Seiska: Teemu Selänne avautuu perherooleista: Kyllä mies on kodin pää ja niin sen pitääkin olla.
Yhteshaastattelu, Sirpa nyökytteli vieressä. Huhhuh.
Kommentit (126)
Eläinkunnassa sama juttu, mutta ei palstan mensalaiset sitä bonjaa. :D
En tajua että vuonna lähes 2020 joku yhä vielä jaksaa jankata olevansa perheen pää. Mikä se toinen siinä sitten on? Perheen takapuoli?
"Hei vaan olen Leena meidän perheen takapuoli vaan, kysykää tolta perheen päältä kaikki tärkee, minä vaan täällä taustalla heilun ja väännän kotona tehtyä ruispizzaa, älkää huomatko mua."
Suomalaiset miehet on mielestäni ihan mahtavia ja parhaita maailmassa - mutta sitten sieltä sekapussista aina välillä kaivautuu esiin "Teemu".
Vierailija kirjoitti:
Eläinkunnassa sama juttu, mutta ei palstan mensalaiset sitä bonjaa. :D
Ei ole eläinkunnassa sama juttu yhtään? Oletko 1800-luvulta tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Noin kuuluisi luonnon puolesta olla, mutta harvasta miehestä on kantamaan vastuuta. Olisin mielelläni Sirpa.
Halooooooooo?!
Minulle sopisi, että mies olisi perheen pää. Elättäisi, kantaisi vastuun, saisi vaikka vähän komennellakin. Mutta eipä tuollaisia miehiä. Suomessa ole.
Vierailija kirjoitti:
En tajua että vuonna lähes 2020 joku yhä vielä jaksaa jankata olevansa perheen pää. Mikä se toinen siinä sitten on? Perheen takapuoli?
"Hei vaan olen Leena meidän perheen takapuoli vaan, kysykää tolta perheen päältä kaikki tärkee, minä vaan täällä taustalla heilun ja väännän kotona tehtyä ruispizzaa, älkää huomatko mua."
Suomalaiset miehet on mielestäni ihan mahtavia ja parhaita maailmassa - mutta sitten sieltä sekapussista aina välillä kaivautuu esiin "Teemu".
Teemulla riittäisi naisia. Eikä tarvitse tyytyä mihinkään äpisevään feministiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan hyvä idea että joku vakaa ja vaikka vuoden päähän suunnittelemaan kykenevä on johdossa.
??? Esim Sirpa siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heille tuo asetelma näyttää sopivan, mitä se kenenkään aanusta hiertää? Terveet lapset ja kai itsekin ok, rahaa on, pitkä liitto jne. hienoa, että menee hyvin. Kyllä Teemu Sirpasta olisi eroon päässyt, rahalla nyt ainakin. ei tuo mikään pakkotila ole. Aika tyhmää olisi Sirpan ollut lähteä omaa uraa tahkoamaan, kun sai kotia/kotona lapset hoitaa. Onhan ne molemmat siinä ravintolabisneksessä töissä.
Toisilla nyt vain on hyvä elämä. Ja kai nuokin jostain sentään ovat joskus eri mieltä.
Mutta oudosti Teemua hiersi että Sirpa meni ja kirjoitti Kokonaisen Kirjan. Sirpan ois varmaan Teemun mielestä pitänyt tämäkin aika käyttää "perhehommin". Sirpa kuriin!
Voi olla vaikka omistushaluinen. Tietää, että kirja tuo mukanaan julkisuutta ja sitä kautta työtilaisuuksiakin, kuten lätkälove. Ei halua jakaa vaimonsa huomiota toisaalle. Naisen paikka on siis hänen mielestään kotona. Outo tapa osoittaa rakkautta? kahlitsemalla? Tähän asti on pelittänyt tuo systeemi, mutta voi hyvin olla, että joku kriisi saattaa Sirpankin saada haikailemaan oman minuutensa perään niin kovin, että tekee irtioton.
Vierailija kirjoitti:
Feministit heitti voltin, Teemu ei tästä enää nouse, some sykkii punaisena.
Teemu nousee kuin pfeeeniks lintunen ylös lentoon, punainen some jää maan pinnalle sormet limaisille näppäimille liimaantuneina.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi, että mies olisi perheen pää. Elättäisi, kantaisi vastuun, saisi vaikka vähän komennellakin. Mutta eipä tuollaisia miehiä. Suomessa ole.
Hullu. Muuta Saudeihin. Ne antaa sulle mekonkin.
Mielestäni Teemu vaikuttaa oikein vanhan koulukunnan mieheltä: mies on perheen pää, uskoo Jeesukseen ja on konservatiivi. Sonni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit heitti voltin, Teemu ei tästä enää nouse, some sykkii punaisena.
Teemu nousee kuin pfeeeniks lintunen ylös lentoon, punainen some jää maan pinnalle sormet limaisille näppäimille liimaantuneina.
Teemu ei osaa lentää, Teemu osaa ainoastaan lätkää, sitä peliä missä kepillä läimitään mustaa kiekkoa eestaas. Tämä taito on yhteiskunnalle hirveen tärkee ja siksi Viisas Teemu on niin ihailtu.
Vierailija kirjoitti:
Teemu sanoo asiat suoraan. Pidän hänen tyylistään.
Mä en aina tykkää. Välillä välistä hänestä lähtee tällaisia ihmeellisiä junttimaisia tölväisyjä. Mm. kommentit lihansyönnistä, avioelämästä ja naisista. Sellaista mikä ei ole enää tätä päivää. En tiedä haluaako vain päästä välillä otsikoihin jos ei ole hetkeen julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Teemu vaikuttaa oikein vanhan koulukunnan mieheltä: mies on perheen pää, uskoo Jeesukseen ja on konservatiivi. Sonni.
Father Duggar!
Kun nyt kuitenkin ovat olleet yhdessä kohta 30 vuotta ja neljä lasta löytyy, niin ilmeisesti he ovat itse varsin tyytyväisiä tähän ratkaisuun. Av:lla liitot kestävät hädin tuskin kolmea vuotta ja lapsia on vähän sinne ja tänne tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu sanoo asiat suoraan. Pidän hänen tyylistään.
Mä en aina tykkää. Välillä välistä hänestä lähtee tällaisia ihmeellisiä junttimaisia tölväisyjä. Mm. kommentit lihansyönnistä, avioelämästä ja naisista. Sellaista mikä ei ole enää tätä päivää. En tiedä haluaako vain päästä välillä otsikoihin jos ei ole hetkeen julkisuudessa.
Se on saanut kiekon ottaan ja aina välillä itsesensuuri estyy ja esille purkautuu Teemu, Luolamies.
Vierailija kirjoitti:
Miks just lätkäjätkät on tuollaisia? En tiedä mitään muuta miestyyppiä, joka olisi vielä nykyaikana niin sovinistinen. Nuo lätkävaimotkin ovat niin pinnallisia, suostuvat tuohon alistamiseen ja miehensä miellyttämiseen vain rahan vuoksi.
Eikö NFL- tai NBA-miljonäärit ole tuollaisia? Tai F1-kuskit?
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin nyökyttelisit ja uikuttaisit hiljaa jos Teemun alle pääsisit. Alfat tekee mitä haluaa.
Uuh niin kyllä tekisin. Ihanaa!!!
Ja sitten kävisin laittamassa strap-onilla naapurin Sami Petteriä ja päästelemässä henkisiä paineita.
Tervetuloa naapuriin!
T. Anna Irmeli
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt kuitenkin ovat olleet yhdessä kohta 30 vuotta ja neljä lasta löytyy, niin ilmeisesti he ovat itse varsin tyytyväisiä tähän ratkaisuun. Av:lla liitot kestävät hädin tuskin kolmea vuotta ja lapsia on vähän sinne ja tänne tehty.
Ei pitkä avioliiitto tarkota että se on onnistunut. Ihan sama mulle millanen Teemun ja Sirpan suhde on, mutta useat ihmiset on ikuisesti naimisissa ja tappelevat vaan ja vihaavat toisiaan.
Lyhyt liitto jossa yhdessä sovinnolla todetaan että ei tämä nyt toimikaan, on mielestäni onnistunut liitto. Kesti niin kauan kuin kesti, mutta oli hyvä lähes niin kauan kuin kesti.
Tottahan tuo on. Noin kuuluisi luonnon puolesta olla, mutta harvasta miehestä on kantamaan vastuuta. Olisin mielelläni Sirpa.