, jossa lunta tuli tupaan oikein urakalla. Nykyään olen onnellisesti naimisissa, koska tiedän, että jos jostakin syystä jotakin pahaa tapahtui niin selviäisin siitä. Voin siis olla huoleti ja nauttia elämästä, voihan olla, että joskus jotain tapahtuu, mutta voi myös olla, että ei. Miksi siis murehtisin etukäteen tai kaataisin menneisyyden haamut mieheni kannettavaksi. Ei hän niitä virheitä tehnyt vaan eksät (ja toki minäkin joltain osin, koska ajauduin esim uuteen huonoon suhteeseen).