Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en äitinä pystynyt katsomaan eilistä Rikoksen anatomia jaksoa. Muita?

Vierailija
25.10.2019 |

Liika on liikaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntui pahemmalta se rikospaikka (?)-ohjelma jossa rekonstruktioitiin koko tapahtuma Toukon ja Sirpan toimesta. Silloin jouduin poistumaan oksentamaan.

Vierailija
22/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu todella pahalle että pystyn katsomaan kaikista kauheimpiakin dokkareita. Joskus mietin että onkohan minussa joku vika, mielen sairaus 😕 tottakai pahuus koskettaa, mutta ei herätä voimakkaita tunteita tai että

Jäisin miettimään asiaa vielä pitkin iltaa, yötä saati seuraavaa päivää. Luulin että tämä muuttuisi lastensaannin myötä, mutta ei mitään vaikutusta.

Eläimen tai lapsen videoitua pahoinpitelyä en (fb:ssä tulee joskus vastaan) pysty katsomaan. Siinä vasta menee mun raja.

Mitä sä siellä netissä teet? Mulle ei ole koskaan tullut vastaan kenenkään videoitua pahoinpitelyä. Onneksi.

Netissä en todellakaan surffaile missään missä jotain tollasta ja 100x sairaampaa on riski nähdä. Mutta facebookissa mm. lävähtänyt ruutuun tytön kivitys, lastenhoitaja pahoinpitelemässä lasta ja niitä eläinvideoitahan riittää, esim. Sikatiloilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä dokumenttia näytetään siksi, että asia ei unohtuisi, jotta käytännöt muuttuisivat lapsen etu silmällä pitäen, jotta mattimeikäläiset osaisivat myös ottaa yhteyttä lastensuojeluun tai poliisiin jos selkeää lapsen kaltoinkohtelua nähdään. Ihan turhaa lietsomista täällä pohtia, että tällaisia ei saisi tulla televisiosta. Se ei ajaisi kenenkään etua.

Vierailija
24/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme kun tapaus oli epäinhimillinen pahuudessaan.

Vierailija
25/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha pienen tytön sielulle❤️Hän on viaton❤️Ja joo, ei puhettakaan, että olisin katsonut, tai että katsoisin. Mutta toivon sydämestäni, että koskaan kenenkään pienen ei tarvitsisi moista elämänsä aikana kokea. Ja että ihmiset, joilla on tietoa tai edes luulo, että jotakin lasta kohdellaan näin, ilmoittaisivat siitä heti poliisille ja puuttuisivat asiaan, eivätkä jättäytyisi katsomaan sivusta. Puolustuskyvyttömät lapset tarvitsevat apua, ja kaikki lapset rakkautta❤️

Vierailija
26/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja itkin. Nään painanajaisia siitä paketista  joka näytettiin, varmaan viikkoja, ellen pidempään.

Se rehtori oli symppis, ja varmasti myös syyttää itseään, ettei vielä enemmän yrittänyt saada tyttöä avautumaan.

Vierailija
27/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää edes ajatella Vilja Eerikaa ja kaikkia muita lapsia, joita kidutetaan suljettujen ovien takana. On aivan perseestä, että näille Tarkin kaltaisille vajukeille annetaan lapsia ja sitten on meitä kunnon kansalaisia, jotka emme yrityksistä huolimatta saa lapsia. En ole uskonnollinen, mutta toivon, että näille lasten ja eläinten kiduttajille on oma synkkä persereikänsä helvetin homekellarissa.

Vierailija
28/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin katsomaan. Teki pahaa näin äitinä ja sosiaalityöntekijänä lapsen suunnattoman kärsimyksen lisäksi nähdä konkreettisesti se, miten yhteiskunta epäonnistui tehtävässään suojella tuota lasta. Ja jossain muuallakin on lapsia, jotka eivät tänäkään yönä saa nukkua rakastettuna, turvassa omassa sängyssään. Ammatillisesti koen olevani osavastuussa Vilja Eerikan kohtalosta, sillä lastensuojelulle nimenomaisesti luotettu yhteiskunnallinen tehtävä olisi löytää nämä lapset ja saattaa turvaan.

Vierailija
29/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia. Katsoin, ei tuntunut missään.

Vierailija
30/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, työskennellyt aikaisemmin lasten parissa. Katsoin jakson tänään. En etukäteen tiennyt tapauksesta muuta kuin että jotain hirveää tälle tytölle oli tehty. Todella järkyttäviä ja oksettavia yksityiskohtia, mutta ihmisten pahuus sinällään ei mua yllätä. Opin pienestä pitäen, että sitä todella ilmenee, ikävä kyllä. Onneksi samaan aikaan on ihmisiä, jotka haluavat työskennellä sen eteen, että näihin tapauksiin voidaan puuttua entistä paremmin ja ehkäistä niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi