Miksi miehet joskus "valitsevat" vaimokseen hankalan ihmisen?
Hankalalla tarkoitan vaativaa ihmistä, jota täytyy miellyttää ja vähän pelätäkin. Hankalalla on milloin mitäkin tunteenpurkauksia ja kiukunpuuskia.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnostunut juuri puolihulluista sotanuijista naistyyppinä. Oma äitini on ihan tiskirätti, joten kai joku psykologi osaa selittää miksi sitten haen aika vastakkaisesta persoonallisuustyypistä seuraa. Ei ole ainakaan kotona tylsää, kun olo on aina kuin miinakentällä hipsuttelisi.
Sitä kutsutaan masokismiksi.
Moni mies ei pääse valitsemaan, vaan ottaa sen jonka saa, ja lisäksi monella ei ole kokemusta kuin 1-2 naisesta, ja jos molemmat ovat olleet tuollaisia, ei osaa muuta kaivata.
Pahat pojat taas ovat vähän kuin lapsia, ja vaimonsa on äiti. Taitavimmat niistä onnistuvat pokaamaan koulutetun ja menestyvän naisen vaimokseen, loput vain pirttihirmun. Vähän sama ilmiö kuin naisilla jotka ottavat hakkaajan miehekseen, vaikka oikeasti haluaisivat suojelevan tarvittaessa muita hakkaavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisella keskivertomiehellä ei juurikaan ole valinnan varaa vaan on otettava se jonka sattuu saamaan. Naisen voi olla vaikea ymmärtää tätä, mutta niin se vaan on. Esimerkiksi minun kohdallani.
Miksi sitten kiltti, tasapainoinen nainen ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisella keskivertomiehellä ei juurikaan ole valinnan varaa vaan on otettava se jonka sattuu saamaan. Naisen voi olla vaikea ymmärtää tätä, mutta niin se vaan on. Esimerkiksi minun kohdallani.
Miksi sitten kiltti, tasapainoinen nainen ei kelpaa?
Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Ja miehet luulevat tuollaista naisten olevan jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut, että usein sellaisilla tuittupäillä eli hankalilla naisilla tuppaa olemaan aika hyvät kropat, joten vaikuttanee jotain miksi miehet niiden perään haikailee. Seksikäs ulkonäkö yhdistettynä hankalaan luonteeseen nähdään kiihottavana makuuhuoneperspektiivistä, naisen täytyy myös siellä olla villi."
Enemmänkin niin päin että kun on hyvä kroppa, on varaa käyttäytyä hankalasti.
Kyllä ne huonompi kroppaisetkin käyttäytyy hankalasti. Joten jos saa valita huonosti käyttäytyvistä naisista rumasta ja kauniista niin valinta kohdistuu...
Mutta toki naisten kannattaa vain valittaa, että miehille ei kelpaa muut kuin kauniit.
Samoin kuin monet naiset ovat täysien mulkkujen miesten kanssa yhdessä. Jos vaan aluksi on tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa, niin se on siinä. Niin yksinkertaista se on puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että usein sellaisilla tuittupäillä eli hankalilla naisilla tuppaa olemaan aika hyvät kropat, joten vaikuttanee jotain miksi miehet niiden perään haikailee. Seksikäs ulkonäkö yhdistettynä hankalaan luonteeseen nähdään kiihottavana makuuhuoneperspektiivistä, naisen täytyy myös siellä olla villi.
Ennemminkin hillitty lady joka petipuuhissa villikissa.
Yes!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni eksä oli sellainen. Hän sanoi nuorena luulleensa, että kaikki naiset ovat sellaisia, koska teini-iän tyttöystäväkin oli sellainen.
Ja äitinsäkin oli sellainen?
Vierailija kirjoitti:
miniä on tuollainen
kälyni on tuollainen. aikanaan miehiä riitti. itsekäs ja rasittava kuin mikä.
Tälläset ihmiset sekä naisissa että miehissä ovat jääneet lapsen tasolle eivätkä ole kasvaneet aikuisiksi. Omista toistaan vastuun ottaviksi ihmisiksi.
"Olen huomannut, että usein sellaisilla tuittupäillä eli hankalilla naisilla tuppaa olemaan aika hyvät kropat, joten vaikuttanee jotain miksi miehet niiden perään haikailee. Seksikäs ulkonäkö yhdistettynä hankalaan luonteeseen nähdään kiihottavana makuuhuoneperspektiivistä, naisen täytyy myös siellä olla villi."
Enemmänkin niin päin että kun on hyvä kroppa, on varaa käyttäytyä hankalasti.