Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat, mitä herkkuja syötte?

Vierailija
25.10.2019 |

Meillä on tapana viettää perjantaisin leffailtaa sipsien, karkin ja muun epäterveellisen kanssa. Nyt yritän pudottaa painoani, enkä uskalla koskea normaaleihin leffaeväisiin. Mitä tilalle, ideoita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot leffaa ilman napostelua.

Vierailija
2/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcorn (itse kattilassa tehty) on hyva vaihtoehto sipseille. 

Paahdetut uunijuurekset valkosipulisuolalla ja dippi kreikkalaisesta jogurtista ja valkosipulista.

Vesimeloni + muut hedelmat. Sokeria toki naissakin mutta vahemman kuin karkissa ;) 

Tuoreet marjat. 

Bataattiranskalaiset air fryerista (tai voi tehda ihan uunissakin). 

Tuoreet juurekset + hummusdippia vahan, toki tuo jogurttidippi kay myos. 

Ohuet kinkku/kalkkunasiivut kaarittyna suolakurkkuun. 

Vierailija
4/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocktail-kurkkuja, hillosipuleita, kurkkusuikaleita ja vihanneksia kevyellä dippikastikkeella. Pensasmustikoita! Ilman rasvaa poksuteltuja popcorneja

Vierailija
5/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippivihanneksia ja dippiä, lehtikaalisipsejä, pensasmustikoita tai tuoretta ananasta.

Tai sitten saatan ostaa pienen askin supersalmiakkia ja syödä ne hitaasti.

Vierailija
6/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaja eikä kyllä muukaan järkevä napostele.

Vierailija
7/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kermaviilidippi ja vihanneslautanen, porkkana, paprika, kurkku ja kukkakaali ovat hyviä.

- Valmiiksi paloiksi leikatut hedelmät, marjat

- Maustamaton jogurtti ja tuore passionhedelmä, voi laittaa hunajaa tai agavesiirappia teelusikallisen

- Lämpimät voileivät paahtiksesta järkevillä täytteillä ei ole sen epäterveellisempiä kuin tavalliset voikkaritkaan, mutta maistuvat herkulta. Voi korvata pitsan tällä.

Vierailija
8/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi joku parempilaatuinen suklaa irtolaarista ostettuna (5-6 kpl) ja vaikka maitokahvi kyytipojaksi? Ei kai koko leffaa tarvi mussuttaa, kun ne kestää kuitenkin sen pari tuntia...

Vierailija
9/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim: Pähkinöitä, rusinoita, manteleita, hedelmiä valmiiksi viiploituna/ annosteltuina suupaloiksi.

Vierailija
10/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en laihduta kun olen hoikka, mutta jos me kotona vaikka katsotaan illalla leffaa niin syön samalla yleensä ihan tavallisen iltapalani eli kaurapuuroa, jotain proteiininlähdettä ja marjoja, sen jälkeen ei paljoa tee mieli enää napostella. jos mennään elokuvateatteriin niin syön poppareita.

Vierailija
11/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blå Band merkin suklaa- ja valkosuklaamoussea. Laskin tarkkaan molempien ravintosisällön jättäen pois tarvittavan maidon kalorimäärän, ja jos yhden pussin tekee pelkkään veteen (maussa tai koostumuksessa ei ole sitten mitään eroa, testattu on) niin siinä muhkeassa annoksessa on 210 kaloria! 😍 Aivan ihanaa ja täyttävää, kun syö oikein hitaasti ja nautiskelee niin kestää piiitkäään.

Toinen on kevytjäätelöt. Nick's on aivan parasta. Muita hyviä merkkejä ovat Breyer's ja Barebells. Tuo uusi Halo Top maistui vain esansseille ja koostumus oli epämiellyttävä.

Joskus otan vain 0,2 rahkaa johon laitan hitusen makeutusainetta ja vanilja-aromia, ja siihen päälle vaikka mustikoita, omenaa tmv.

Vierailija
12/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut vuoden alusta 15kg. Hitaasti mutta varmasti. Mistään syömisistä en ole luopunut, vaan kohtuudella kaikkea, jopa perjantaiherkut (irtokarkit, sipsit ym)

Ei tarvi ahmia kourakaupalla ja jos tietää että illalla on herkkuhetki, niin pyrin kuluttamaan jo päivällä mahdollisimman paljon kaloreita treenaanalla tai lenkkeilemällä. En ole ikinä ennen onnistunut laihduttamaan kiloakaan sillä, että kiellän itseltäni jotain.

Vierailija
13/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mainitut itse tehdyt popparit tai dippivihannekset on kivoja. Mulla leffasyäminen on enemmän naposteluntarvetta, ei varsinaista nälkää. Ja varaa iso tuopillinen vettä, mulla toimii kuplavesi esim. mintunoksalla ja sitruunaviipaleella. Sitä voi hörppiä kun tekee mieli napostella.

Mulla auttaa myös se, että keksin käsille jotain muuta tekemistä. Viikkaan pyykkejä, neulon sukkaa tai teen jotain muuta sellaista "puoliaivotonta" puuhaa, joka ei haittaa leffan katsomista mutta kädet pysyy liikkeessä.

Vierailija
14/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon paljon vettä. Otan ehkä sämpylän ja sitten taas monta lasia vettä. Aineenvaihdunta toimii, vatsa on täynnä eikä lihota. Päivällä on pakko kahvin kanssa ottaa pieni pulla, mutta muuta herkkua en kaipaa.

Myös Talk Muru -talkkunamurot ovat hyviä ja terveellisiä välipaloja.

Vierailija
15/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän ristikoita leffaa katsoessani. Ei tarvitse syödä mitään, kun on kiirettä muuten.

Vierailija
16/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim: Pähkinöitä, rusinoita, manteleita, hedelmiä valmiiksi viiploituna/ annosteltuina suupaloiksi.

Varoisin kylla noitten pahkinoitten ja rusinoitten kanssa....en tieda minkalaiset herkuttelutottumukset AP:lla on mutta jos vetaa irtsaripussin tilalle pussin cashew-pahkinoita niin saa kylla samat kalorit... 

Pahkinat on siita "huonoja" etta niita saa syoda vaan vahan. Ja samalla sita sit voi syoda vaan sen kourallisen sipsejakin ihan yhta hyvin. Siis kalorien puolesta. 10 cashew-pahkinaa / kourallinen sipseja = aika sama kalorimaara. 

Vierailija
17/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvä idea syödä kunnolla ennen leffaa. Sitten sulatteluun riittää leffan kanssa esim. lasi viiniä.

Vierailija
18/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Opettele olemaan napostelematta ja liittämättä herkkuja joka asiaan esim. leffojen katseluun.

Vierailija
19/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä, karkkia, jäätelöä, pizzaa, poppareita tms.

Eipä tuo ole laihdutusta haitannut, vaikka kerran viikossa tai kahdessa vetää jotain mättöä. Kunhan ei vedä överiksi ja muuten on syömiset kondiksessa.

Vierailija
20/30 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastetut banaaniviipaleet on hyviä. Ne valtavat pikkulasten maustamattomat suikeromaissinaksut kevytkermaviilidipillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi