Miksi miehet joskus "valitsevat" vaimokseen hankalan ihmisen?
Hankalalla tarkoitan vaativaa ihmistä, jota täytyy miellyttää ja vähän pelätäkin. Hankalalla on milloin mitäkin tunteenpurkauksia ja kiukunpuuskia.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vaativat prinsessat tuskin ovat mitään hirmuja sängyssä. Ainakaan alun jälkeen. Uskon että ennemmin näyttelevät ja sitten käsittelevät miestä hienosti ennen kuin totuus paljastuu.
Ehkä hankala nainen on fiksumpi kuin miehensä.
Ihmeellistä, että naiset olettavat tietävänsä millaisia muut naiset ovat sängyssä ja uskovat aina itse olevansa parhaimpia rakastajia. Jokaiselle on joku, niin se on, kaikki ei ole kaikille. Samasta yli-itsevarmuudesta kärsivät myös monet miehet, vertaavat itseään muihin parhaina rakastajina. Vähän jopa noloa.
Olen ihmetellyt ihan samaa eräästä menestyvästä, fiksusta ja hyvätuloisesta miehestä, jolla on vielä hyvät tavatkin. Vaikuttaa kunnolliselta hyvältä mieheltä. Otti sitten eukokseen varmaan maailman veemäisimmän, määräilevän ja tiuskivan pahanilmanlinnun.
Minä olen anopin mielestä aivan kamala hirviö.
En ole vaivautunut riemastuttamaan anoppia sillä tiedolla, että miehelle minussa on sopivasti tuttua (moikka anoppi!) ja siihen lisäksi virkistävästi uutta (eli sitä mihin suuntaan mieskin haluaa muuttua).
Antaa anopin haukkua ja mustamaalata minua ja kuvitella itseään erinomaiseksi. Mies on enemmän kuin tyytyväinen valintaansa.
Hankala käsitetään ehkä hiukan väärinkin, en ajattele hankalalla sellaista ihmistä joka on "vähemmän tasokas" vaan enemmänkin ihmistä joka pitää itseään hyvin tasokkaana. Miehestä tulee ihan avuton piipittäjä tällaisen naisen seurassa.
Tarvitseeko mies kuitenkin itseään dominoivan kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa, joten nainen on feikannut olevansa kiltti, kunnes eroaminen on vaikeaa.
Taisin väistää luodin, kun keikuttuani kahden vaiheilla en hypännyt naisen matkaan joka mielisteli ja oli minulle aina ystävällinen. Mutta toisaalla muut puhui pelkkää huonoa miten nainen haukkui kaikki ja oli muutenkin hyvin itsekeskeinen oikkuilija. Jännä miten ihminen voi vaikuttaa aivan erilaiselta mitä puhutaan, mutta piti kai minulle sitten jotain kulissia taka-ajatuksineen.
Luonto sen osoittaa. Naaras on aina vahvoilla kun tullaan lisääntymisen äärelle. Uros tekee vaikka mitä jippoja, että pääsee tuikkaamaan. Itsetietoinen naaras ei ole epätoivoinen.
Hiukan aina oudosti maailman mukavimmat miehet löytää juuri sen pirttihirmun sukupolvesta toiseen ja täysin järkevät ja loogiset ideat aina tyrmätään pelkästään asuminenkin muun muassa kun ei "viihdy"
Jos nainen kuuluu kauneimpaan pariin prosenttiin hyväksytään häneltä mitä tahansa, oli se sitten peliriippuvuus, alkoholiongelma, impulsiivisuus jne. Olen vierestä seurannut tällaista kuviota...
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kuuluu kauneimpaan pariin prosenttiin hyväksytään häneltä mitä tahansa, oli se sitten peliriippuvuus, alkoholiongelma, impulsiivisuus jne. Olen vierestä seurannut tällaista kuviota...
Jep, ja toistuva pettäminen, tuhlaaminen, inhottava käytös, egoilu jopa työpaikalla....jossa ei todellakaan oltu aina selvinä tai edes paikalla.
No, minäkin aikuistuin.
Vierailija kirjoitti:
Luonto sen osoittaa. Naaras on aina vahvoilla kun tullaan lisääntymisen äärelle. Uros tekee vaikka mitä jippoja, että pääsee tuikkaamaan. Itsetietoinen naaras ei ole epätoivoinen.
Hyi mikä mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemistani tapauksista toinen oli nuorena kaunis, mutta toinen ei. Luulen, että lapsia ei haluta jättää epävakaalle äidille. Ehkä takana jonkunlaista pelastamisenhaluakin, koska molemmat miehet ovat hyvin vastuuntuntoisia ja kunnollisia. Molemmat parit ovat eronneet lasten aikuistuttua, mutta eihän tuollainen lapsuus mitään herkkua ole ollut heillekään.
Meidän mamma muuttui hulluksi styrängiksi vasta lasten synnyttyä. Luonne (joka oli ollut ennallaan ja ihana 12 vuotta) muuttui kokonaan. Täysin.
Nyt on mennyt 10 vuotta ja alkaa palata vähitellen ennalleen. Saatan ymmärtää miksi monet eroavat.
Kypärä päähän jos hankitte lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huuhaata. Uusia ottajia löytyy kyllä, mutta aika lyhkäisiä ne suhteet tuppaavat vikapäillä olemaan vaikka kuinka kauniita olisivat.
Ylläpidollisesti helppoja naisia ei ole olemassa.
Lisäksi mieshän ei valitse mitään, nainen valitsee.
Sanoisin tällaisena hankalana naisena, että varmaan se intohimo (eli tunteet vahvoina myös hyvässä) ja vahva seksuaalinen vetovoima ovat myötävaikuttaneet kovasti.
Ei nuori naiivi poikanen voi arvata että on olemassa aivan kamalia noita-akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa, joten nainen on feikannut olevansa kiltti, kunnes eroaminen on vaikeaa.
Jepp. Kun menin naimisiin, niin tuore vaimo muuttui kuspääksi melkein heti. Oli täysin eri ihminen yhtäkkiä. Enkä yhtään ihmettele miksi eroja tulee. 9v kimpassa ja 1v naimisissa ja kävelin ovesta ulos ja otin eron.
Hankala on aika hankala määritelmä, riippuu hieman miten nainen on hankala. Haastava voi olla hyväkin ominaisuus. Enemmän minua häiritsee se jos nainen on vittumaisen hankala ja tyhmä. En siis itse ole mikään katuosuuden terävin lamppu, mutta jokin hankala vain hankaluuden vuoksi ei kyllä oikein nappaa, jos ei tasaannu edes ottamalla polvelle ja läimimällä perseenpäälle
Hyvä pointti. Itsekin roikuin ensimmäisessä huonossa suhteessa ihan liian pitkään kun ajattelin että sellaisia ne naiset nyt vaan on. Kuva varmaan muodostunut osin kotona (äiti oli aika epävakaa tapaus) ja osin mediasta ym - jos vaikka vähän vanhempia elokuvia miettii niin sellainen itkemällä, raivoamalla ja väliin litsareillakin kommunikoiva naistyyppi on aika vakiokuvastoa.