Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta ravinteliin minä miekkailun ja laitan tukkani mies vetää pikkuhikeä ja verryttelee jos tulee jotai hässäkkää

Vierailija
25.10.2019 |

Usein on riittänyt kun mies vetää aluksi pari nopeeta sarjaa riitapakarin edes niin alkavat anteeksi pyydellä eihän meillä ollut mitää ja tarjoo kaljat.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nyt on kirjallinen ulosanti sillä tasolla että on parempi kun menette nukkumaan.

Jos miehellä riittää virtaa niin käy vetämässä pari kataa pihalla ja kumauttaa kierrepotkun pihakoivun kylkeen.

Se oli siinä. Voitte toimia.

Vierailija
2/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nyt on kirjallinen ulosanti sillä tasolla että on parempi kun menette nukkumaan.

Jos miehellä riittää virtaa niin käy vetämässä pari kataa pihalla ja kumauttaa kierrepotkun pihakoivun kylkeen.

Se oli siinä. Voitte toimia.

Kiitos nauruista : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsikö joku tästä selityksestä muuta kuin yksittäisiä sanoja? Minulla ei ole yleensä ongelmia luetun ymmärtämisessä, mutta nyt en oikeasti tiedä, mitä tässä tapahtuu.

Vierailija
4/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sinne ravintolaan enää lähteä kun taidatte olla jo aika kännissä

Vierailija
5/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsikö joku tästä selityksestä muuta kuin yksittäisiä sanoja? Minulla ei ole yleensä ongelmia luetun ymmärtämisessä, mutta nyt en oikeasti tiedä, mitä tässä tapahtuu.

Eikun joo! Ap ei siis tosiaan miekkaile vaan meikkaa! :D

Vierailija
6/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Älä sinäkään enää ota alkoholia.

Vierailija
7/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se miekka nyt pois. Voi muuten tulla rumaa jälkeä kun oot näköjään simasta syönyt jo rusinatkin.

Vierailija
8/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Vierailija
9/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taitaa vielä jakopääkin vuotaa, kun merkkaa reviirinsä...

Vierailija
10/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ois parempi että verryttelette vain keskenänne ihan kotona. Parempi pysyä pois kyliltä tuossa kunnossa.

Miekat pois ja nukkumaan.

Vierailija
11/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Älä sinäkään enää ota alkoholia.

Joo en, mä painun pehkuihin nyt, niin jaksaa huomenna tehdä jotain järkevämpää kuin roikkua palstalla. Öitä vaan kaikille!

Vierailija
12/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rothwayler Timillä eroahdistusta? Uikuttaako, kun olette ravintelissa? Naapurit ei kyllä varmaan uskalla sanoa, kun ovat nähneet miehesi suhisevat katat.

Vierailija
13/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen, käytän vaikka lopun elämääni tämän tekstin piilomerkitysten selvittämiseen! Verryttelyt muistaen, toki.

Vierailija
14/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rothwayler Timillä eroahdistusta? Uikuttaako, kun olette ravintelissa? Naapurit ei kyllä varmaan uskalla sanoa, kun ovat nähneet miehesi suhisevat katat.

😂😂

Vierailija
15/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneen, käytän vaikka lopun elämääni tämän tekstin piilomerkitysten selvittämiseen! Verryttelyt muistaen, toki.

Asiantuntijan vinkkinä (siis sekä kirjoittamisen että viinanjuomisen - joskin tämän toteaminen lienee kuitenkin tarpeetonta, käsi kädessähän nuo kulkevat): nauti puoli pulloa Jaloviinaa ennen kuin ryhdyt tulkintaurakkaasi. Sujuu huomattavasti paremmin tuo eläytyminen.

Vierailija
16/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä kumpi mahdollisuus on kauhistuttavampi, sekö, että nämä tekstit ovat totta, vai se, että ne ovat fiktiota. Kallistun siihen, että ovat fiktiota, mutta on osaa sanoa, onko sen taso vau vai yök. Jotenkin tämä vain tulee sellaisesta paikasta, että hulluuden ja nerouden rajapinnat limittyvät.

Vierailija
17/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ap. Et pääse sisään. On pohjia sen verran. Huomenna uudestaan.

Vierailija
18/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ymmärtää että miekkailu on meikkailu niin teksti avautuu

Vierailija
19/31 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ymmärtää että miekkailu on meikkailu niin teksti avautuu

Ei sitä voi tietää. Jos miekkailu kuitenkin on miekkailu?

Vierailija
20/31 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten ilta meni?