Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Teemu Selänne avautuu perherooleista: Kyllä mies on kodin pää ja niin sen pitääkin olla.

Vierailija
25.10.2019 |

Yhteshaastattelu, Sirpa nyökytteli vieressä. Huhhuh.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, arvostan! On hyvin suoraselkäistä ja rohkeaa sanoa tuollaista, tälläisessa kulttuurissa ja yhteikunnassa jossa elämme. Ja myöskin kantaa vastuunsa vaimosta ja lapsistaan, sitä kun eivät pahemmin nuoret miehet enää halua. Eivätkä feministit suvaitse.

Vierailija
22/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit heitti voltin, Teemu ei tästä enää nouse, some sykkii punaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille tuo asetelma näyttää sopivan, mitä se kenenkään aanusta hiertää? Terveet lapset ja kai itsekin ok, rahaa on, pitkä liitto jne. hienoa, että menee hyvin. Kyllä Teemu Sirpasta olisi eroon päässyt, rahalla nyt ainakin. ei tuo mikään pakkotila ole. Aika tyhmää olisi Sirpan ollut lähteä omaa uraa tahkoamaan, kun sai kotia/kotona lapset hoitaa. Onhan ne molemmat siinä ravintolabisneksessä töissä.

Toisilla nyt vain on hyvä elämä. Ja kai nuokin jostain sentään ovat joskus eri mieltä.

Vierailija
24/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Jollain sentään vielä perinteiset arvot kunniassaan! Hyvä niin tänä tasapäistämisen aikakautena... Thaimaan kuningaskin heitti jalkavaimonsa pihalle kun alkoi havitella valtaa... vaikka kautta aikojen mies on ollut se pää todellakin.

Niin kuin sinäkin. Munapää.

M53

Vierailija
25/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Teemu paljon kotona ole ollutkaan. Sirpa pitänyt ne pari päivää kuussa Teemun illuusiota yllä, muuten pyörittänyt yksin huushollia.

Vierailija
26/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu! Tiedäkö että Sirpalla on toinen mies, Osmo. Osmo on semmonen mukava ja hissukka ja antaa Sirpan pomottaa. Kiltti perusinsinööri. Siksi Sirpa ei sun kanssa enää niin jaksa vääntää kun on saanut sen määräilytarpeensa täytettyä. Tapaavat noin kerran kuussa, Sirpan määräämissä paikoissa.

Vierailija
27/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän perheessään varmaan näin onkin. Eikä siinä mitään väärää ole. Kyllä mullekin olisi tuollainen elämä kelvannut.

Vierailija
28/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu sanoo asiat suoraan. Pidän hänen tyylistään.

Vierailija
29/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heille tuo asetelma näyttää sopivan, mitä se kenenkään aanusta hiertää? Terveet lapset ja kai itsekin ok, rahaa on, pitkä liitto jne. hienoa, että menee hyvin. Kyllä Teemu Sirpasta olisi eroon päässyt, rahalla nyt ainakin. ei tuo mikään pakkotila ole. Aika tyhmää olisi Sirpan ollut lähteä omaa uraa tahkoamaan, kun sai kotia/kotona lapset hoitaa. Onhan ne molemmat siinä ravintolabisneksessä töissä.

Toisilla nyt vain on hyvä elämä. Ja kai nuokin jostain sentään ovat joskus eri mieltä.

Mutta oudosti Teemua hiersi että Sirpa meni ja kirjoitti Kokonaisen Kirjan. Sirpan ois varmaan Teemun mielestä pitänyt tämäkin aika käyttää "perhehommin". Sirpa kuriin!

Vierailija
30/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä itsekin ajattelen mieheni olevan se perheemme pää. Tällä ajattelen sitä, että mieheni suojelee meidän perhettä ja puolustaa tarpeen tullen. Itse olen todella ujo, enkä uskalla sanoa mitään vaikka joku yrittäisi huijata meiltä esim.liikaa rahaa. Mies myös tienaa sen puolet enemmän kuin minä, vaikka molemmat ollaan saman koulutuksen käyneitä. Ilman mieheni palkkaa ei meillä olisi näin hyvä elintaso.

Toisaalta, meillä nämä roolit johtuu luonteista. Kyllä vahva nainenkin voi olla perheensä pää, tai molemmat yhtä suuressa roolissa. Joissakin perheissä lapset ovat perheen pääroolissa.

Vierailija
31/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu sanoo asiat suoraan. Pidän hänen tyylistään.

Teemu kuulostaa lahkolaiselta. En tykkää hänen tyylistään.

Vierailija
32/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, arvostan! On hyvin suoraselkäistä ja rohkeaa sanoa tuollaista, tälläisessa kulttuurissa ja yhteikunnassa jossa elämme. Ja myöskin kantaa vastuunsa vaimosta ja lapsistaan, sitä kun eivät pahemmin nuoret miehet enää halua. Eivätkä feministit suvaitse.

Ymmärrät kai että ani harvassa perheessä on noin isot tuloerot? Kun on kaksi suht yhtä paljon tienaavaa, tulee aivan luonnostaan tilanne jossa päätökset tehdään yhdessä tasaveroisina kumppaneina.

Vierailija
33/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kannattaako tällaista sanoa nykypäivänä ääneen vaikka totta olisikin. On vähän juntin kuulosta.

Vierailija
34/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä itsekin ajattelen mieheni olevan se perheemme pää. Tällä ajattelen sitä, että mieheni suojelee meidän perhettä ja puolustaa tarpeen tullen. Itse olen todella ujo, enkä uskalla sanoa mitään vaikka joku yrittäisi huijata meiltä esim.liikaa rahaa. Mies myös tienaa sen puolet enemmän kuin minä, vaikka molemmat ollaan saman koulutuksen käyneitä. Ilman mieheni palkkaa ei meillä olisi näin hyvä elintaso.

Toisaalta, meillä nämä roolit johtuu luonteista. Kyllä vahva nainenkin voi olla perheensä pää, tai molemmat yhtä suuressa roolissa. Joissakin perheissä lapset ovat perheen pääroolissa.

Miksi ihmeessa miehesi tienaa enemmän rahaa samalla koulutuksella? Herää nyt jo ja opettele olemaan vähemmän hiiri.

Vierailija
35/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Teemu paljon kotona ole ollutkaan. Sirpa pitänyt ne pari päivää kuussa Teemun illuusiota yllä, muuten pyörittänyt yksin huushollia.

No ei ole pyörittänyt yhtään mitään :D

Vierailija
36/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki mies on perheen pää. ja nainen on kaula joka sen pään kääntää. viisas nainen antaa miehen pitää luulonsa.

Vierailija
37/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perheellä pitää olla "pää"? Eikö voi ohjata perhettä yhdessä eteenpäin?

Joinain kausina minä olen perheemme etukeula. Joinain kausina mieheni on. Meillä on molemmilla vahvuutemme ja heikkoutemme - ja laiskuutemme myös.

No ei tuo "pää" tarkoita sitä, että vaimo on pelkästään hiljaa, ja mies käskyttää. Rahan takia heillä mahtava mahdollisuus elää noin. Sirpa on sanavalmis ja topakka nainen, ja hänellä on aivan varmasti sanansa sanottavana yhteisiin päätöksiin. Kunhan Teemu retostelee, kun annetaan. Sirpa on viisas ja antaa Teemun luulla, että on joku kingi. Onnelliselta ainakin Sirpa näyttää. Ja onhan sillä fyssarin koulutus. Ei ole suoraan jonkun "alfan alle juossut elätiksi", kuten täällä näytetään olevan mieltä.

Vierailija
38/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu! Tiedäkö että Sirpalla on toinen mies, Osmo. Osmo on semmonen mukava ja hissukka ja antaa Sirpan pomottaa. Kiltti perusinsinööri. Siksi Sirpa ei sun kanssa enää niin jaksa vääntää kun on saanut sen määräilytarpeensa täytettyä. Tapaavat noin kerran kuussa, Sirpan määräämissä paikoissa.

Ja vielä muuten että Osmo on herttainen ja hauska ja hellä! Mutta loistava rakastaja, lakanoissa tulistuu juuri sopivaksi ja Sirpan mieleiseksi.

Vierailija
39/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan yleensä rahan mukaan menee kumpi saa pomottaa. Kun mies vielä opiskeli ja minä tienasin talouden rahoista melkein kaiken, kyllä se lopullinen päätösvaltakin mulle lankesi.

Vierailija
40/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen niin moderniksi kasvatettu, etten edes oikeastaan tajua, mitä se päänä olo on. Voitteko selittää?

Onko se sitä, että toinen tekee yksipuolisesti isot päätökset, kuten mihin muutetaan ja mikä talo ostetaan? Vain enemmänkin sitä, että toista pitää jotenkin erityisesti "kunnioittaa", tuoda tossut nojatuolin eteen ja olla kaikin tavoin nöyrää tyttöä/poikaa? Kenties seksuaalista alistamista? Vain tarkoitetaanko sillä ihan vain perinteistä työnjakoa tyyliin nainen hoitaa kodin ja muksut, mies uransa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi