Naurettavin ihmisen anatomiaa koskeva harhaluulo, jonka olet kuullut?
Eli mikä on älyttömin uskomus, mitä olet kuullut kenenkään esittävän ihmiskehosta?
Kommentit (627)
Saan itsekin masturboidessa lukuisia orgasmeja peräperää, yhdellä sessiolla jopa kymmeniä. Käytössä on erittäin tehokas vibra, jota käytän vain klitorikseen. Useimmiten heti ensimmäisen perään saadut orgasmit ovat heikompia, mutta se vaihtelee. Pienen tauon jälkeen niiden voimakkuus voi taas kasvaa.
Yhdynnässä en sitten olekaan tullut ikinä. En pääse lähellekään. Myöskään käsipelillä ei ole onnistunut koskaan. Kuvittelinkin, että koko orgasmi on pelkkää huuhaata, kunnes 25-vuotiaana ostin ensimmäisen kunnon suristimen. Olihan se huikea elämys.
Suuseksillä ex-mies sai tulemaan muutaman kerran, mutta beetasalpaajalääkityksen aloituksen jälkeen sekään ei enää valitettavasti onnistunut. Onneksi vibra toimii moitteetta yhä.
Se, että seksissä penis seisoo joka kerta alusta loppuun asti kivikovana ja jos ei, niin kyse on heti erektio-ongelmasta. Luulin myös joskus, että seksin harrastamisen päätarkoitus on laeuta.
Luulin myös, että "iso ja riski mies" tarkoittaa sitä, että on iso maha ja muutenkin paksu. Että se läski puurekan kuski on "riskimpi" kuin se laihempi sähköasentaja. Sitten kasvoin aikuiseksi ja ymmärsin, että läski ja lihas on eri asiat.
Minä luulin pienenä poikana että naisilta tulee kusi vi tusta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että seksissä penis seisoo joka kerta alusta loppuun asti kivikovana ja jos ei, niin kyse on heti erektio-ongelmasta. Luulin myös joskus, että seksin harrastamisen päätarkoitus on laeuta.
Luulin myös, että "iso ja riski mies" tarkoittaa sitä, että on iso maha ja muutenkin paksu. Että se läski puurekan kuski on "riskimpi" kuin se laihempi sähköasentaja. Sitten kasvoin aikuiseksi ja ymmärsin, että läski ja lihas on eri asiat.
Riippuu varmaan ihmisestä tuo seksin harrastamisen päätarkoitus. Mä haluan seksissä nimenomaan orgasm(in/eja) miehen kanssa, läheisyys ei riitä. N40
Äitini aina kertoi, että jos syö hiuksia tai lankaa, ne voivat kiertyä sydämen ympärille. Tästä sain lapsena mielikuvan, että sydän ikään kuin leijui tyhjyydessä siellä rintakehässä ja ruoka jotenkin putosi siitä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni oli tiukasti sitä mieltä, että jos lapsilla on sama isä, he ovat täysiä sisaruksia, mutta jos heillä on sama äiti, lapset "eivät ole juuri mitään sukua". Eli äiti oli hänen mielestään pelkkä sikiön kasvualusta.
Kyselin häneltä, miten lapsi voi sitten olla äitinsä tai äitinsä suvun näköinen. Mummon mukaan se kuulemma "tarttuu" kohdussa jotenkin.
Selitin hänelle tietysti, miten ihmisen lisääntyminen toimii, mutta en tiedä, vaikuttiko se hänen uskomuksiiinsa/mielipiteeseensä lopulta millään tavoin.
Näin tosiaan on joskus ihan yleisesti ajateltu ja ehkä myös virallinen määritelmä ollut. Eli saman isän lapset täyssisaruksia vaikka oli eri äidit. Anatomiaan ei liity, mutta 80- luvulla koulussa ollessani piti saada johonkin lupaan isän allekirjoitus. Äiti ei riittänyt, kun isä oli virallinen huoltaja, vaikka olin avioliitossa syntynyt.
Sitä voisi tulla enemmän jos vähennät runkkausta 7 kerrasta päivässä pariin kertaan viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko mikrokimerismiin eli että kun nainen harrastaa seksiä niin osa miehen siittiöiden dna:sta siirtyy naisen soluihin ja muuttaa niitä ja että jos nainen tulee raskaaksi niin ex-panojen dna:ta siirtyy myös sikiöön/lapseen.
Mikrokimerismihän on kyllä ihan todellinen ilmiö, se vaan ei toimi noin. Äidin kehoon jää mikrokimerismiä joka raskaudesta, sikiöön voi siirtyä äidin soluja ja kaksi alkiota voi yhdistyä yhdeksi.
Itse asiassa se, jos kaksi alkiota yhdistyy yhdeksi, se ei ole mikrokimerismiä, mutta kimerismiä kuitenkin. Näin kehittynyt yksilö on luonnollinen kaksoskimeeri.
Että ihminen voisi syntyä sukupuoleltaan väärään kehoon. Miten typerä ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että joissakin murteissa riskillä tarkoitetaan nimenomaan lihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Että miehillä olisi aivot!
Usko tai älä, mutta joillakin miehillä ihan oikeasti on aivot, ja vieläpä korvien välissä.
Ympärileikkaus on vain pikku toimenpide, joka ei vaikuta tuntoherkkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuusikymppinen työkaveri, hoitaja ammatiltaan, väitti kiven kovaan 80-luvulla, että Australian alkuperäisasukkaat ovat maailman ainoita vaihtolämpöisiä ihmisiä.
Todella typerä väite, koska myös eskimot ovat vaihtolämpöisiä. Ihan peruskauraa lukion voi saada vai mikä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan asuin Lähi-idässä ja siellä miehet uskoivat että aasialaisilla naisilla on sukuelin poikittain jalkojen välissä. Koska he eivät aina tienneet mistä suomalaiset ovat peräisin, he kysyivät asiaa minultakin varmuuden vuoksi. Olin ihan ymmällä että mistä moinen uskomus.
Luin joku aika sitten että tämä uskomus on ollut yleinen ja syntyi aikoinaan Kaliforniassa osana rasistista kampanjaa kiinalaisia prostiuoituja vastaan. Käsittämätöntä että 1800-luvun rasistiset uskomukset levisivät toiselle puolen maailmaa ja pysyivät hengissä parisataa vuotta.
Olen kuullut tätä samaa hämmentävää legendaa saamelaisista.
Vierailija kirjoitti:
On meitä muitakin naisia olemassa, jotka voivat saada todella monta orgasmia. Itse aloin saada useampia orgasmeja vasta vanhemmalla iällä nykyisen kumppanin kanssa. (Nuorempana en saanut orgasmia seksissä koskaan ja aina en saa nytkään.) Ensimmäiseen orgasmiin saattaa mennä aikaa, mutta sen jälkeen niitä tulee herkästi. Eikä todellakaan ole kyse jokaisesta supistuksesta, vaan itsenäisistä orgasmeista joiden välillä on tauko. En ole laskenut omaa ennätystä, mutta uskon tuota aiempaa kirjoittajaa joka sanoi saaneensa 49.
Kuinka kauan ne miehet jaksaa ennenku tarvii juoma/jäähdyttelytauon? Vai kestääkö ne orgasmit vaan sekunnin? Mun mies kyllä uskoo ton 49 kertaa, mutta mun matikkapää ei mitenkään taivu.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni oli tiukasti sitä mieltä, että jos lapsilla on sama isä, he ovat täysiä sisaruksia, mutta jos heillä on sama äiti, lapset "eivät ole juuri mitään sukua". Eli äiti oli hänen mielestään pelkkä sikiön kasvualusta.
Kyselin häneltä, miten lapsi voi sitten olla äitinsä tai äitinsä suvun näköinen. Mummon mukaan se kuulemma "tarttuu" kohdussa jotenkin.
Selitin hänelle tietysti, miten ihmisen lisääntyminen toimii, mutta en tiedä, vaikuttiko se hänen uskomuksiiinsa/mielipiteeseensä lopulta millään tavoin.
Minun iäkäs äitini väitti juuri samaa ihan vasta.
Oli puhe eräån häntäheikin sinne sun tånne siinneistä lapsista ja äitini mielestå lapset ovat täyssisaruksia vaikka kaikilla on eri äiti mutta sama isä. Voi pyhä ylsinkertaisuus ja tietämättömyys. Sinänsä outoa kun äitini on muuten niin tietävä eri asiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tosiaan on joskus ihan yleisesti ajateltu ja ehkä myös virallinen määritelmä ollut. Eli saman isän lapset täyssisaruksia vaikka oli eri äidit. Anatomiaan ei liity, mutta 80- luvulla koulussa ollessani piti saada johonkin lupaan isän allekirjoitus. Äiti ei riittänyt, kun isä oli virallinen huoltaja, vaikka olin avioliitossa syntynyt.
No ei pidä paikkaansa tuo allekirjoitus-juttu. Joskus tarvitaan molenpien allekirjoitus mutta ei koskaan nimemomaan isän eli juttusi on vale. Ja 80-luvulla on molemmat olleet huoltajia ja ensimmäisenå äiti ja esim uskonto määräytyy ja määräytyi äidin ei isän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mummosi oli oikeassa, lapsi saa alkunsa naisen sisällä miehen spermasta ja nainen on pelkkä kasvualusta lapselĺe. Naisilla ei ole mitään omia sukusoluja joihin miehen sukusolut sekoittuvat vaan lapsi kehittyy vain miehen spermasta.
Ei se kaikilla ole samanlainen kuin sinulla.
https://www.sciencedirect.com/topics/medicine-and-dentistry/hymen
Linkissaä vain muutama esimerkki.