Naurettavin ihmisen anatomiaa koskeva harhaluulo, jonka olet kuullut?
Eli mikä on älyttömin uskomus, mitä olet kuullut kenenkään esittävän ihmiskehosta?
Kommentit (627)
Mulle sisko kertoi lapsena että mustat ihmiset on siksi niin paljon parempia juoksijoita kuin valkoiset koska kun valkoisilla on lihassyyt pitkittäin niin mustilla ne on poikittain.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tehty vasektomia, ei voi ejakuloida.
Tämä kommentti tuli yli 40 vuotiaalta mieheltä.
Mä olen myös useamman miehen suusta kuullut tämän. Eräs mies, jonka kanssa juttelin aiheesta luuli, että laukeaminen ja orgasmin saaminen on sitten kokonaan mahdotonta.
Ei ihme, että miehet eivät hakeudu sterilisaatioon, jos luulot on tällä tasolla.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Urpo6969 kirjoitti:
Ei voi tulla raskaaksi, jos yhdyntä suoritetaan takaapäin. Tämän loihe lausumahan n. 20 vuotta sitten, silloinen 17v tyttöystäväni.
No jos anaaliin tuuppaa, niin ei kai siitä lapsia synny. Insinöörejä ehkä...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole anatomiaa vaan pikemminkin biologiaa, mutta muutkin ovat tämän tyyppisiä laittaneet. Uskaltaudun siis minäkin.
Minulla on kaksoset: tyttö ja poika.
Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun olen kuullut kysymyksen: ovatko ne identtiset... Ihan koulutetuilta, aikuisilta ihmisiltä.
Joo tämä! t: tyttökaksonen, jolla veli. "mulla on kaksosveli" "ai, ootteko identtiset?". No mitäpä lottoat.. Kerranpa vielä seistiin vierekkäin jossain tapahtumassa ja esittäydyttiin tuntemattomalle aikuiselle, ja kerrottiin olevamme kaksoset. Aivan pokkana tyyppi kysyi, että ollaanko identtiset....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät ovat hyviä ehkäisymuotoja.
Kaikki näihin luottavat, tuntemani ihmiset ovat saaneet vähintään 3 lasta jossain välissä.Meillä on neljä ja keskeytetty on toiminut ihan ok - ei vahinkoja, tokikin juuri neljää lasta toivottiin ja saimme toivomallamme aikataululla, sen jälkeen miehelle tehty vasektomia. Keskeytetty oli vain kätevämpi kun en halunnut syödä pillereitä koska en luota minipillereihin ja pelkään yhdistelmäpillereiden vievän seksihaluni ja kapseli/kierukka ei tuntunut järkevältä niin lyhyiksi ajoiksi. Kumi taas on tylsä. En suosittele tietenkään jos raskaus olisi kauhistus vaan enemmänkin tilanteeseen, jossa aletaan yrittää lasta tai seuraavaa lasta lähi kuukausina, muttei pahemmin haittaisi vaikka raskaus alkaisi vähän aiemminkin.
Sama homma. Keskeytetty ja varmat päivät oli käytössä vuosikausia ja toimi hyvin. Toivotut raskaudet taas onnistui juuri siitä syystä kun tiesi tarkalleen milloin ovulaatio tapahtuu. Ovisliuskat on erittäin kätevät ja oman elimistön oppii tunnistamaan. Tiedän tarkalleen milloin ovulaatio on ja silloin joko välttelen kokonaan seksiä pari päivää tai käytän keskeytettyä yhdyntää. Useimmatkaan ei kuitenkaan jaksa paneutua niin tarkasti asiaan joten helpompi vain luulla muuta.
Välttelet seksiä ovulaation aikana, eli juuri silloin kun se tuntuu parhaimmalta! No, kukin tyylillään.
Omituinen anatominen harhaluulo, että seksi tuntuisi parhaimmalta ovulaation aikana.
Niinpä, koska tutkimuksissa on todettu seksin tuntuvan naisista nautinnollisimmalta päivää ennen menkkoja. Tämän voin allekirjoittaa itsekin, päivää ennen menkkoja panetus on järkyttävä!
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusikymppinen työkaveri, hoitaja ammatiltaan, väitti kiven kovaan 80-luvulla, että Australian alkuperäisasukkaat ovat maailman ainoita vaihtolämpöisiä ihmisiä.
Todella typerä väite, koska myös eskimot ovat vaihtolämpöisiä. Ihan peruskauraa lukion voi saada vai mikä se oli.
Kaikki ihmiset ovat tasalämpöisiä, samoin kuin kaikki nisäkkäät ja linnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät ovat hyviä ehkäisymuotoja.
Kaikki näihin luottavat, tuntemani ihmiset ovat saaneet vähintään 3 lasta jossain välissä.Meillä on neljä ja keskeytetty on toiminut ihan ok - ei vahinkoja, tokikin juuri neljää lasta toivottiin ja saimme toivomallamme aikataululla, sen jälkeen miehelle tehty vasektomia. Keskeytetty oli vain kätevämpi kun en halunnut syödä pillereitä koska en luota minipillereihin ja pelkään yhdistelmäpillereiden vievän seksihaluni ja kapseli/kierukka ei tuntunut järkevältä niin lyhyiksi ajoiksi. Kumi taas on tylsä. En suosittele tietenkään jos raskaus olisi kauhistus vaan enemmänkin tilanteeseen, jossa aletaan yrittää lasta tai seuraavaa lasta lähi kuukausina, muttei pahemmin haittaisi vaikka raskaus alkaisi vähän aiemminkin.
Sama homma. Keskeytetty ja varmat päivät oli käytössä vuosikausia ja toimi hyvin. Toivotut raskaudet taas onnistui juuri siitä syystä kun tiesi tarkalleen milloin ovulaatio tapahtuu. Ovisliuskat on erittäin kätevät ja oman elimistön oppii tunnistamaan. Tiedän tarkalleen milloin ovulaatio on ja silloin joko välttelen kokonaan seksiä pari päivää tai käytän keskeytettyä yhdyntää. Useimmatkaan ei kuitenkaan jaksa paneutua niin tarkasti asiaan joten helpompi vain luulla muuta.
Välttelet seksiä ovulaation aikana, eli juuri silloin kun se tuntuu parhaimmalta! No, kukin tyylillään.
Omituinen anatominen harhaluulo, että seksi tuntuisi parhaimmalta ovulaation aikana.
Niinpä, koska tutkimuksissa on todettu seksin tuntuvan naisista nautinnollisimmalta päivää ennen menkkoja. Tämän voin allekirjoittaa itsekin, päivää ennen menkkoja panetus on järkyttävä!
Mites olisi, voisiko naisten välillä olla tässä asiassa eroja?
Minua panettaa eniten ovulaation aikoihin.
Ennen menkkoja on vain pinkeä olo, jolloin ei taatusti halua yhtään mitään ylimääräistä sisäänsä.
Voisit tietysti myös heittää linkkejä noihin "tutkimuksiin".
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole anatomiaa vaan pikemminkin biologiaa, mutta muutkin ovat tämän tyyppisiä laittaneet. Uskaltaudun siis minäkin.
Minulla on kaksoset: tyttö ja poika.
Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun olen kuullut kysymyksen: ovatko ne identtiset... Ihan koulutetuilta, aikuisilta ihmisiltä.
https://www.facebook.com/yleakuutti/photos/voivatko-identtiset-kaksoset…
Erittäin harvinaista, mutta mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaverini kertoi lopettaneensa imetyksen ja perusteli sitä mm sillä, että hänellä oli vain kaksi maitotiehyttä per rinta. Hän siis luuli että kaikkiaan maitotiehyeitä on yhtä monta kuin monestako kohdasta sitä maitoa tulee nännistä ja että hän on poikkeuksellinen, vaikka tuohan ei kerro mitä rinnan sisällä on.
Ja sehän riippuu miten rintaa puristaa, että mistä tiehyestä maitoa tulee. Tai ainakin mulla maitoa tulee hieman eri kohtaa nännistä, riippuen mistä kohtaa painaa. Puristaminen tietystä kohdasta ei vastaa imua. Imiessä saa laajemman otteen rinnasta.
Peräkamari Pentti väitti että jos nai juuri ennen kuukautisia niin ei tule raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Seksiaiheista tuli mieleen, että hauskimpia ovat miehet, joiden jokainen kaato on saanut orgasmin. Kuitenkin tilastollisesti naiset kertovat harvoin saavansa orgasmia yhdenillan jutuissa ja 1/10 naisesta näyttelee kaikki orgasminsa. Mutta ei palstamiesten kaadot.
Naisten orgasmi on myytti. Kaikki tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Maksa poksahtaa, jos juo liikaa alkoholia.
Itekin käytän tätä usein, ihan sanonta vain on.
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusikymppinen työkaveri, hoitaja ammatiltaan, väitti kiven kovaan 80-luvulla, että Australian alkuperäisasukkaat ovat maailman ainoita vaihtolämpöisiä ihmisiä.
Todella typerä väite, koska myös eskimot ovat vaihtolämpöisiä. Ihan peruskauraa lukion voi saada vai mikä se oli.
Ja tätä on vieläpä yläpeukutettu :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, sarkasmi on mahtavaa.
Kyllä kuukautisten pidättäminen on ihan mahdollista. Mulla parin ekan vuotopäivän jälkeen pysyy sisällä kunnes pöntöllä jännitän veret ulos, ja sitä lorahtaa siis ihan kunnolla sieltä, mikään vähävuotoinen en kyllä ole. Jos en tuota tee, niin sitten alkaa toki vähitellen valumaan tai penkiltä noustessa lorahtaa isokin määrä kerrallaan housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, sarkasmi on mahtavaa.
Mutta tuo väite Australian alkuperäisasukkaiden vaihtolämpöisyydestä oli ihan faktaa tuolle 20-luvulla syntyneelle työkaverille. Silloin oli ajat toiset, mitä opetettiinkaan kouluissa 30-40 -luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmät ovat epäterveellisiä ja niistä saa diabeteksen.
Kyllähän niistä teoriassa voisi diabeteksen saada, koska ne sisältävät niin paljon sokeria. Riippuu tietysti siitä, miten paljon niitä syö. Mikään ruoka-aine ei ole terveellinen, jos sitä syö liikaa.
Että hedelmistä muka voisi saada teoriassa diabeteksen niiden sokereiden takia. Edes puhdasta sokeria syömällä ei saa diabetestä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä muitakin naisia olemassa, jotka voivat saada todella monta orgasmia. Itse aloin saada useampia orgasmeja vasta vanhemmalla iällä nykyisen kumppanin kanssa. (Nuorempana en saanut orgasmia seksissä koskaan ja aina en saa nytkään.) Ensimmäiseen orgasmiin saattaa mennä aikaa, mutta sen jälkeen niitä tulee herkästi. Eikä todellakaan ole kyse jokaisesta supistuksesta, vaan itsenäisistä orgasmeista joiden välillä on tauko. En ole laskenut omaa ennätystä, mutta uskon tuota aiempaa kirjoittajaa joka sanoi saaneensa 49.
Kuinka kauan ne miehet jaksaa ennenku tarvii juoma/jäähdyttelytauon? Vai kestääkö ne orgasmit vaan sekunnin? Mun mies kyllä uskoo ton 49 kertaa, mutta mun matikkapää ei mitenkään taivu.
No itsellä ainaki mies pääasiassa vaan makaa paikallaan ja yrittää olla tulematta. Joskus onnistuu, joskus laukeaakin ennen mua. Enemmän siinä ite tarvis taukoa, mutta toisaalta jos koko homma kestää 45-60 min niin kyllä sen jaksaa juomatta, itse aina välissä lepäilen miehen päällä maaten.
Alkuperäinen 49O
On naiset sitte erilaisia, itellä minuutti ei millään riittäis edellisen orgasmin loppumiseen. Ja miehetkin, onneks en ole tommoseen törmänny.
Vierailija kirjoitti:
Että vasemman käden nimettömän pituuden perusteella voisi päätellä onko ihminen hetero- vai homoseksuaali (tämähän pätee vain ani harvoin identtisten kaksosten kohdalla jos heidän nimettömänsä ovat poikkeuksellisesti eri pituiset. Lyhyempi vas. nimetön = homompi)
Raskauden aikainen testosteronin määrä vaikuttaa nimettömän ja etusormen pituuksien suhteeseen. Asiaa käisteltiin mm. Yleltä tulleessa dokumentissa. https://areena.yle.fi/1-4674038
Hah, ihan sama meillä.
Tosiaan TYTTÖ ja POIKA. Vielä jotenkin ymmärtäisi, jos samaa sukupuolta, mutta tämä.
Mies vähän kuumakallena on pari kertaa hermostunut ja sanonut, että ota peruskoulun oppimäärä bilsasta haltuun.
Itse olen ollut ystävällinen ja sanonut vain, että eivät ole. Muutamalle selittänytkin, miten identtiset kaksoset muodostuvat, jos ovat lisäkysymyksillään osoittaneet uteliasuutta.