Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en äitinä pystynyt katsomaan eilistä Rikoksen anatomia jaksoa. Muita?

Vierailija
25.10.2019 |

Liika on liikaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ylipäätänsä haluaa katsella tuollaisia ohjelmia?

Vierailija
2/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aihe siinä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ajattelin, että katsoisin sen ja yritinkin, mutta heti, kun ruudussa näytettiin aitoja rikospaikkakuvia oli pakko vaihtaa kanavaa. Vaikka kuvissa siis näkyi jotain roskapusseja ja narunpätkiä, mutta mielikuvitukseni täydensi loput ja teki sanoinkuvaamattoman pahaa.

Vierailija
4/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ykkönen: olisiko aika lopettaa väkivallalla mässäily jo muutenkin. Ohjelmat on nykyään pelkkää seksillä ja väkivallalla mässäilyä. Mitä enemmän kumpaakin, sen parempi. Palataan kahden kanavan aikaan ja aletaan näyttää kaikille sopivaa sisältöä K7.

Vierailija
5/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan. Silloin tapahtuma aikaan asiasta kerrottiin supertarkasti iltapäivälehdissä, ja itkin silmät päästäni. Varmaan jäisi traumoja tosta ohjelmasta.

Vierailija
6/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aihe siinä oli?

Vilja Eerika

Vierailija
7/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelen itseäni tältä jaksolta. Mä olen kyllä olen jotenkin virittynyt näihin rikosjuttuihin, mutta tää oli liikaa.

En aio katsoa hetki hetkeltä miten pienen tytön elämä päätettiin.

Vierailija
8/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt minäkään. Olisin vaan ruvennut taas parkumaan.

Vierailija
9/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä aihe siinä oli?

Vilja Eerika

Tää on liian paha rasti😔

Vierailija
10/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään ei ollut suunnattu erityisesti äideille, näkökulma toinen.

Vierailija
11/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt niin kummoinen ollut. Ei mitään uutta tietoa eikä näytetty mitään raakaa. Olen herkkä mutten nyt mitään narun pätkiä hätkähdä.

Vierailija
12/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En isänä halunnut katsoa.

Ei ollut suunnattu isille.

Vierailija
13/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En isoäitinä voinut katsoa tuota ohjelmaa, palautti jo esitystiedoilla mieleen lapsen kärsimyksentäyteisen elämän ja kuolemisen .  Vihan asiaa hoitaneiden viranomaisten toimimattomuudesta.  Vihan isoäitiä kohtaan, joka edesauttoi lapsen pahoinpitelyä ja kuolemaa virka-asemallaan.  Ja ennenkaikkea avuttomuuden tunteen, kun mitään ei enää voida hänen hyväkseen tehdä.

Vierailija
14/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette pystyneet katsomaan. Miten aikanaan olette kykeneet lukemaan median juttuja tästä kun asiaa toitotettiin joka tuutista. Tämä ohjelma nyt oli vain saman kertausta. Mielestäni enemmän pahaa kerrottiin silloin kun tämä tapahtui. Surullinen juttu. Mutta eipä se ainakaan Eerikan kohtaloa muuksi muutu. Näytettiin tätä tai ei. Tuskin myöskään kenenkään muunkaan viattoman lapsen kohtalo muuksi muuttuu jos jollain yhtä vajaalla vaan viiraa niinkuin näillä kahdella. Loppuiäkseen joutas vankilaan nämä sekopäät.

Vierailija
15/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aika vaisu

Vierailija
16/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yrittänyt katsoa, en myöskään lukenut juttuja. Pääpiirteet tiedän, mutta en halua tietääkään enempää. Maailmassa on vain ihan liikaa pahuutta, että kestäisin.

Vierailija
17/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu todella pahalle että pystyn katsomaan kaikista kauheimpiakin dokkareita. Joskus mietin että onkohan minussa joku vika, mielen sairaus 😕 tottakai pahuus koskettaa, mutta ei herätä voimakkaita tunteita tai että

Jäisin miettimään asiaa vielä pitkin iltaa, yötä saati seuraavaa päivää. Luulin että tämä muuttuisi lastensaannin myötä, mutta ei mitään vaikutusta.

Eläimen tai lapsen videoitua pahoinpitelyä en (fb:ssä tulee joskus vastaan) pysty katsomaan. Siinä vasta menee mun raja.

Vierailija
18/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin, vaikka äiti ja mummu olenkin. Kyllä siinä tuli kyyneleet silmiin ja sytytin pienelle kynttilän pöydälle.

Vierailija
19/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti, isä, mummo tai ukki. Olen vapaaehtoisesti lapseton nainen ja en todellakaan pystynyt kyseistä ohjelmaa katsomaan. Mielestäni ohjelmaa ei ole suunnattu KENELLEKÄÄN normaalille, empatiaa tuntevalle ihmiselle. Koko tapaus on kammottavuudessaan ja traagisuudessaan omassa luokassaan. Pieni lapsi parka, sydän särkyy pelkästään siitä tiedosta, miten hänelle kävi. Enempää demonstraatiota en tapauksesta tarvitse tai halua.

Vierailija
20/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu todella pahalle että pystyn katsomaan kaikista kauheimpiakin dokkareita. Joskus mietin että onkohan minussa joku vika, mielen sairaus 😕 tottakai pahuus koskettaa, mutta ei herätä voimakkaita tunteita tai että

Jäisin miettimään asiaa vielä pitkin iltaa, yötä saati seuraavaa päivää. Luulin että tämä muuttuisi lastensaannin myötä, mutta ei mitään vaikutusta.

Eläimen tai lapsen videoitua pahoinpitelyä en (fb:ssä tulee joskus vastaan) pysty katsomaan. Siinä vasta menee mun raja.

Mitä sä siellä netissä teet? Mulle ei ole koskaan tullut vastaan kenenkään videoitua pahoinpitelyä. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi