Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja palstan naisilta. Nainen sanoo että kuppikoko on 34C. Onko se paljon vai vähän?

Vierailija
24.10.2019 |

Alle 160 senttinen nainen kyseessä.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liivien koko kerro kyllä koko totuutta. Esim. minulla on pienehkö liivin ympärys, mutta siinä onkin minulla hoikin kohta keskivartalossa. Vyötärön ympärys on suurempi kuin rinnanympärys. 😂

Vierailija
62/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 75C siis keskikokoinen? Mitkä sitten on pienet rinnat, Beet vai? Minkä kokoisilla voi mukavasti elellä ilman liivejä?

Pienimmät ympärysmitat joita valmistetaan on 55-65 ja kuppikoosta pienimmät ovat A, AA ja AAA. Pienin olisi siis kaikinpuolin 55AAA.

Toisaalta on olemassa liivejä ympärysmitalla 130 ja kuppikokoja P:hen asti. Jos laskee noista koosta keskiarvon niin se on 90F.

Mutta 90 F vaatii kyllä huomattavasti keskikokoista tukevamman käyttäjän. Pitää huomioida, että nuo isoimmat koot ovat hyvin harvinaisia. Tuo 75 C taas on hyvin yleinen koko.

Mulla ei taida enää tuttavapiirissä olla ketään jonka koko on 75C, eli aika harvinainen se taitaa nykyään olla. Yksi tyttökaveri on 80B, muut ovat kaikki D+ kuppisia, ympärykset vaihtelevat 70-105 välillä.

Ystäväpiirissäsi on huomattavasti keskimääräistä rintavampia naisia tai sitten kumitissien kokoontumisajot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 senttinen ja rinnanympärykseni rinnan alta on about 71,5-72 cm. Olen monen mielestä älyttömän siro. Jos rinnan ympärykseni olisi alta mitattuna 86 cm niin olisin omasta mielestäni kyllä jo iiisohko.. Mutta tod.näk. tämä nainen käyttää väärän kokoisia liivejä. 34 kuulostaa pieneltä. Eli uskon, että hän on hoikka/normaalipainoinen ja normaalit, ei valtavat tissit. Sirohko, ei liian laiha. Tai sitten käyttää liian pieniä liivejä ja on pulska.

Se 34 ei tarkoita vaatekokoa 34, vaan liivin ympärysmittaa joka on eri asia.

Mikä vastaisi koon 34 rinnanympärysmittaa?

Vierailija
64/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 senttinen ja rinnanympärykseni rinnan alta on about 71,5-72 cm. Olen monen mielestä älyttömän siro. Jos rinnan ympärykseni olisi alta mitattuna 86 cm niin olisin omasta mielestäni kyllä jo iiisohko.. Mutta tod.näk. tämä nainen käyttää väärän kokoisia liivejä. 34 kuulostaa pieneltä. Eli uskon, että hän on hoikka/normaalipainoinen ja normaalit, ei valtavat tissit. Sirohko, ei liian laiha. Tai sitten käyttää liian pieniä liivejä ja on pulska.

Rintojen alta tarkoitan.

Vierailija
65/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vastaa kokoa 75. Itselläni on koko 75B, ja olen tosi sirorakenteinen ja hoikka. Tissit on kroppaan suhteutettuna keskikokoiset. Pituutta 163cm. Toki naisella voi olla erilainen kroppa, mutta veikkaisin että ei nyt ainakaan kauas heitä omastani.

Vierailija
66/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UK/US34 on EU koko 75

Vierailija
67/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mita varmuudella voi sanoa että naisella on todennäköisesti rinnat.

Koska rintaliivikokoja on muutama sata, on aika vaikea arvioida mikä olisi paljon tai vähän tai keskikokoinen. Mihin vertaat?

Kun tietää sekä kupin, että ympärysmitan, on aika helppo tietää vertailemattakin. Pelkkä rinnanympärys taas ei kerro muuta kuin sen, että nainen on siitä kohdasta niin leveä.

No ei oikeastaan.

Mittojen mukaan mun pitäisi käyttää E-kuppia, joka sovittaessa oli kyllä aivan liian iso.

Rintaliivien malleissa on niin paljon eroja, että nuo koot on vain suuntaa antavia. Joku koko, josta lähtä sovittelemaan.

Vierailija
68/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34 vastaa kokoa 75. Itselläni on koko 75B, ja olen tosi sirorakenteinen ja hoikka. Tissit on kroppaan suhteutettuna keskikokoiset. Pituutta 163cm. Toki naisella voi olla erilainen kroppa, mutta veikkaisin että ei nyt ainakaan kauas heitä omastani.

Mä käytän kokoa 70 ja olen keskiverto. Mitta rintojen alta on 78cm.

Vierailija
69/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siro tai normaalipainoinen nainen jolla on kokoon nöhden keskikokoiset rinnat.

Täyttä puppua tuo että naisilla muka on usein liian iso ympätysmitta ja liian pieni kuppikoko 😂😂😂😂 taatusti miehen kirjoittama. Eihän ne pysyisi päällä.

Mulle tarjottiin varsinkin nuorempana pieneltä tuntuviin kuppeihin ratkaisuksi isompaa ympärysmittaa. Ihan järjetöntä nyt ajateltuna, ei ihme että tissit valui liivien alta pois. Ehkä niillä ei ollut tarjolla tarpeeksi isoa kuppia?

Mäkin olen aina ihmetellyt noita ns. rinnakkaiskokoja, kun se viisi senttiä eroa tekee toisista liiveistä löysät! Ainakin itse tarvitsen tukea, en peittävyyttä sinänsä.

Vierailija
70/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuoko on ainoa asia jonka haluat treffikumppanistasi tietää? Kunhan tutustut häneen ensin muuten- ehkä huomaat että moni muu asia on tärkeämpi!

Jos kuppikoko on ainoa asia, mikä naisessa kiinnostaa, niin luultavasti nainen on samaa sarjaa henkisesti kuin mieskin.

Meniköhän toi lause nyt ihan oikein? Miten se tekee naisesta yhtä tyhmän kuin se mies joka on kiinnostunut vain hänen kuppikoostaan?

Vierailija
71/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorempana koko 75 D. En ajatellut olevani kovin siro, pieni tai hoikka. Vaikka painoin 55 kg.

Ihan normipainoinen olin mielestäni. Joillakin naisilla tuo rinnanalaosa on kapeampi kuin vyötärö. Sitten toisilla naisilla on taas oikea ampiaisvyötärö.

Vierailija
72/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 75C siis keskikokoinen? Mitkä sitten on pienet rinnat, Beet vai? Minkä kokoisilla voi mukavasti elellä ilman liivejä?

Pienimmät ympärysmitat joita valmistetaan on 55-65 ja kuppikoosta pienimmät ovat A, AA ja AAA. Pienin olisi siis kaikinpuolin 55AAA.

Toisaalta on olemassa liivejä ympärysmitalla 130 ja kuppikokoja P:hen asti. Jos laskee noista koosta keskiarvon niin se on 90F.

Mutta 90 F vaatii kyllä huomattavasti keskikokoista tukevamman käyttäjän. Pitää huomioida, että nuo isoimmat koot ovat hyvin harvinaisia. Tuo 75 C taas on hyvin yleinen koko.

Mulla ei taida enää tuttavapiirissä olla ketään jonka koko on 75C, eli aika harvinainen se taitaa nykyään olla. Yksi tyttökaveri on 80B, muut ovat kaikki D+ kuppisia, ympärykset vaihtelevat 70-105 välillä.

Ystäväpiirissäsi on huomattavasti keskimääräistä rintavampia naisia tai sitten kumitissien kokoontumisajot.

No kannattaa muistaa, että esimerkiksi 100D-koon omaavalla on todennäköisesti suuremmat rinnat, kuin 85D-kokoisella. D-kuppi ei ole samankokoinen kaikissa rinnanympäryksissä.

Vierailija
73/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuoko on ainoa asia jonka haluat treffikumppanistasi tietää? Kunhan tutustut häneen ensin muuten- ehkä huomaat että moni muu asia on tärkeämpi!

Jos kuppikoko on ainoa asia, mikä naisessa kiinnostaa, niin luultavasti nainen on samaa sarjaa henkisesti kuin mieskin.

Meniköhän toi lause nyt ihan oikein? Miten se tekee naisesta yhtä tyhmän kuin se mies joka on kiinnostunut vain hänen kuppikoostaan?

Jos mies on vain kiinnostunut naisen kuppikoosta ja nainen on kiinnostunut miehistä, joka ovat vain kiinnostuneita hänen kuppikoostaan, eiköhän silloin vakka ole löytänyt kantensa.

Vierailija
74/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tee miehestä tyhmää, mutta kapea-alaisen.

Vierailija
75/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kellään silikoneja, ihan luomut. Suomessa vaan naisilla on keskimäärin melko isot rinnat kuten muissakin Pohjoismaissa. Myös Briteissä yleisin koko on ainakin 36DD, USA:ssakin taitaa nykyisin yleisin koko olla 34DD.

Sen sijaan Ranskassa ja Italiassa yleisimpiä ovat pienemmät koot, muttei välttämättä kapeammat ympärykset.

Nuo erot johtuvat varmaan siitä että USA:ssa ja UK:ssa saattaa olla enemmän implantteja, mutta myös siitä että populaatioiden välillä on geneettisiä eroja ja myös siitä, että useasta syystä rinnat kasvavat nykyisin isommiksi.

Ja nyt kun vielä liivien kokoja on muutettu (vanity sizing), se tarkoittaa että naiset joutuvat ostamaan entistä isompia kuppikokoja. Toisaalta ennen Suomessa ei edes ollut niin laajaa kokovalimoimaa kuin nyt, joten kun 70G kokoisia liivejä ei ollut, joutui käyttämään esim. kokoa 80E tms.

Vierailija
76/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 34 on UK koko rintaliviien ympärysmitalle eli yleensä lasketaan se vastaa suunnilleen Eurokoossa ympärystä 75. Ympärys 75 kattaa senttimetrissä selän joka on 73-77 cm. Se on aika normaali eri kokoisilla naisilla.

Selän ympärykseen ei vaikuta pelkästään naisen paino, vaan myös selän luusto, etenkin kylkiluut. Hoikalla ja atleettisella naisella voi olla hyvinkin 80-85 ympärys, kun taas kurvikkaalla vähemmän hoikalla voi olla 70-75.

Vierailija
77/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haloo. Jos nainen sallii tuon, että mies ei löydä hänestä muuta kiinnostavaa kuin rinnat, niin miehellä voi heittää vesilintua. 

Vierailija
78/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 34 on UK koko rintaliviien ympärysmitalle eli yleensä lasketaan se vastaa suunnilleen Eurokoossa ympärystä 75. Ympärys 75 kattaa senttimetrissä selän joka on 73-77 cm. Se on aika normaali eri kokoisilla naisilla.

Selän ympärykseen ei vaikuta pelkästään naisen paino, vaan myös selän luusto, etenkin kylkiluut. Hoikalla ja atleettisella naisella voi olla hyvinkin 80-85 ympärys, kun taas kurvikkaalla vähemmän hoikalla voi olla 70-75.

Miksi suositat 75 ympärystää 73-77cm selälle? Eihän tuo tue juuri lainkaan. Esim minulla on mitta rintojen alta 78cm ja jos puen päälleni 75 ympäryksiset liivit, nousevat ne jo sovituskopissa niskaa kohti. Toi ympärys voi toimia korkeintaan silloin jos on pienet ja kiinteät itseään kannattelevat rinnat jotka eivät kaipaa liiveiltä tukea.

Vierailija
79/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän, kuppikovat vaihtuivat juuri, itse olin ennen 75 C nykyisessä kokoluokituksessa 75 E, eli silloin voisi kuvitella nykyisen C koon olevan vanha A.

Ihanko totta? Mistäs moinen tieto?

Ihan yleistä tietoa, ollut jo vuosia. Englanniksi kutsutaan termillä "vanity sizing". Rintaliiveissä se tarkoittaa sitä että ympärysmitta merkitään pienemmäksi kuin se todella on, ja kuppikoko merkitään isommaksi kuin se on.

Jos siis käytit vuosia sitten kokoa 75D, saadaksesi tänään samankokoisen liivin joudut ostamaan kokoa 70E tai sinnepäin.

Ihan höpöhöpöjuttuja taas. Kyllä ainakin mun 70 ympäryksisen liivin ympärysnauha on mitattuna sen 70cm. Kaikkien on se mitä on merkittykin.

Ei ole. Koon 70 ympärys on laskennallisesti 68-72 cm, jos hakasia on kolme. Tämä on ihan perusfaktaa rintaliivimitoituksista.

Lisäksi unohdat että nykyään liiveissä on paljon joustavammat materiaalit kuin ennen. Joten ennen napakkanauhainen 70 koon liivi ei venynyt kuten nykyiset 70 koon liivit.

Vierailija
80/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän, kuppikovat vaihtuivat juuri, itse olin ennen 75 C nykyisessä kokoluokituksessa 75 E, eli silloin voisi kuvitella nykyisen C koon olevan vanha A.

Ihanko totta? Mistäs moinen tieto?

Ihan yleistä tietoa, ollut jo vuosia. Englanniksi kutsutaan termillä "vanity sizing". Rintaliiveissä se tarkoittaa sitä että ympärysmitta merkitään pienemmäksi kuin se todella on, ja kuppikoko merkitään isommaksi kuin se on.

Jos siis käytit vuosia sitten kokoa 75D, saadaksesi tänään samankokoisen liivin joudut ostamaan kokoa 70E tai sinnepäin.

Ihan höpöhöpöjuttuja taas. Kyllä ainakin mun 70 ympäryksisen liivin ympärysnauha on mitattuna sen 70cm. Kaikkien on se mitä on merkittykin.

Ei ole. Koon 70 ympärys on laskennallisesti 68-72 cm, jos hakasia on kolme. Tämä on ihan perusfaktaa rintaliivimitoituksista.

Lisäksi unohdat että nykyään liiveissä on paljon joustavammat materiaalit kuin ennen. Joten ennen napakkanauhainen 70 koon liivi ei venynyt kuten nykyiset 70 koon liivit.

Puhuin ympärysnauhan venyttämättömästä mitasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi